Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men vil dere få igjen noe på forsikringen hvis det begynner å brenne ?

Anonymkode: bf2ca...713

Aldri lest i noen forsikringsvilkår at dette gir avkortning på forsikringen nei. Så regner med vi ville fått igjen ja. Det at vi sover er jo ikke årsak til brannen.

Anonymkode: f79ba...adb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tørketrommel skal IKKE brukes etter 23 om kvelden. Og ja, jeg forstår din beskymring. Det er ikke greit at de bruker den midt på natten. Totalt uakseptabelt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Aldri lest i noen forsikringsvilkår at dette gir avkortning på forsikringen nei. Så regner med vi ville fått igjen ja. Det at vi sover er jo ikke årsak til brannen.

En tørketrommel eller en vaskemaskin skal vel ikke brukes om natten når vi sover. For da reagerer vi senere hvis det begynner å brenne eller det blir en stor lekkasje.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sitronterte skrev (55 minutter siden):

En tørketrommel skal IKKE brukes etter 23 om kvelden. Og ja, jeg forstår din beskymring. Det er ikke greit at de bruker den midt på natten. Totalt uakseptabelt. 

Hvorfor ikke, om det ikke forstyrrer naboene?

Anonymkode: 99412...2aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

En tørketrommel eller en vaskemaskin skal vel ikke brukes om natten når vi sover. For da reagerer vi senere hvis det begynner å brenne eller det blir en stor lekkasje.

Jeg har selvsagt fått med meg disse anbefalningene og jeg forstår greia. Likevel gjør vi mennesker alle dumme valg, fordi det er beleilig i enkelte situasjoner. Vi bruker ikke fast tørketrommelen på natta, men de gangene jeg går og legger meg og ser den våte klesvasken ligger i maskinen, så setter jeg på en maskin likevel. Jeg drikker også alkohol, orker ikke alltid tannpussen på kvelden, lader mobilen om natta, sjekker av og til en sms i bilen o.s.v. Hva med deg? Følger du oppskriftsboka i alle situasjoner i livet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...