AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Del Skrevet 29. juli Karin, etter min mormor. Eventuelt Maria etter oldemor. Har termin nå snart. Hva tenker andre om disse navnene? Anonymkode: 2e751...bc7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Del Skrevet 29. juli Ja, hva skal man tenke om helt vanlige navn Anonymkode: a9013...c5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Del Skrevet 29. juli Helt greie navn, måtte jeg velge mellom de hadde jeg gått for Maria men det er fordi Karin assosieres med bedrevitende gamle damer for min del. Men igjen , det er begge greie navn, hadde ikke gått for de selv om jeg ikke virkelig måtte. Anonymkode: fbe3f...38c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. juli #4 Del Skrevet 29. juli Begge navnene er fine, men jeg hadde gått for Karin, da det er mindre vanlig enn Maria. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. juli #5 Del Skrevet 29. juli Flotte navn begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #6 Del Skrevet 29. juli Hva med Karine Anonymkode: 20546...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Del Skrevet 29. juli Karin er dessverre beslektet med et altfor belasta navn, så jeg hadde nok vært redd for mobbing. Anonymkode: c5e0f...4e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Del Skrevet 29. juli Hva med Kari Maria? Anonymkode: c97f0...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #9 Del Skrevet 29. juli Vakre navn, begge to. Jeg hadde satset på Karin, fordi Maria er vanlig. Karin er et sånt oldemornavn som jeg tror er på vei inn igjen. Anonymkode: 87307...782 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdvokatKontoret Skrevet 29. juli #10 Del Skrevet 29. juli Jeg syns Kari er finere. Har hyggelige assosiasjoner til navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Del Skrevet 29. juli Hva med en kombinasjon av begge med Karina? Anonymkode: f95b4...14a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Del Skrevet 29. juli Maria er veldig fint Anonymkode: dec3e...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Del Skrevet 29. juli Takk for svar, var redd det ville bli veldig negativt. Har vurdert Karina eller Karine også Anonymkode: 2e751...bc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #14 Del Skrevet 29. juli Karin er for likt Karen. Anonymkode: 8e7eb...cfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #15 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva med Kari Maria? Anonymkode: c97f0...aa0 Høres ut som noe man roper når man slår tåa i bordbenet og barna er i nærheten Anonymkode: efeee...062 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #16 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Karin er dessverre beslektet med et altfor belasta navn, så jeg hadde nok vært redd for mobbing. Anonymkode: c5e0f...4e9 har hett Karen i over 50 år og aldri opplevd det som et problem eller opplevd mobbing om det er dette du sikter til Anonymkode: 64a95...f32 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #17 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): har hett Karen i over 50 år og aldri opplevd det som et problem eller opplevd mobbing om det er dette du sikter til Anonymkode: 64a95...f32 Da er du ikke på de riktige kanalene av sosiale media, dagens ungdom forbinder navnet Karen med en middelaldrene, sur dame😅 det er synd, for det er et veldig fint navn! Er nok bare en fase da, om 10 år er det nok glemt😂 Anonymkode: efeee...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #18 Del Skrevet 29. juli Tenker det er helt vanlige navn - og uavhengig av det så er det ditt barn - ditt valg.. Kunne ha brukt begge navnene selv uten noe betenkning rundt det Anonymkode: 44be7...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #19 Del Skrevet 29. juli Maria eller Mari 🌸 Anonymkode: 62cb5...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterfrøken Skrevet 29. juli #20 Del Skrevet 29. juli Karin er nydelig! Slutter med et smil, må bare bli glad av det 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå