AnonymBruker Skrevet 3. august #41 Del Skrevet 3. august Anonymbruker*** skrev (15 timer siden): Kanskje Mosjøen? Hadde tilnærmet ingen forventninger, men det slo meg som en veldig lite pen by. De har gått for funksjonalitet over alt annet tror jeg. Sjøgata er veldig fin, ellers er resten av byen stygg. Anonymkode: 7826e...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 3. august #42 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sjøgata er veldig fin, ellers er resten av byen stygg. Anonymkode: 7826e...c8c Der har jeg faktisk ikke vært, selv om jeg har vært flere ganger innom byen. Ser fint ut utifra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #43 Del Skrevet 3. august Anonymbruker*** skrev (2 timer siden): Der har jeg faktisk ikke vært, selv om jeg har vært flere ganger innom byen. Ser fint ut utifra bilder! Ja, de tar jo bare bilder i Sjøgata, som er kjempekoselig! Resten av husene i sentrum er nyere fra etter forrige århundreskifte), og mange av dem er dårlig vedlikeholdt, dessverre. Anonymkode: 7826e...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #44 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå som Venezia har strammet inn på antall turister så vris nok mye av instaturismen mot Odda ja. Odda is the new Canal Grande. Anonymkode: df1de...266 Som en person som er født og oppvokst i Odda var det litt fascinerende at det dukka opp. Har egentlig ikke tenkt at Odda i seg selv er en turistdestinasjon, men et sted man må overnatte før man går(i kø) til Trolltunga, eller kjører videre over fjellet/utover i Hardanger. Har sett at det har blitt fryktelig mye turister, men ikke følt stedet har så mye å by på, men nå har det hvert fall blitt litt flere spisesteder, og søndagsåpne butikker, så trolltungaturistene har mulighet for å skaffe seg mat. Hilsen fraflytta Odding. Anonymkode: 618db...ddb 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #45 Del Skrevet 3. august Odda får vel snart Norges største camping, med egen stavkirke og vikinghus. Da må man vel kunne forvente noe av Odda som turistdestinasjon? At det skuffer kan jeg likevel godt forstå 😆 Anonymkode: 9d09c...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #46 Del Skrevet 3. august Har aldri hatt en fin ferie i Norge noensinne. For en som ikke er interessert i natur er det virkelig ingenting å finne på her. Anonymkode: ff8ca...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. august #47 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 19.35): Ikke mye idyll i Kristiansand eller Arendal nei. Risør er temmelig pittoresk men unngå trebåtfestivalen. Anonymkode: df1de...266 Hæ? Hvor i Kristiansand har dere vært da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #48 Del Skrevet 3. august Haugesund. Mye mindre by enn jeg forestilte meg, og ganske nitrist gågate med et senter i som var veldig skuffende. Heldigvis et par ok spisesteder, men dett var dett. Med forbehold at jeg kun har vært der noen timer en dag. Anonymkode: 4527b...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #49 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Haugesund. Mye mindre by enn jeg forestilte meg, og ganske nitrist gågate med et senter i som var veldig skuffende. Heldigvis et par ok spisesteder, men dett var dett. Med forbehold at jeg kun har vært der noen timer en dag. Anonymkode: 4527b...59e Gikk du glipp av det fine rådhuset? 🤪🩷 Haugesund er masse folk presset inn på lite areal. Jeg elsker havet rett inn, men det er omtrent det eneste jeg savner fra byen, utenom noen kjære. Sentrum er utdøende ifølge familien. Anonymkode: 85ea0...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #50 Del Skrevet 3. august Oslo, utrivelig by. Anonymkode: b0739...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #51 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 19.08): Kristiansund . Det mest interessante var en statue på brygga. Sentrum var så utrolig utdatert. Var litt som om komme til en sliten 80-tallsby Anonymkode: 71940...da6 Helt uenig. Liker de fargerike bygningene🤩 Anonymkode: 3deeb...342 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #52 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 22.02): Oppdal. Vi var uheldige med været da vi var der, det skal sies. Bestilte først og fremst fordi det var på veien, og et greit sted å stoppe i forhold til ruta vår, men jeg hadde også forventninger om at det skulle være mye å gjøre der. Vel, skyene lå så lavt at det ikke var noe utsikt fra toppturen vi endte med å gå på. Prøvde å google oss frem til noen aktiviteter som skulle vært mer værbestandige, men alt åpnet ganske sent ift. når vi skulle dra videre og det var ganske dødt der. Ganske sikker på at vi ville hatt det mye bedre om været var på vår side, altså, men vi valgte oppdal foran andre overnattingsmuligheter i fjellene nettopp fordi vi trodde det var et sted som hadde mye å by på av andre aktiviteter hvis dårlig vær. Anonymkode: ed1a0...352 I tillegg til friluftsaktiviterer er det jo også kino, bowling, svømmehall, lekeland, lekeplass i sentrum, klatrehall, koselige kafeer som "Raffelkakuhjørnet" og "Sprø". Det jeg ikke liker med Oppdal, er det håpløse og kronglete kjøremønsteret i sentrum. Kaotisk har det blitt. Anonymkode: 2c82d...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #53 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.12): Hva er det mest skuffende du har opplevd på reise i Norge? Anonymkode: 2b6ba...400 Drammen synes jeg ikke var noe særlig. Det samme kan sies om Førde. Jeg ble smått deprimert av å tilbringe et par timer i Førde. Trist by. Anonymkode: d7395...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 3. august #54 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Odda får vel snart Norges største camping, med egen stavkirke og vikinghus. Da må man vel kunne forvente noe av Odda som turistdestinasjon? At det skuffer kan jeg likevel godt forstå 😆 Anonymkode: 9d09c...327 Ville gitt det et år eller to, blir nok en del større. Hjalp jo også at ragnarok serien ble spilt inn der. Det er jo fortsatt under ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #55 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du skjønte vel at det her var snakk om å gå inn for å se ruinene av kirken? Uansett kjedelige greier og et elendig museum. Dere som sier Odda, trodde dere virkelig at dette var en destinasjon i seg selv? Det er et sted å fylle bensin og kjøpe seg en bolle før man kjører over Haukeli, det har aldri vært noen vakker turistdestinasjon. Anonymkode: ea365...67e Kommer seg nå, når Lothepus får fart på stedet. Anonymkode: cb921...4f5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #56 Del Skrevet 3. august Hurtigruta. Helt utrolig oppskrytt! Kjedelig båttur som man ikke må finne på å ta før man er pensjonist. Gørr! Og jeg elsker norsk natur. Anonymkode: 65066...2ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #57 Del Skrevet 3. august Fascinerende hvor ulike vi mennesker er, jeg liker både Odda og Førde som flere kommenterer i tråden her. Har blant annet overnattet på Woodnest i Odda og synes det er helt nydelig der. Utsikten og naturen blir jeg aldri lei av. I Førde liker jeg både menneskene og selve byen, det har skjedd mye der på få år. Er veldig koselig rundt juletider men også resten av året. Liker generelt godt hele tidligere Sogn og Fjordane, vakker natur og hyggelige mennesker. Har reist rundt i det meste av Norges land gjennom mange år, både privat og i jobbsammenheng. Jeg klarer aldri å like meg i verken i Alta eller i Mandal. Har vært flere ganger på begge steder. Vet ikke hvorfor, men det er noe med de to stedene som bare ikke appellerer til meg 🤷♀️. Elsker ellers å reise i Norge, det er så mange nydelige plasser med mye å se og oppleve. Anonymkode: f1b84...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #58 Del Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Drammen synes jeg ikke var noe særlig. Det samme kan sies om Førde. Jeg ble smått deprimert av å tilbringe et par timer i Førde. Trist by. Anonymkode: d7395...d7a Er så enig i at Førde er en trist by, innestengt og lite sol om vinteren.. Reis heller til Florø! Nydelig by , Norges vestligste, med fin natur , både fjell og sjø i nærheten. Anonymkode: d0344...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #59 Del Skrevet 3. august Flom og Lofoten på sommertid er helt forferdelig. En massiv turisme som ødelegger det lokale inntrykket, befolkningen må jo bli helt overkjørt under innrykket av en armada av turister. Anonymkode: 74c76...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 3. august #60 Del Skrevet 3. august Sjøsanden i Mandal. Tror jeg var der den helga helvete var løst, både med turister og særlig ufordragelige ansatte, der det gikk en ansatt med en kjøter av en hund og kjefta av folk som bodde i telt, satte spørsmål til alt jeg gjorde når jeg satte opp telt. Aldri mer sjøsanden i Mandal. I tillegg blodpris for å bo i telt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå