AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #1 Del Skrevet 28. juli 2024 Har møtt en god del menn og de sier at det er ikke for sent med barn. Jeg blir straks 41. De er selv over 45 og tror de har et hav med tid. Kanskje vil de ha om ting er stabilt. De tror tydeligvis at damer blir kjempeenkelt gravid over 40. De er jo ikke noe ung selv heller . Skal utsette og utsette. Vi har faktisk ikke tid til å se det an i 5 år. Anonymkode: 93739...a87 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 De tror nok ikke det, høres mer ut som de egentlig ikke vil ha barn. Anonymkode: 33190...be5 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 28. juli 2024 #3 Del Skrevet 28. juli 2024 Nei, men ingen vil møte noen og få barn uka etter heller. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Del Skrevet 28. juli 2024 Ok så du vil egentlig prøve å lage barn med en mann etter fem minutter? Det er ikke så viktig å kjenne hverandre liksom? Anonymkode: c227d...a07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #5 Del Skrevet 28. juli 2024 Virker heller som det plutselig gikk opp for deg at tiden renner ut… Anonymkode: f2043...88f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #6 Del Skrevet 28. juli 2024 Du må nok belage deg på å få barn med donorsperm og IVF. Sannsynligheten for å bli gravid naturlig i den alderen er veldig lav. Anonymkode: 5b515...149 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #7 Del Skrevet 28. juli 2024 Du er litt sent ute, søs. Anonymkode: 4833a...ead 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #8 Del Skrevet 28. juli 2024 Du bør fryse egg asap hvis det er viktig for deg å få barn. Anonymkode: 2e207...6fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #9 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har møtt en god del menn og de sier at det er ikke for sent med barn. Jeg blir straks 41. De er selv over 45 og tror de har et hav med tid. Kanskje vil de ha om ting er stabilt. De tror tydeligvis at damer blir kjempeenkelt gravid over 40. De er jo ikke noe ung selv heller . Skal utsette og utsette. Vi har faktisk ikke tid til å se det an i 5 år. Anonymkode: 93739...a87 Slutt å være så patetisk verpesyk. Ikke vits å få barn nå uansett, selv om du hadde vært 10 år yngre, noe du IKKE er. I en verden som runder 9 milliarder mennesker og vi står ovenfor den ene krisen etter den andre, så er det siste vi trenger at kvinnfolk ødelegger kroppen sin og plumper ut sine 9-måneders ferdige sperm-produkter ut av vaginaen sin. Nyt livet og stå imot den tullete forventningen du eller andre har til at du må ha barn. Du er 41, sikkert snart 42-årig kvinne. Bare gi F og nyt livet. Anonymkode: a229d...299 1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #10 Del Skrevet 28. juli 2024 Mange får det jo til, men helt enig i at det ikke er en selvfølge å få barn i førtiårene. Jeg ble skilt som 40 åring og da jeg fikk meg ny kjæreste så hadde han lyst på barn med meg. Jeg lo og sa at det var jeg sannelig for gammel til. Men droppet prevensjon likevel jeg da og lot det stå til, tenkte at ressursene har vi så var det ment å få det til så skulle jeg være med på det. Nå er jeg blitt 48 og har ikke blitt gravid på disse 5 årene med start som 43. Jeg har symptomer på perimenopause og den perioden er de fleste i opptil 10 år før mensen stopper rundt 50 år eller litt over. Jeg har fortsatt mens, men den har vært noe ustabil og selv om det er egg igjen så er vel kvaliteten så som så, og at derfor klarer ikke eggene mine ta imot trollene hans 😉 Anonymkode: d6417...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #11 Del Skrevet 28. juli 2024 Om du snart er 41, er det vel for sent allerede? Synes ikke man burde få barn etter 35 egentlig. Ikke menn heller Anonymkode: e34aa...23d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #12 Del Skrevet 28. juli 2024 Jeg var på nettdatingsider fra jeg var 36-38 år. Og det var så mange menn, mellom 45 og 60 år som kontaktet meg, og lurte på om jeg ville ha barn. Jeg hadde allerede 2 barn, og ønsket ikke flere. Og var heller ikke interessert i menn, som var en del eldre enn meg. Men mitt inntrykk var, at det var mange desperate eldre menn, som ønsket barn. Anonymkode: b7951...efd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #13 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Du bør fryse egg asap hvis det er viktig for deg å få barn. Anonymkode: 2e207...6fe Det er nok for sent for det.. Anonymkode: 5b515...149 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #14 Del Skrevet 28. juli 2024 En jeg kjenner ble far som 52 åring. Med tai. Anonymkode: 93739...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #15 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg var på nettdatingsider fra jeg var 36-38 år. Og det var så mange menn, mellom 45 og 60 år som kontaktet meg, og lurte på om jeg ville ha barn. Jeg hadde allerede 2 barn, og ønsket ikke flere. Og var heller ikke interessert i menn, som var en del eldre enn meg. Men mitt inntrykk var, at det var mange desperate eldre menn, som ønsket barn. Anonymkode: b7951...efd Ja dette stemmer. Flere menn skal leve som ungdom til langt over 40 også plutselig inser de at de også vil ha familie. Noen får det selvsagt til. Jeg personlig er svært skeptisk til å date menn over 40 uten barn. Heller noen stebarn med på kjøpet enn menn som ikke har klart å etablere seg før. Anonymkode: ee5b4...89b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #16 Del Skrevet 28. juli 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja dette stemmer. Flere menn skal leve som ungdom til langt over 40 også plutselig inser de at de også vil ha familie. Noen får det selvsagt til. Jeg personlig er svært skeptisk til å date menn over 40 uten barn. Heller noen stebarn med på kjøpet enn menn som ikke har klart å etablere seg før. Anonymkode: ee5b4...89b Jepp. 😅 Er så mange av dem, hele tiden, som dukker opp overalt. 😛 Anonymkode: 55d9e...82c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #17 Del Skrevet 28. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Har møtt en god del menn og de sier at det er ikke for sent med barn. Jeg blir straks 41. De er selv over 45 og tror de har et hav med tid. Kanskje vil de ha om ting er stabilt. De tror tydeligvis at damer blir kjempeenkelt gravid over 40. De er jo ikke noe ung selv heller . Skal utsette og utsette. Vi har faktisk ikke tid til å se det an i 5 år. Anonymkode: 93739...a87 Er det du eller de som ønsker barn? 😕 Jeg skal innrømme at jeg ble litt forvirret her, men det er to enkle forklaring på dette: 1) de virrer rundt sånn som vi har nevnt over her 2) de har egentlig ikke lyst på barn og dytter det fremfor seg med at du skal gi opp 🙂 Anonymkode: 55d9e...82c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #18 Del Skrevet 28. juli 2024 Det er hauger av damer på Tinder, Bumble og lignende som vil ha barn "en dag". Tror den optimismen er relativt lite kjønnet, egentlig. Anonymkode: fb0c1...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #19 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er hauger av damer på Tinder, Bumble og lignende som vil ha barn "en dag". Tror den optimismen er relativt lite kjønnet, egentlig. Anonymkode: fb0c1...e7f Du har nok rett i det. På Tinder snubler det nå innom en dame i ny og ne som typisk er i slutten av 30 årene. De vil ha barn, og ting haster. Men jammen er de imøtekommende og hyggelige, veldig på. Koselig det Anonymkode: f2043...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #20 Del Skrevet 28. juli 2024 Dette er resultatet av et egoistisk samfunn der man skal være evig ung og "realisere seg selv" før man til slutt får barn. Naturen, derimot, har lagt opp til at man skal få barn tidlig, og det er en grunn til dette; det er da man har best helse, mest krefter, og er i stand til å ta seg av barnet. Fra naturens side er det ikke meningen at mennesket skal få barn i 40-årene. Ferdig snakka. Anonymkode: 26da3...68b 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå