Seff Skrevet 29. juli 2024 #21 Del Skrevet 29. juli 2024 Man skal aldri si aldri, men ideelt sett ser jeg for meg at en partner er minimum like høy som jeg. Det kan virke som om det er en sånn vedtatt greie at kvinner absolutt skal ha høyere partnere, men min erfaring er at lavere menn på datingsider er minst like opptatt av at damene ikke skal være høyere enn dem. De som er 175 og nedover er veldig raske med å spørre hvor høy man er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 29. juli 2024 #22 Del Skrevet 29. juli 2024 Ekskona var 1 cm lavere enn meg (175), ditto alltid høyere enn meg når hun hadde på høye hæler, men det plaget meg ca. 0% Har ikke hatt behov for å date på nesten 30 år, så selvtilliten når det gjelder min relativt beskjedne høyde, er foreløpig meget god. Så får vi se om det endrer seg når jeg begynner å date og blir avvist av masse damer 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #23 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg er dame, mye høyere enn gjennomsnittet, og siden det alltid har plaget meg voldsomt kunne jeg endt opp med en mann som er noe særlig lavere. Mannen min er kanskje 0.5cm lavere enn meg og det har vært helt på grensen av hva som er komfortabelt. Kan jo tenkes at jeg nå som godt voksen og kompleksene mine ikke er så altoverskyggende.. om jeg en gang ikke skulle ha mannen min mer, vil kanskje personlighet bety mer enn høyde. Men han kunne ikke vært mye lavere, kompleksene sitter så dypt i meg siden 12 års alder. Anonymkode: 47224...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #24 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er dame, mye høyere enn gjennomsnittet, og siden det alltid har plaget meg voldsomt kunne jeg endt opp med en mann som er noe særlig lavere. Mannen min er kanskje 0.5cm lavere enn meg og det har vært helt på grensen av hva som er komfortabelt. Kan jo tenkes at jeg nå som godt voksen og kompleksene mine ikke er så altoverskyggende.. om jeg en gang ikke skulle ha mannen min mer, vil kanskje personlighet bety mer enn høyde. Men han kunne ikke vært mye lavere, kompleksene sitter så dypt i meg siden 12 års alder. Anonymkode: 47224...479 Kunne jeg *IKKE* endt opp med.. Anonymkode: 47224...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 29. juli 2024 #25 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men du er jo heller ikke målgruppe for tråden, "litt høye damer". Anonymkode: 47224...479 Nei, men kjærestene mine var i målgruppen «litt lave menn», så jeg antok det var relevant at den gruppen er attraktiv også. Det hevdes jo stadig her på KG at alle kvinner vil ha høye menn, uansett hvor høye de selv er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 29. juli 2024 #26 Del Skrevet 29. juli 2024 Ikke noe problem om jeg er litt lavere. Folk har så rare ideer om det, damene føler seg så store og lite feminine osv. Jeg er komfortabel med min egen høyde uavhengig av andres høyde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 29. juli 2024 #27 Del Skrevet 29. juli 2024 Nei det kunne jeg ikke. Det er artig hva sosiale stereotyper og "krav" kan gjøre med topplokket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 29. juli 2024 #28 Del Skrevet 29. juli 2024 Det hadde ikke vært noe problem for meg, så lenge jeg er fysisk tiltrukket og det er god kjemi, og så lenge han er trygg på sin maskulinitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #29 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Menn, ville du likt en dame som var litt høyere enn deg? Anonymkode: ebdd2...756 Alle mine beste venner kunne godt vært damer som er høyere en meg. Jeg har selvfølgelig ingen ting i mot høye damer. Når det gjelder fysisk tiltrekning/attraksjon, så har jeg aldri følt det mot en dame som er like høy/høyere en meg. Jeg tiltrekkes typisk lavere/petit damer. Anonymkode: b3441...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 29. juli 2024 #30 Del Skrevet 29. juli 2024 Veldig få damer som er høyere enn enn, men jeg er opptatt av likestilling og komfortabel i egen kropp. Derfor betyr høyde nada. Folk som blir usikre og føler seg mindre feminine/maskuline av høydeforskjeller må jobbe med seg selv før de dater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #31 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alle mine beste venner kunne godt vært damer som er høyere en meg. Jeg har selvfølgelig ingen ting i mot høye damer. Når det gjelder fysisk tiltrekning/attraksjon, så har jeg aldri følt det mot en dame som er like høy/høyere en meg. Jeg tiltrekkes typisk lavere/petit damer. Anonymkode: b3441...5dd Hvor høy er du selv? Anonymkode: 26e8f...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 29. juli 2024 #32 Del Skrevet 29. juli 2024 har hatt kvinnelige kjærester som har vært rundt 10 cm høyere enn meg. det er kanskje mer tennende enn det motsatte for meg individuelt så det gjør meg lite. Det skal sies at å være storeskje kan noen ganger føles som om man mer er en ryggsekk avhenging av lengde på overkropp vs ben på begge parter, men det er mer litt humor i hverdagen enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #33 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor høy er du selv? Anonymkode: 26e8f...539 185 Anonymkode: b3441...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 29. juli 2024 #34 Del Skrevet 29. juli 2024 178 centimeter høy på strømpelesten. I fjor hadde jeg en flørt med en mann på ca 173 centimeter. Jeg falt pladask for hele han. Høyden hans var det siste jeg tenkte på, jeg falt for personligheten hans og blikket hans. I tillegg til alt det andre ved han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #35 Del Skrevet 29. juli 2024 Dess høyere damen er dess slankere må hun være, ellers føler jeg meg for liten/at hun er stor. Jeg er selv slank. Vet damer føler det motsatt. Det er jo mye av appellen til bamsemenn, de er store nok for litt fyldige damer. Damer vil jo føle seg små. Anonymkode: b8143...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 29. juli 2024 #36 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Menn, ville du likt en dame som var litt høyere enn deg? Og damer, ville du likt en mann som var litt lavere enn deg? Anonymkode: ebdd2...756 Damer litt høyere enn meg er sjelden vare så lite relevant problemstilling..😄..hadde ikke vært noe problem da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #37 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg er heller ikke høy, så har ikke møtt menn på min høyde (160) men har vært med alt fra 165 til 198, mannen er 180, perfekt for meg 🥰 Anonymkode: 20427...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #38 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg er en ganske høy kvinne (177). Har stort sett alltid hatt høyere kjærester enn meg selv. I det siste crusher jeg litt på en fyr som jeg tror er like høy som meg og kaaanskje til og med et par cm kortere. Jeg liker han godt og tenker ikke så mye på hans høyde annet enn at han kanskje har noen problemer med høyden min som han ikke har ytret enda 🤷🏼♀️ Anonymkode: ebdd2...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #39 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dess høyere damen er dess slankere må hun være, ellers føler jeg meg for liten/at hun er stor. Jeg er selv slank. Vet damer føler det motsatt. Det er jo mye av appellen til bamsemenn, de er store nok for litt fyldige damer. Damer vil jo føle seg små. Anonymkode: b8143...2a5 Dette er veldig sant I mitt tilfelle. Jeg er høyere enn gjennomsnittet, men ikke ekstremt. Men min eks var 5 cm høyere enn meg. Når han da var veltrent og tynn, og jeg dessverre fikk noen kilo for mye (Ikke ekstremt det hele altså, men overvektig ikke fedme), så gjorde det at jeg følte meg veldig mye større enn jeg faktisk var. Så skal jeg finne meg en ny, bør det helst være en med litt mer kjøtt på beina. Anonymkode: 08ff1...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #40 Del Skrevet 30. juli 2024 On 7/29/2024 at 10:33 AM, Fjompenisse said: Ekskona var 1 cm lavere enn meg (175), ditto alltid høyere enn meg når hun hadde på høye hæler, men det plaget meg ca. 0% Har ikke hatt behov for å date på nesten 30 år, så selvtilliten når det gjelder min relativt beskjedne høyde, er foreløpig meget god. Så får vi se om det endrer seg når jeg begynner å date og blir avvist av masse damer 😁 Hold hardt på den innstillingen. Det er masse sexy menn der ute mellom 165 og 175, men mange saboterer seg selv ved å vise masse komplekser for høyden sin. Jeg har sporadisk datet en på 173 (han som ikke vil noe mer) og jeg tror knapt det har vært en date hvor han ikke har kommet inn på høyde, hvorpå jeg føler meg forpliktet til å forsikre om hvor flott han er (noe jeg i utgangspunktet synes). Det begynner å bli jævlig usexy, for å være ærlig. Hadde han ikke nevnt høyden sin hadde jeg aldri tenkt over det, utover at han åpenbart ikke ruver i terrenget; for mine 166 er han perfekt. Ironisk nok har han vel så og si aldri gitt et kompliment tilbake, men så har jeg heller ikke en haug med komplekser (han er også litt var på vekta og alderen sin). Det er så unødvendig, for hadde han hatt mer selvtillit så hadde han fortsatt vært sykt sexy. Anonymkode: 3a99d...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå