Gå til innhold

Hvor kjøper dere treningsklær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Anonymkode: 7a522...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Oftest på tights, liker levity godt, under armour. Er egentlig det jeg har mest av vel. 

Anonymkode: a2d7e...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper mest på nett fra Eyda og muscleup (som fører born primitive) og litt fra lululemon i butikk. Kjøpt kor løpetøy hos anton sport. 

Anonymkode: b1b98...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ICIW 🤩

Anonymkode: 4859d...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd litt ulikt, men endt med at jeg er mest fornøyd med H&M og Blaac eller noe på Sportamore. Ingen svettelukt som fester seg i dem, og holder i årevis. Tenker da spesielt på overdeler. 

Stormberg lukter med en gang, så de kan jeg virkelig ikke anbefale, selv om jeg generelt gjerne handler på Stormberg. 

Sportsbh kjøpes på Change. Har ikke funnet med riktig størrelse og god nok støtte annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tights kjøper jeg på tights! Elsker levity sine tights :strix: Joggesko til grus og innesko kjøper jeg fra tights, løpesko til terreng fra xxl.

Overdeler kjøper jeg hvorsom helst. Har mange fra tights, men også flere fra sparkjøp, biltema, hm og noen kjøpt fra Zalando som jeg ikke aner merket på. Har også flere t-skjorter fra ulike løp.

Sportsbh fra sparkjøp, har funnet noen billige der som er superbehagelig og passer meg perfekt :)

Anonymkode: 8af0f...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå på Fretex! Massevis av treningstøy til en billig(ere) penge. 

Ellers er jeg veldig fornøyd med treningstøy fra H&M!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sportsbutikk, eller mest Zalando. Noe Boozt. Merker? Under Armour på tettsittende under, noe Nike, noe Adidas, over dette noe mer baggy, gjerne Adidas da jeg synes de har mye kult, men også Nike, Puma, Champion og sikkert noen andre merker. 

Anonymkode: 08736...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gymshark, HM og Panini. Liker ikke helt passformen på Bara, Flex etc. Adidas har også mange gode. Bare veldig dyrt

Anonymkode: af8ca...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Norwegian Outlet på Ålgård 

Anonymkode: 2abde...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2024 den 20.04):

Tights kjøper jeg på tights! Elsker levity sine tights :strix: Joggesko til grus og innesko kjøper jeg fra tights, løpesko til terreng fra xxl.

Overdeler kjøper jeg hvorsom helst. Har mange fra tights, men også flere fra sparkjøp, biltema, hm og noen kjøpt fra Zalando som jeg ikke aner merket på. Har også flere t-skjorter fra ulike løp.

Sportsbh fra sparkjøp, har funnet noen billige der som er superbehagelig og passer meg perfekt :)

Anonymkode: 8af0f...733

Kan du linke til sports-bhen, please? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get inspired, h&m, sko ofte fra finn eller facebooksiden "løpeskonerdenes salgsside", sport outlet og xxl. Pluss den lokale sportsbutikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...