GÃ¥ til innhold

Ta kontakt eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi hadde slektstreff i sommer, langt oppi dalom, på en gård der deler av familien kommer fra. Over 60 til stede fra fire generasjoner. Musikk og drikke, fint vær utpå kvelden. Høy stemning. Jeg kjente noen godt, andre såvidt, mens det var flere jeg aldri hadde sett eller hørt om. Fjerne slektninger fra langt uti.

Jeg fikk danse mye, etter hvert med en fyr fra en annen kant av landet, en del år eldre enn meg, men ikke over 40 tror jeg. Flørting, tett dans og det var greit at han tok på rumpa mi, syntes jeg da. Var litt full. Og kåt. Så utarta det litt når det ble seint, med klining i en gjemt krok, han fingret meg under kjolen og var god til det, og så endte det med at jeg sugde ham.

Var fyllesjuk morgenen etter, men våkna aleine heldigvis men fant aldri trusa jeg hadde hatt på meg. Så ham til fellesfrokosten, men det var mange der så vi snakket ikke. Utover formiddagen ble det heller ikke noe kontakt så det var som om ingenting hadde skjedd kvelden før. Og det var det, lissom. Jeg vet jo hvem han er nå og finner ham på Facebook, men det er kleint å adde ham. Vet ikke hva jeg skal tenke nå, bare la det være som en ONS og glemme hele greia?? 

Anonymkode: cfac4...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldri hadde jeg trodd at et slektstreff kunne inneholde noe sånt mellom to single 😅

Anonymkode: 61e65...af3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare ordet slektstreff burde være nok til at du vet at svaret er nei. Du har rotet med en slektning. Riktig nok fjern slektning, men uansett… Nei. Ikke kontakt han. Glem at det har skjedd og gå videre med livet, finn deg noen utenfor slekta.

Anonymkode: 5f138...374

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du lyst på noe mer med denne mannen da? Du kan alltids adde han på Facebook, det er jo ikke kleint i seg selv, 

Anonymkode: e8df0...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg kan adde, ja. Har andre i slekta der, så ikke rart om det dukker opp noen nye etter et treff. Men det kan ikke bli noe ordentlig. Ikke sånn at vi er nære, FOR nære. Men familie hadde syns det var rart om det skulle vært noe, og så er det alder. Har funnet ut at han er 38 mens jeg er snart 25 og det er ikke innafor, jeg vet. Hva jeg vil? Jeg ble vel ikke helt ferdig med han og tenker på han innimellom når...Så jeg har kanskje bare lyst på han, altså å ha hatt sex på real. En ONS eller noe, for å få det ut av systemet som det heter. Billig men tenker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 30.7.2024 den 10.03):

Aldri hadde jeg trodd at et slektstreff kunne inneholde noe sånt mellom to single 😅

Anonymkode: 61e65...af3

Og at trusa forsvant 😂😂😂årets slektstreff ass

Anonymkode: b3671...052

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan vel se om han godtar venneforespørselen din på FB? 

Og aldersforskjellen syns jeg ikke var for stor.

Og om dere ikke er i nær slekt, så er det jo bare å ta kontakt. 

Anonymkode: 34d84...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 30.7.2024 den 9.59):

Vi hadde slektstreff i sommer, langt oppi dalom, på en gård der deler av familien kommer fra. Over 60 til stede fra fire generasjoner. Musikk og drikke, fint vær utpå kvelden. Høy stemning. Jeg kjente noen godt, andre såvidt, mens det var flere jeg aldri hadde sett eller hørt om. Fjerne slektninger fra langt uti.

Jeg fikk danse mye, etter hvert med en fyr fra en annen kant av landet, en del år eldre enn meg, men ikke over 40 tror jeg. Flørting, tett dans og det var greit at han tok på rumpa mi, syntes jeg da. Var litt full. Og kåt. Så utarta det litt når det ble seint, med klining i en gjemt krok, han fingret meg under kjolen og var god til det, og så endte det med at jeg sugde ham.

Var fyllesjuk morgenen etter, men våkna aleine heldigvis men fant aldri trusa jeg hadde hatt på meg. Så ham til fellesfrokosten, men det var mange der så vi snakket ikke. Utover formiddagen ble det heller ikke noe kontakt så det var som om ingenting hadde skjedd kvelden før. Og det var det, lissom. Jeg vet jo hvem han er nå og finner ham på Facebook, men det er kleint å adde ham. Vet ikke hva jeg skal tenke nå, bare la det være som en ONS og glemme hele greia?? 

... nei, denne tror jeg ikke på 😅

Anonymkode: 29592...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/30/2024 at 1:13 PM, Hunmedham said:

SÃ¥nt kan skje, ja. Jeg kunne fortalt noen historier....

Sånne som deg med «noen historier» er ikke forholdsmateriale. Jeg spyr av alle dere damer som ligger med folk i øst og vest, men holder det hemmelig for potensielle partnere og etterhvert lever i forhold basert på løgner. 

Anonymkode: 0d66e...51c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan adde, ja. Har andre i slekta der, så ikke rart om det dukker opp noen nye etter et treff. Men det kan ikke bli noe ordentlig. Ikke sånn at vi er nære, FOR nære. Men familie hadde syns det var rart om det skulle vært noe, og så er det alder. Har funnet ut at han er 38 mens jeg er snart 25 og det er ikke innafor, jeg vet. Hva jeg vil? Jeg ble vel ikke helt ferdig med han og tenker på han innimellom når...Så jeg har kanskje bare lyst på han, altså å ha hatt sex på real. En ONS eller noe, for å få det ut av systemet som det heter. Billig men tenker sånn.

Du trenger ikke ligge med alle du får en vibe med vettu 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sånne som deg med «noen historier» er ikke forholdsmateriale. Jeg spyr av alle dere damer som ligger med folk i øst og vest, men holder det hemmelig for potensielle partnere og etterhvert lever i forhold basert på løgner. 

Jeg er en 56 år gammel dame som har vært gift med mannen min i langt over 30 år og vært sammen med ham lengre enn det. Jeg har aldri vært utro eller ligget med andre uten at vi har vært enige om det, eller sammen om det - og vi har vært sammen om mye. Dette har variert gjennom tiår og faser, men ikke i det siste. Alderen min, derimot, betyr at jeg har rukket å se og høre litt av hvert og det var dét jeg viste til.

Jeg synes du skylder meg en unnskyldning. I tillegg synes jeg du skulle slutte å spy av andre mennesker når du selv er så feig og stusselig at du må poste anonymt. Hva ER det med denne anonymitetssyken på KG? Man skriver jo aldri med sitt ekte navn uansett, så hvorfor vrøvle på slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 30.7.2024 den 9.59):

Slektstreff og sex 🤮

Håper dere får mange barn! 

Anonymkode: 6383e...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Add og spør om han har tatt trusa i arrest? 

Anonymkode: 98b6b...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...