AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Del Skrevet 29. juli Har tenkt til å følge med på amerikansk fotball i år når sesongen starter men er det noen som vet hvilke strømmetjenester eller kanaler som viser dette i kommende sesong? Anonymkode: 4c117...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Del Skrevet 29. juli Det er VG som har rettighetene til NFL i Norge kommende sesong også, og en del kamper vil nok sendes gjennom VG+. Antar det kommer mer informasjon når det nærmer seg. Skal du ha med deg det meste er det Game Pass gjennom DAZN som er det beste alternativet. Her kan du se alle kamper direkte, da en eller flere av gangen (med split-screen). Du kan også se kamper i opptak uten å få resultater avslørt, enten hele sendingen eller i en versjon der absolutt all dødtid er klippet bort. I så fall tar de gjerne rundt 40 minutter med action hele veien. Mulig du kan tegne abonnement allerede nå, men det er jo ikke egentlig aktuelt på en måneds tid, og innen da bør det i hvert fall ha kommet opp priser og abonnementsalternativer. Det er de to mulighetene du har. Det første er enklest og billigst og tillater deg å se litt, det siste er det beste alternativet om man ønsker å gå ordentlig inn i det. Anonymkode: 2ebdf...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er VG som har rettighetene til NFL i Norge kommende sesong også, og en del kamper vil nok sendes gjennom VG+. Antar det kommer mer informasjon når det nærmer seg. Skal du ha med deg det meste er det Game Pass gjennom DAZN som er det beste alternativet. Her kan du se alle kamper direkte, da en eller flere av gangen (med split-screen). Du kan også se kamper i opptak uten å få resultater avslørt, enten hele sendingen eller i en versjon der absolutt all dødtid er klippet bort. I så fall tar de gjerne rundt 40 minutter med action hele veien. Mulig du kan tegne abonnement allerede nå, men det er jo ikke egentlig aktuelt på en måneds tid, og innen da bør det i hvert fall ha kommet opp priser og abonnementsalternativer. Det er de to mulighetene du har. Det første er enklest og billigst og tillater deg å se litt, det siste er det beste alternativet om man ønsker å gå ordentlig inn i det. Anonymkode: 2ebdf...eb4 Takker og bukker for informativt svar på det jeg lurte på 🙂 Kjenner ikke til Game Pass DAZN men dette skal jeg jammen sjekke ut nærmere når det nærmer seg sesongstart. Jeg får se ann priser osv etterhvert, men da vet jeg hvor jeg skal gå for å se på 🙂 Takk igjen for svar. Anonymkode: 4c117...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takker og bukker for informativt svar på det jeg lurte på 🙂 Kjenner ikke til Game Pass DAZN men dette skal jeg jammen sjekke ut nærmere når det nærmer seg sesongstart. Jeg får se ann priser osv etterhvert, men da vet jeg hvor jeg skal gå for å se på 🙂 Takk igjen for svar. Anonymkode: 4c117...c82 Bare hyggelig! Ja, de Game Pass International-greiene er verdt å sjekke ut. Skjønner DAZN fort er et helt ukjent navn, men det er et stort britisk firma og de leverer denne tjenesten offisielt på vegne av NFL (som tidligere drev den selv). I utgangspunktet ment som det beste streaming-alternativet for de som bor i land der TV-dekningen av NFL er beskjeden eller helt fraværende. I USA er jo NFL kjempestort, så der må Game Pass ta hensyn til alle andre TV-rettigheter, så en nordmann, svenske, inder eller kenyaner med Game Pass-abonnement får et mye bedre produkt enn hvis en amerikaner kjøper det. Ser ut som det er 2500 kr. for hele sesongen - til sammen. Så det koster og er nok i overkant for mange, men tjenesten er i hvert fall offisiell, god og tilbyr absolutt alt (inkl. amerikansk Super Bowl-sending om man foretrekker det). De pleier også å komme med sånne "resten av sesongen"-tilbud etter f.eks. halvspilt sesong eller før sluttspill. Så får man bare vurdere om det er verdt det, eventuelt å kjøpe f.eks. sluttspillet for betydelig mindre penger. Da vet du i hvert fall hvor du skal lete 🙂 Anonymkode: 2ebdf...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare hyggelig! Ja, de Game Pass International-greiene er verdt å sjekke ut. Skjønner DAZN fort er et helt ukjent navn, men det er et stort britisk firma og de leverer denne tjenesten offisielt på vegne av NFL (som tidligere drev den selv). I utgangspunktet ment som det beste streaming-alternativet for de som bor i land der TV-dekningen av NFL er beskjeden eller helt fraværende. I USA er jo NFL kjempestort, så der må Game Pass ta hensyn til alle andre TV-rettigheter, så en nordmann, svenske, inder eller kenyaner med Game Pass-abonnement får et mye bedre produkt enn hvis en amerikaner kjøper det. Ser ut som det er 2500 kr. for hele sesongen - til sammen. Så det koster og er nok i overkant for mange, men tjenesten er i hvert fall offisiell, god og tilbyr absolutt alt (inkl. amerikansk Super Bowl-sending om man foretrekker det). De pleier også å komme med sånne "resten av sesongen"-tilbud etter f.eks. halvspilt sesong eller før sluttspill. Så får man bare vurdere om det er verdt det, eventuelt å kjøpe f.eks. sluttspillet for betydelig mindre penger. Da vet du i hvert fall hvor du skal lete 🙂 Anonymkode: 2ebdf...eb4 Dette var egentlig det jeg var på jakt etter da vg+ ikke viser alt. 2500kr for hele sesongen er jo litt penger men man får jo da muligheten til og se alt. Eller (resten av sesongen tilbud) hvis det blir aktuelt. Dette var interessant og skal mulig slå til på denne senere 🙂 Anonymkode: 4c117...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå