Gå til innhold

Sjokkert over hvordan jeg ser ut og tjukk jeg har blitt, det MÅ endring til - Hvordan klarer jeg dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 22.10):

Prøv wegovy!! Det virker! Google det hvis du ikke vet hva det er. Det gjør deg mye mindre sulten. 

Anonymkode: 9df93...b4c

Men man kan vel ikke gå på wegovy resten av livet. Når man slutter med dem vil man jo gå opp igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lizard skrev (23 minutter siden):

Med mindre du jobber med spisemønsteret ditt vil du selvsagt gå opp i vekt etter Wegovy. Jeg tenker at hvis du har råd til wegowy, har du råd til å bruke penger på en ernæringscoach og PT. Dette vil være hundre ganger bedre for helsa di, og gi deg færre bivirkninger. 

Slutter man så kommer appetitten tilbake. Jeg går selv på Wegovy og det fungerer helt supert mot min dårlig regulerte sultfølelse. Har gått ned 12kg på et halvt år år og nærmer meg normalvekt (5kg igjen). Men har ingen planer om å slutte med det når jeg har nådd målet, forventer å gå på vedlikeholdsdose livet ut. 

På sikt vil prisen gå ned. Den dose jeg ligger på nå koster meg 600,- per uke. Det er dog ikke netto kostnad, maten jeg ikke spiser lengre har jo også en alternativkostnad. Og det var ofte mat på farten, som koster mye mer enn fra dagligvarebutikken. 

Anonymkode: e5fd2...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Men man kan vel ikke gå på wegovy resten av livet. Når man slutter med dem vil man jo gå opp igjen.

Jo, det kan man helt fint. Akkurat som diabetikere går på insulin livet ut. Men dosen bør man jo justere ned når man har nådd vektmålet sitt. 

Anonymkode: e5fd2...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har dessverre verken råd eller plass til trenings apparat dessverre.

Anonymkode: 7d949...e38

Jeg har en lang, slak motbakke rett ved huset. Den bruker jeg gjerne om jeg bare vil få en pulstopp, det er drittvær, mørkt (da tørr jeg ikke øde steder), blant annet. 

Ellers er det veldig mye bra på nett. Du trenger kun eget stuegulv og en PCskjerm. Jeg liker Pamela Reif og Chloe Thing sine programmer. Husker jeg kom i gang med BBG programmet for mange år siden, det å forplikte seg til å følge et program på den måten gjorde at jeg kom inn i en rutine, noe jeg bare skulle gjennomføre hver dag. 

Anonymkode: 2c5f0...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...