NatNat Skrevet 31. juli 2024 #21 Del Skrevet 31. juli 2024 (endret) On 7/30/2024 at 5:53 PM, HelgeK said: an påstår at det å sette barn til verden forandrer og utvider ditt perspektiv. Du er ikke lenger sentrum i universet, men et bittelite bindeledd mellom alle de som kom før deg, og alle de som kommer etter. Jeg liker Rolness vanligvis men her... 🙄 Jeg har aldri hatt eller ønsket meg barn og jeg har aldri tenkt på meg selv som sentrum i universet. Jeg vil påstå at de fleste mennesker med barn har en høyere syns på seg selv enn jeg har. Jeg syns ikke mennesker generelt er sentrum i universet men fakstisk ganske ubetydelig... Endret 31. juli 2024 av NatNat 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 1. august 2024 Forfatter #22 Del Skrevet 1. august 2024 Vance fortsetter å levere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 1. august 2024 #23 Del Skrevet 1. august 2024 (endret) Han er en kristenkonservativ amerikaner. Jeg trenger ikke engang se videoen for å vite at jeg kommer til å bli provosert av at en som han skal fortelle meg noe om etikk og moral. Endret 1. august 2024 av Stonegiant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå