AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Del Skrevet 30. juli Hei. Er det noen som kan fjerne vekk kleble ånder? Hvem kan jeg kontakte ? Noen som vet 😊 Anonymkode: 15809...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Del Skrevet 30. juli Brenne salvie, det greier du nok selv 😃 Anonymkode: 51f64...7fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Del Skrevet 31. juli Ikke legg alt over på andre. Dette har du kraft til å klare selv 😃 salvie som nevnes over er fint, men bønn er enda sterkere. Det går kanskje ikke på en dag, men be daglig over tid og «kommander» åndene til å forsvinne i Guds navn! Sett opp en ring av beskyttende engler rundt deg og se for deg at intet ondt eller uvelkomment kan være eller trenge gjennom denne sirkelen Anonymkode: bfcba...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 31. juli #4 Del Skrevet 31. juli (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke legg alt over på andre. Dette har du kraft til å klare selv 😃 salvie som nevnes over er fint, men bønn er enda sterkere. Det går kanskje ikke på en dag, men be daglig over tid og «kommander» åndene til å forsvinne i Guds navn! Sett opp en ring av beskyttende engler rundt deg og se for deg at intet ondt eller uvelkomment kan være eller trenge gjennom denne sirkelen Anonymkode: bfcba...25f Jeg har mer tro på hvitløk, selv om det skaper dårlig ånde…… Endret 31. juli av Surpomp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Del Skrevet 31. juli Spørsmålet er hvorfor er de hos deg? Du må finne ut hvorfor, hva viser disse åndene deg om deg selv? Hvor er energifeltet ditt svakt? Har det å gjøre med forfedrene? Er det nedarvede svakheter? Er det tillærte svakheter? Hvor har du i såfall plukket de opp? Mediter å finn ut hva/hvordan/hvorfor, så kan du bedre vite hva som er den rette medisinen. Å bare rense ut ånder uten å lære noen ting betyr at du sier nei til å utvikle flere av evnene dine. Detter er en mulighet til å bli mer selvstendig og uavhengig spirituelt sett. Anonymkode: 8e9f4...454 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Del Skrevet 31. juli Til å være @Surpomp så er du ganske morsom 😁 Hvis du føler at du har klebeånder, TS, så kan du be englene om hjelp til å gjøre deg fri. Og så kan du lukke øynene og se for deg at du er omhyllet av lys. Se for deg at du "tegner" en sirkel (eller pyramide) rundt kroppen din. Se for deg at du strekker ut armene og ser for deg at lyssirkelen/pyramiden blir så stor at den dekker hele kroppen din. Og så sier du at innenfor denne lyssirkelen/pyramiden er det bare kjærlighet og godhet. Du kan messe på dette en stund og hver gang du føler at det er noe annet enn fred, kjærlighet og godhet innenfor sirkelen/pyramiden så sier du det for deg selv igjen. "Innenfor denne sirkelen er det kun lys, fred, kjærlighet og godhet. Denne sirkelen er min og jeg har beskyttelse fra hjelperne og englene mine. Alt annet enn lys, fred, kjærlighet og godhet holdes utenfor." Pass på at du hele tiden affirmerer det du vil ha, ikke det du vil ha bort. Evt. kan du si "Engler og hjelpere. Hjelp meg til å få bort det mørke og gi meg lys og kjærlighet, fred og godhet." Hvis du sier hva du ikke vil ha så er det det du opplever mer av. Fokuser på hva du vil ha innenfor sirkelen. Og så er det også sånn at om det er virkelig eller ikke så spiller det faktisk ingen rolle, fordi man opplever det selv om andre kanksje sier at det er tull og vås. Og opplever man det så blir det ikke borte ved at noen fnyser av det og sier at det er tull. For den som opplever slikt så er det virkelig. Og da vil lys og slike affirmasjoner over her virke, fordi man fokuserer på det som er godt og fint og så vil man etterhvert føle seg mye bedre. Jeg har opplevd mye rart selv og vært mye redd og denne metoden over her har hjulpet meg mange ganger. Jeg har også fått høre at det er fantasien min som tuller med meg, men da svarer jeg at uansett om det er ekte eller innbildt så føles det ekte for meg. Anonymkode: 524fc...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 31. juli #7 Del Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Til å være @Surpomp så er du ganske morsom 😁 Hvis du føler at du har klebeånder, TS, så kan du be englene om hjelp til å gjøre deg fri. Og så kan du lukke øynene og se for deg at du er omhyllet av lys. Se for deg at du "tegner" en sirkel (eller pyramide) rundt kroppen din. Se for deg at du strekker ut armene og ser for deg at lyssirkelen/pyramiden blir så stor at den dekker hele kroppen din. Og så sier du at innenfor denne lyssirkelen/pyramiden er det bare kjærlighet og godhet. Du kan messe på dette en stund og hver gang du føler at det er noe annet enn fred, kjærlighet og godhet innenfor sirkelen/pyramiden så sier du det for deg selv igjen. "Innenfor denne sirkelen er det kun lys, fred, kjærlighet og godhet. Denne sirkelen er min og jeg har beskyttelse fra hjelperne og englene mine. Alt annet enn lys, fred, kjærlighet og godhet holdes utenfor." Pass på at du hele tiden affirmerer det du vil ha, ikke det du vil ha bort. Evt. kan du si "Engler og hjelpere. Hjelp meg til å få bort det mørke og gi meg lys og kjærlighet, fred og godhet." Hvis du sier hva du ikke vil ha så er det det du opplever mer av. Fokuser på hva du vil ha innenfor sirkelen. Og så er det også sånn at om det er virkelig eller ikke så spiller det faktisk ingen rolle, fordi man opplever det selv om andre kanksje sier at det er tull og vås. Og opplever man det så blir det ikke borte ved at noen fnyser av det og sier at det er tull. For den som opplever slikt så er det virkelig. Og da vil lys og slike affirmasjoner over her virke, fordi man fokuserer på det som er godt og fint og så vil man etterhvert føle seg mye bedre. Jeg har opplevd mye rart selv og vært mye redd og denne metoden over her har hjulpet meg mange ganger. Jeg har også fått høre at det er fantasien min som tuller med meg, men da svarer jeg at uansett om det er ekte eller innbildt så føles det ekte for meg. Anonymkode: 524fc...7bd Så fint at det fungerer for deg. Jeg velger å se bort fra dine imaginære og omstridte begreper som engler og bønn, men heller kalle metoden din for mindfullness. Da beveger man seg ikke inn i religionens mange fallgruver og konfliktskapende aspekter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Del Skrevet 31. juli Surpomp skrev (Akkurat nå): Så fint at det fungerer for deg. Jeg velger å se bort fra dine imaginære og omstridte begreper som engler og bønn, men heller kalle metoden din for mindfullness. Da beveger man seg ikke inn i religionens mange fallgruver og konfliktskapende aspekter. Det er fint at du gjør det, for det gjør egentlig jeg også. Kaller det for mindfulness altså. Engler og hjelpere er "optional". Det går egentlig ut på å endre hvordan man tenker og føler. Det fungerer like fint ved å bare se for seg alt det jeg nevnte over her og velge å affirmere at "jeg velger å gi slipp på det som føles mørkt og ondt. jeg velger å fokusere på lys, kjærlighet, fred og godhet" osv osv. Jeg ble bare litt revet med ang. engler og hjelpere. Selv om jeg fortsatt mener at selv om de muligens ikke finnes så kan man føle seg bedre ved å tro på det at man får hjelp utenfra. Jeg tror jo at alt kommer fra ens eget indre, men noen ganger føles det godt å få hjelp selv om det ikke er imaginært. Anonymkode: 524fc...7bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå