AnonymBruker Skrevet 29. juli #1 Del Skrevet 29. juli Hva er det mest skuffende du har opplevd på reise i Norge? Anonymkode: 2b6ba...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #2 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva er det mest skuffende du har opplevd på reise i Norge? Anonymkode: 2b6ba...400 Hva er det mest skuffende du har opplevd? Anonymkode: 76544...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #3 Del Skrevet 29. juli Odda. Anonymkode: d37bb...9d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 29. juli #4 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Grønland og Tøyen i Oslo. Føltes som jeg var i Pakistan. Anonymkode: d0e7b...61c Hvilke forventninger hadde du på forhånd? Og har du vært i Pakistan og var missfornøyd med det? 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.40): Grønland og Tøyen i Oslo. Føltes som jeg var i Pakistan. Anonymkode: d0e7b...61c Og hva trodde du det var? Anonymkode: 36d00...19b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #6 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.40): Grønland og Tøyen i Oslo. Føltes som jeg var i Pakistan. Anonymkode: d0e7b...61c Hvordan vet du hvordan det er i Pakistan? Det er ikke i nærheten av hvordan det er i Pakistan. Anonymkode: e3405...8a9 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #7 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.40): Grønland og Tøyen i Oslo. Føltes som jeg var i Pakistan. Anonymkode: d0e7b...61c Elsker grønland og tøyen! Spesiellt butikkene og kunsten, liker at Oslo er lit mangkulturellt! Bor i Oslo! Anonymkode: a2c18...cb8 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #8 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.40): Grønland og Tøyen i Oslo. Føltes som jeg var i Pakistan. Anonymkode: d0e7b...61c Bedre mat i Pakistan Anonymkode: 9d09c...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #9 Del Skrevet 2. august Domkirkeodden på Hamar, det var virkelig ikke verdt pengene. Anonymkode: ea365...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #10 Del Skrevet 2. august Nordkapp....penger penger penger...en må betale for å komme inn på kafeen og suvenirerbutikken. Nei takk, vi kjørte et annet sted og spiste. Suvenirer kjøpte vi det på campingen Anonymkode: dd97a...dcb 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #11 Del Skrevet 2. august ODDA !!! Anonymkode: 2fa00...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #12 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 11.36): Odda. Anonymkode: d37bb...9d1 Jaaa😅Herregud så trist sted. Anonymkode: 2fa00...2da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #13 Del Skrevet 2. august Alle som sier Odda, hvilke forventninger hadde dere? Selv vil jeg si Tromsø. Skjønner lite av Nordens Paris etiketten. Var dørgende stille en lørdags kveld i august. Anonymkode: df1de...266 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #14 Del Skrevet 2. august Kristiansund . Det mest interessante var en statue på brygga. Sentrum var så utrolig utdatert. Var litt som om komme til en sliten 80-tallsby Anonymkode: 71940...da6 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #15 Del Skrevet 2. august Sørlandet, kanskje? Fikk ikke helt den 'idylliske' følelsen jeg trodde jeg skulle få. Anonymkode: bdc4b...cf0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #16 Del Skrevet 2. august Skuffet blir man jo bare når man har høye forventninger. hadde nok litt høyere forventninger til Stavanger enn det jeg opplevde. surt vær, overpriset, en blanding av konforme og bortskjemt lokalbefolkning dopet på oljepenger, og jeg liker jo egentlig vestlendinger. Anonymkode: 02dfa...215 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #17 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle som sier Odda, hvilke forventninger hadde dere? Selv vil jeg si Tromsø. Skjønner lite av Nordens Paris etiketten. Var dørgende stille en lørdags kveld i august. Anonymkode: df1de...266 Jeg hadde veldig lave forventninger og opplevelsen sto ikke opp til de forventningene engang. 0/10. Anonymkode: d37bb...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #18 Del Skrevet 2. august 24 minutter siden, AnonymBruker said: Sørlandet, kanskje? Fikk ikke helt den 'idylliske' følelsen jeg trodde jeg skulle få. Anonymkode: bdc4b...cf0 Ikke mye idyll i Kristiansand eller Arendal nei. Risør er temmelig pittoresk men unngå trebåtfestivalen. Anonymkode: df1de...266 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #19 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle som sier Odda, hvilke forventninger hadde dere? Anonymkode: df1de...266 Odde er stedet vi stopper og kjøper litt mat, før vi kjører videre Anonymkode: dd97a...dcb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #20 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Domkirkeodden på Hamar, det var virkelig ikke verdt pengene. Anonymkode: ea365...67e Gratis å gå på Domkirkeodden. Anonymkode: 9d09c...327 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå