Gå til innhold

Damer med et hull over navlen tyder på at de har hatt ring i navlen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke det kjipt å gå med livet ut? Ser typ damer i 30'ish har hull der men ikke ring. Stygt eller trend? 

Anonymkode: 0161e...5c7

Jeg er 50 og tenker at jaja, det var engang….

født barn og levd livet- det hullet er ikke noe jeg bryr meg om

Anonymkode: 74956...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke det kjipt å gå med livet ut? Ser typ damer i 30'ish har hull der men ikke ring. Stygt eller trend? 

Jeg har det men har aldri tenkt over det som et problem. Man ser deg jo knapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ha et hull der for alltid og bryr meg absolutt ingenting. (Men jeg har fortsatt piercingen i da)  Har andre arr og skavanker som jeg heller burde plages av i så fall. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har arr ja. Men ikke noe jeg tenker over. Var en artig ting jeg gjorde når jeg var ung. Angrer ikke på noe jeg har gjort. 

Anonymkode: 6116a...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss fra milleniumsgenerasjonen har vel enten tattovering og/eller piercing (evt arr etter piercing). Anser det som ganske normalt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror de færreste av oss 30+ som har ett mikroskopisk arr tenker noe på det. Jeg har iallefall mer enn nok annet å tenke på, enn ett knøttlite minne om at jeg var ungdom engang i tiden.

Anonymkode: 37269...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Etter 3 kikkhullsoperasjoner og to keisersnitt, så legger jeg heldigvis ikke merke til hullet etter ringen i navlen lenger. 

Pjuh! 

Anonymkode: ee891...306

Så smart! 

Jeg må bare håpe at huden på magen blir saggete og skjuler hullet. En dag! 

Anonymkode: df441...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så smart! 

Jeg må bare håpe at huden på magen blir saggete og skjuler hullet. En dag! 

Anonymkode: df441...0bb

Jeg er faktisk ganske heldig å gått slippe strekkmerker og arr på magen (det må vel være liv å si vel?) Virker som at kun de som har strekkmerker og appelsinhud som har lov til å skryte litt. Jeg er uansett glad jeg ikke har et eneste arr etter svangerskap. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har arr(hull) etter både navlepiercing, to i leppa og .. mange i ørene, men bruker ikke smykker lenger i noen av dem. Men plages virkelig ikke av de små hullene. Det er en del av historien til kroppen min, som har vært ung og veldig opptatt av kroppssmykker. Kroppen min har også vært gjennom en periode med selvskading og har arr på armen og beinene. De arrene plager meg heller ikke lenger, er en del av historien det også, selv om jeg ikke har selvskadet på over 10 år. Mine to arr etter keisersnittene plager meg ikke heller. Vi blir alle eldre, og kroppene våre skal gå igjennom mye her i livet. Noen av valgene gjør vi selv, og noen av arrene har vi ikke kontroll over, sånn er det bare. Blir kjipt hvis man skal argre seg over og plages av arrene man får.

Anonymkode: 1fc05...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er midt i 50-årene og har hull etter navlepiercing. Vurderer faktisk å få det stukket opp på nytt og få satt i en egendesignet piercing når jeg blir 60.

Anonymkode: 901d2...609

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har masse strekkmerker, KS arr og arr etter tre laparoskopier hvor de går inn i navlen. Et lite arr etter en ring i navlen er virkelig ingenting, tror knapt jeg kan se det. Navlen er ødelagt etter svangerskap og laparoskopier. Men jeg lever fint med det uansett. 

Anonymkode: 6ebda...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Huff, stakk meg akkurat på en kniv, nå får jeg enda et forferdelig arr på hånden som kommer til å ødelegge livet mitt🙄🙄🙄

for andre arr etter piercinger og tatoveringer - bryr meg ikke, og har aldri angrer på valg jeg selv har tatt. Gjort er gjort og en prikk her og en prikk der,  hva er det å angre på? 
Nei anger, frykt og fobier får dagens unge ta seg av. 

Anonymkode: 74a8a...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...