Gå til innhold

Hvor ofte bruker du matchende BH og truse?

Rebecca30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En sjelden gang hvis jeg har lyst å pynte meg litt ekstra for samboeren. Ellers aldri. Jeg har kun et sett som matcher. 

Anonymkode: b87fe...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Matcher nesten alltid, og da tenker jeg ikke samme farge men sett. Kjøpet minst tre truser til hver bh, så da er det ikke noe problem å matche.

Anonymkode: d5211...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sjelden de trusene som hører til BH'er er noe særlig. Jeg foretrekker boxere i bomull (den mest behagelige formen og det stoffet som er best for underlivet), mens truser som hører til BH'er er gjerne noen bittesmå saker i polyester.

Men det hender jo ganske ofte jeg har samme farge på truse og BH, da, siden jeg foretrekker sort.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stort sett alltid. Alle bhene jeg har, så har jeg også kjøpt matchende truse(r), men av og til kan jeg bruke en annen truse til.

Jeg har egentlig alltid gjort det og det går på automatikk når jeg handler undertøy. Synes bare at det ser finere ut når det matcher 😊

Anonymkode: 908e1...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten aldri. 

Jeg foretrekker truser i bomull eller andre naturmaterialer som kan vaskes på minst 60 grader, mens BHene som er tilgjengelig i min størrelse er i syntetisk materiale. I tillegg er trusene som hører til de BHene jeg bruker mye dyrere enn dem jeg kjøper i kjedebutikkene. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag. Hvorfor? Fordi etter jeg fikk barn har jeg vært såpass mye større enn før barn at jeg måtte fylle undertøysskuffen på nytt.

Var så ufatterlig kreativ at jeg kjøpte en million truser og en million BH-er av nøyaktig samme utforming og størrelse - alle i den spennende fargen nude 😄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vel... Alt mitt er sort. Så ja?

Jeg har et fast merke på trusene, jeg har to ulike merker på bh-ene, men alle er veldig like i stoff og sort farge, men de er til ulik bruk/med ulik fasong. Trusene er de samme uansett hva! 

Det ikke ikke-matcher. 

Anonymkode: 5bf59...b11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alltid - eller det kommer an på definisjon av matcher.... Til hverdags har jeg nesten alltid sort bh og sort truse, så matcher i farge. Men ikke sånn matchende sett. Vil ha truser i bomull, som kan vaskes på 60, og det er aldri de som hører sammen med bh'en. 

Har noen pene sett i andre farger, men det brukes vel helst hvis jeg pynter meg (for noen). Men kjøper alltid 3-4 truser som hører til, hvis jeg kjøper bh en ekstra fin bh... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Av og til. Ofte hvis jeg skal pynte meg, ut på noe, på reiser.

I hverdagen blir det veldig tilfeldig, jeg har mange BH-er i ulike fargetoner, så det kan hende de matcher uten at jeg har planlagt det.

Anonymkode: ac8c5...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri. Jeg matcher undertøyet mitt til det jeg har på meg over. Jeans = mørke truser. Hvit T-skjorte = hvit BH. Jeg bruker nesten aldri antrekk i bare en farge, så...

Anonymkode: ad4a1...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebecca30 skrev (På 30.7.2024 den 19.00):

En venninne sa at hun alltid har matchende bh og truse, og det virker som en stor greie for henne. Jeg må innrømme at jeg sjelden tenker over om undertøyet mitt matcher, og det plager meg egentlig ikke. Er det virkelig så viktig for andre også, eller er det bare noe hun gjør? Jeg vil gjerne høre om dere andre også er opptatt av å matche undertøyet, eller om det er likegyldig for dere.

Jeg har så og si alltid matchende men så kjøper jeg 3-5 truser pr bh for alle vet at de ryker først i bosset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri. Tror jeg har kjøpt matchende en gang, men brukte det aldri? Brukte såvidt trusa noen få ganger. Liker ikke syntetiske truser, eller klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke noe som matcher rett og slett fordi jeg ikke bryr meg. Så, aldri.

Anonymkode: 99c23...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri, fordi jeg ikke bruker truse. Eller bh 90% av tiden

Anonymkode: 68590...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tja, det matcher jo på et vis, ved at både trusa og BH er grålige og utvaska 🙈

Anonymkode: c30a0...78a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si alsri. Da skal det være en spesiell anledning 😁 og det har det ikke vært på... En stund 🤣

Dessuten, de trusene som er i dag og som "hører til" bh'er man kjøper er jo så rare i passformen.... Så derfor gidder jeg ikke matche. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...