Rebecca30 Skrevet 30. juli 2024 #1 Del Skrevet 30. juli 2024 En venninne sa at hun alltid har matchende bh og truse, og det virker som en stor greie for henne. Jeg må innrømme at jeg sjelden tenker over om undertøyet mitt matcher, og det plager meg egentlig ikke. Er det virkelig så viktig for andre også, eller er det bare noe hun gjør? Jeg vil gjerne høre om dere andre også er opptatt av å matche undertøyet, eller om det er likegyldig for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #2 Del Skrevet 30. juli 2024 Har ikke brukt det på minst 15 år.. Anonymkode: b88d1...1d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #3 Del Skrevet 30. juli 2024 Bytter truse hver dag. Bytter BH langt skjeldnere så de matcher aldri Anonymkode: b88d1...1d3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. juli 2024 #4 Del Skrevet 30. juli 2024 Aldri matchende truse og bh her. Det er sånne ting jeg ikke gidder å bruke tid på 😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 30. juli 2024 #5 Del Skrevet 30. juli 2024 Bortsett fra at jeg har noen svarte truser (mensentruser) og en svart bh så tror jeg ikke jeg har noen som matcher noe særlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Del Skrevet 30. juli 2024 Alltid, det har jeg gjort i 40 år, snart 60 😎 Anonymkode: e9b78...76a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #7 Del Skrevet 30. juli 2024 Tror ikke jeg har noe truse og bh som matcher 😂 Anonymkode: ea6ff...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 30. juli 2024 #8 Del Skrevet 30. juli 2024 Aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #9 Del Skrevet 30. juli 2024 Matcher og matcher, her går det i hvitt, hudfarget eller svart i alle bh’er og truser, så det hender de matcher. Men det er ikke et bevisst valg, bare tilfeldigheter. Anonymkode: 0b2cb...0da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. juli 2024 #10 Del Skrevet 30. juli 2024 Tja jeg har både nude og svarte truser, og nude og svarte bh-er. Er mest det jeg har av truser nå, men med litt variasjon. Så hender de matcher sånn tålig i fargen, men det er stort sett tilfeldig. Normalt er jeg mer nøye med hvilken bh jeg velger, etter toppen, enn med trusene. Har få underdeler som er gjennomsiktige, og de bruker jeg underskjørt, så ikke et problem. Jeg eier ikke noe truse/bh-sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky.me Skrevet 30. juli 2024 #11 Del Skrevet 30. juli 2024 Alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #12 Del Skrevet 30. juli 2024 Når jeg drar opp truse og bh av samme sett i "hvilket undertøy blir det i dag" lotteriet. Anonymkode: 32e05...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #13 Del Skrevet 30. juli 2024 Det gjorde jeg i tenårene og i 20-30 års alderen. Men sluttet med det forlenge siden. Er bare mannen min som skal se uansett. Er opptatt av at det skal være pent en trenger ikke være likt. Anonymkode: 7c541...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #14 Del Skrevet 30. juli 2024 Ja, velger samme farge og stil. Det meste jeg har er hvitt eller sort. Men har også noen fargerike sett. Er godt gift og midt i livet, skifter ikke på treningsstudio en gang, så er ingen å "imponere" 😅 Så vil ikke kalle det viktig heller, bare en vane, og noe jeg trives med. Anonymkode: 72d60...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #15 Del Skrevet 30. juli 2024 Veldig sjelden, og skjer det så er det helt tilfeldig! Anonymkode: 4fbbb...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #16 Del Skrevet 30. juli 2024 Alltid når jeg skal pynte meg og ofte ellers. Men selvsagt ikke om jeg skal trene, jobbe i hagen og sånn. Pleier også å kjøpe med strømpebelter om settene har slik, og bruker gjerne den også med pene strømper, særlig når jeg skal være pyntet og ønsker å føle meg fin. Anonymkode: 9ad32...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 30. juli 2024 #17 Del Skrevet 30. juli 2024 Alltid! Selv om det kun er samboeren som ser det og knapt nok han, så føler jeg meg så bra når jeg er velkledd fra innerst til ytterst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #18 Del Skrevet 30. juli 2024 For det meste. Har mange truser for hver bh. Bruker et bestemt trusemerke jeg synes er behagelig. Bruker omtrent kun undertøy fra Calvin Klein. Kjøpte en del undertøy fra Change på innfall, de er ubehagelige og ligger bare i skuffen. Anonymkode: 41dcc...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #19 Del Skrevet 30. juli 2024 Det hender. Av og til tilfeldig, bare fordi jeg har mye svart undertøy, andre ganger bevisst når jeg skal fiffe meg opp. Anonymkode: 8aa06...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #20 Del Skrevet 30. juli 2024 Det hender. Men ikke ofte. Men jeg kjøper alltid bh og to truser i samme sett. Så det er litt lettere å bruke det samme da. Anonymkode: 22a6f...de6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå