Gå til innhold

Noen som har blitt spådd negativt utfall i kjærlighet, men det ble positivt?

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om noen har erfaring med å bli spådd negativt utfall i kjærlighet, men så endte det bra allikevel? Feks at det ble noe mer med hen du spurte om selv om spådamen sa at det ikke kom til å bli noe mer eller at hen ikke var interessert?  Føler at det som oftest er de som spår negativt utfall som får rett, men det kan jo skyldes at det er størst sannsynlighet for det siden man tyr til spådamer. Hadde ting gått bra hadde man jo ikke ringt. 

Har selv ringt noen av disse damene og man føler ofte at de treffer godt på nåtid. Selv om de sier forskjellig om nåsituasjon så føles det som om de får inn situasjonen rett. Noen ganger tenker jeg at de får inn det jeg tenker om situasjonen selv og at der er derfor det føles rett. Og når jeg endrer hva jeg tror om situasjonen eller utfall så endrer spådommen seg og utfallet. Og så har man noen damer som holder tråden uansett og står på sitt uansett hvor håpløst det ser ut eller hva jeg selv tror, men som jo også kan få rett 🤷‍♀️

Så jeg vil gjerne høre andres erfaringer på godt og vondt. Kanskje det ender opp med å være en tråd som får folk til å innse hvor mye useriøst det er på teletorg eller kanskje man finner noen som faktisk har evner. 

Og til trollene; ja, jeg er dum, naiv og lettlurt, men det er ikke dere jeg spør så dere behøver ikke fortelle meg noe jeg allerede vet 🙃 Finn en annen tråd å fortelle hvor dumme andre er 😘

Anonymkode: 7013f...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs litt hvem du spør, tenker jeg. Noen av de på disse spåtelefonene er nok ikke like treffsikre. Det samme gjelder vel her inne, av de som leser tarot og sier de er intuitive. Noen er derimot ganske treffsikre på nåtid, og kan kanskje få inn et potensielt utfall i fremtid, men fremtiden kan alltid endres utfra hvilke valg vi gjør. Jeg syns det er bedre å tenke at man kan bruke tarot og klarsynte lesninger til hjelp på veien, spørre hvordan man kan oppnå det man ønsker, f.eks. Jeg syns ikke du skal gi opp selv om du får negativt svar fra en klarsynt, altså😊❤️

Anonymkode: 928d6...74a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte lest at tarotlegg ofte ikke ser mer enn 3-4 måneder frem i tid, og det opphører av fri viljes valg fordi situasjonen da endrer seg. 

Men det jeg har opplevd som spås utenfor min kontroll, går i oppfyllelse selv år fremover i tid. Feks konkret spådom om når noen går bort, traff år og måned, eller når noen i familien får barn, traff kjønn og måned og ca antall år. 

Så det er jo veldig vanskelig å si. 

Anonymkode: 64ca4...8d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet er at jeg, og andre kvinner jeg kjenner, alltid blir spådd 2 eller 3 barn.

For det er veldig sannsynlig at det vil skje. 

Jeg er ufrivillig barnløs. 

Slike er utlært i å snakke konkret om det som sannsynligvis vil skje. Komme med uttalelser som kan tolkes i ulike retninger. Slik at du etterhvert alltid vil sitte igjen og føle at noe treffer. 

Anonymkode: f2625...16a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke det svaret du vil ha, og egentlig ikke det du spør om, men jeg bestilte en sånn lang spårapport for livet mitt for mange år siden. Det må sikkert være 20 år siden, i hvert fall før det ble vanlig at alt var nettbasert.

Der sto det at det så ut som om jeg aldri ville få oppleve et normalt forhold. Vel, det kan virke som om det stemmer. Var i et slags forhold i noen år, men det var ikke et slikt forhold man regner for et normalt forhold. Så for min del kan det virke som om den spådommen var riktig. Hittil i hvert fall.

Anonymkode: 76bfc...2ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

konkret spådom om når noen går bort, traff år og måned,

Huff😔 Det er virkelig ikke lov å spå/ gi beskjed om når noen kommer til å gå bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Huff😔 Det er virkelig ikke lov å spå/ gi beskjed om når noen kommer til å gå bort.

Jeg har hørt det også, men på en måte er jeg glad for at jeg fikk vite det, der og da var det ingen tegn på det, men så ble vedkommende helt ut av det blå syk og jeg forsto hvor det bar. Jeg kunne forberede meg litt, selv om det likevel var helt forferdelig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Det spørs litt hvem du spør, tenker jeg. Noen av de på disse spåtelefonene er nok ikke like treffsikre. Det samme gjelder vel her inne, av de som leser tarot og sier de er intuitive. Noen er derimot ganske treffsikre på nåtid, og kan kanskje få inn et potensielt utfall i fremtid, men fremtiden kan alltid endres utfra hvilke valg vi gjør. Jeg syns det er bedre å tenke at man kan bruke tarot og klarsynte lesninger til hjelp på veien, spørre hvordan man kan oppnå det man ønsker, f.eks. Jeg syns ikke du skal gi opp selv om du får negativt svar fra en klarsynt, altså😊❤️

Takk for svar ❤️ Ja, jeg har en fast som treffer godt på nåtid på meg og ofte så holder egentlig det. I og med at man har fri vilje og ting kan forandres utifra hvilke valg man tar så er nåtid viktigere enn fremtid for å vite hvor man står og hvilke valg man bør ta. 

Innimellom blir jeg utålmodig og ringer noen andrr som jar en annen forklaring på nåtid/fremtid og så blir jeg usikker. Men er enig med deg, det er ikke alle som tolker rett, er flinke eller tar meg inn  og det er lett å kanskje "gjette" utfall om jeg feks sier at det er litt dårlig kommunikasjon mellom oss nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ofte lest at tarotlegg ofte ikke ser mer enn 3-4 måneder frem i tid, og det opphører av fri viljes valg fordi situasjonen da endrer seg. 

Men det jeg har opplevd som spås utenfor min kontroll, går i oppfyllelse selv år fremover i tid. Feks konkret spådom om når noen går bort, traff år og måned, eller når noen i familien får barn, traff kjønn og måned og ca antall år. 

Så det er jo veldig vanskelig å si. 

Fant en spådom jeg fikk i oktober 2022 da jeg spurte om en mann jeg var i slutten av et forhold med at det skulle dukke opp en ny i et vanntegn innen 2 mnd. Han dukket opp, men ikke før 1,5 år senere. Det kan jo selvfølgelig være flaks, men det var ingen andre menn i mellomtiden så det tok bare veldig mye lengre tid.

Føler noen ganger at mye som skal skje (skjebnebestemte ting) over en lengre tidsperiode dukker opp i et legg og så tolkes det til at det skal skje innen 6 mnd feks, mens det i virkeligheten kan være 6 år. Problemet er jo at man begynner å vente når man blir spådd at det skal skje nære i tid og det ikke skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er ikke å tro på spåmenn/damer, og også løpe når noen plutselig dukker opp. Lage livet ditt selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet er at jeg, og andre kvinner jeg kjenner, alltid blir spådd 2 eller 3 barn.

Slike er utlært i å snakke konkret om det som sannsynligvis vil skje. Komme med uttalelser som kan tolkes i ulike retninger. Slik at du etterhvert alltid vil sitte igjen og føle at noe treffer. 

Sant det! Jeg ble også spådd barn mange ganger. Jeg har ingen og nå er det for sent 🤷‍♀️ så det er nok lett å bare si det fordi de fleste får det. Samme om man spør om man kommer til å finne seg en partner. De fleste gjør jo det.

Jeg ble spådd av ei sigøynerdame når jeg var ung at jeg skulle få 3 barn, 2 gutter og en jente. Det ble det jo ikke, men jeg fikk tre tantebarn, 2 gutter og en jente 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke det svaret du vil ha, og egentlig ikke det du spør om, men jeg bestilte en sånn lang spårapport for livet mitt for mange år siden. Det må sikkert være 20 år siden, i hvert fall før det ble vanlig at alt var nettbasert.

Der sto det at det så ut som om jeg aldri ville få oppleve et normalt forhold. Vel, det kan virke som om det stemmer. Var i et slags forhold i noen år, men det var ikke et slikt forhold man regner for et normalt forhold. Så for min del kan det virke som om den spådommen var riktig. Hittil i hvert fall.

Litt trist at det ble rett da? ❤️ Man vil at spådimmer skal være treffsikre, men ikke når de er så negative. 

Jeg ble som sagt spådd av en sigøynerdame når jeg var ung og ble spådd å møte den rette "om mange år" / sent i livet. Skulle bli lykkelig gift. Vet ikke om det siste stemmer, men det første har hun fått rett i. 

Glad jeg ikke trodde så mye på den spådommen for da hadde nok livet blitt litt trist, men hittil har hun hatt rett 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sant det! Jeg ble også spådd barn mange ganger. Jeg har ingen og nå er det for sent 🤷‍♀️ så det er nok lett å bare si det fordi de fleste får det. Samme om man spør om man kommer til å finne seg en partner. De fleste gjør jo det.

Jeg ble spådd av ei sigøynerdame når jeg var ung at jeg skulle få 3 barn, 2 gutter og en jente. Det ble det jo ikke, men jeg fikk tre tantebarn, 2 gutter og en jente 😊

Ja. Og så vil de også alltid nevne noe ullent rundt uhell i kjærlighet. Eller at noe vondt vil skje. Og det vil jo skje absolutt alle i et liv. 

Selv traff jeg mannen tidlig i 20-årene, og har vært dønn lykkelig hele veien. Men hadde jeg trodd på dette her så ville jeg jo tenkt at barnløsheten var det "vonde", eller "uhell". Dødsfall er også en gjenganger, noe alle også vil oppleve i løpet av livet. 

Og så finner man gjerne noe å hekte det på, slik du gjør, at du har "fått" barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ei venninne ble spådd av ei sigøynerdame da hun var ung, og så sier dama: "du vil møte en vakker kvinne med langt mørkt hår" og så sier venninna mi at "men... jeg er jo dame!"

Da ble sigøynerdama irritert og loste henne ut av campingvogna mens hun sa at "neste gang får du ta på deg skjørt" :fnise:

Anonymkode: a0032...1be

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha 😂😆 Uffda 😅 Greit å få bekreftet at det bare var svindel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo sånn det er. 

Moren min dro meg med til en spåkone en gang da jeg var ung og hun spådde også 3 barn. 

2-3 er jo det vanligste og da må de jo treffe ganske ofte og de som blir spådd 2 og får 3 eller motsatt vil jo også synes at det traff ganske bra...😂 😂 

Anonymkode: 34dfc...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uff, det høres mer ut som en selvoppfyllende profeti.

Folkens, sånne spå-greier er bare tull. At de treffer på noe, er bare tilfeldig eller de baserer seg på såkalt cold-reading (google det), ikke fordi de faktisk kan spå framtida.

Anonymkode: 593b3...b33

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du er skeptisk, og det er sikkert mange variabler som spiller inn når det gjelder spådommer. Jeg kom over en interessant artikkel om hvordan du kan utvikle dine egne klarsynte evner, og den gir et innblikk i hvorfor ting kan føles nøyaktige eller ikke. Den kan være nyttig for å forstå mekanismene bak spådommer og kanskje utvikle din egen intuisjon.
I bunn og grunn handler det om hvordan du kan jobbe med å styrke din egen intuisjon og forstå energiene som påvirker deg. Dette kan være særlig relevant når du opplever at spådommer ofte treffer eller ikke treffer. Ved å utvikle dine egne klarsynte evner kan du bli mer bevisst på hva som skjer i ditt eget liv, og hvorfor ting utfolder seg som de gjør. Og til slutt, jeg tror ikke at du er dum, naiv eller godtroende. Vi søker alle svar på forskjellige måter, og det er helt greit. Jeg håper du finner den veien som føles riktig for deg 🌟

Endret av anjarose
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder helt konkrete spådommer om at et bestemt område av livet ditt kommer til å gå bra eller dårlig så tror jeg ingenting på det. 

For det første så fordrer jo en slik spådom at verden og fremtiden er satt. At vi mennesker ikke trekkes av en fri vilje, men mot en forutbestemt skjebne som ikke kan forandres. I tillegg til å være ganske usannsynlig fra et rent naturvitenskapelig ståsted så vil jeg også kalle det et pessimistisk og ganske farlig verdenssyn i den forstand at man ikke vil ha stort å leve for eller jobbe for dersom alt likevel er bestemt og vedtatt uten forbehold. 

Det jeg derimot har har opplevd selv er at noen mennesker kan ha en god intuisjon, dvs. en evne til å fokusere på visse deler av det mellommenneskelige liv på en sånn måte at man oppfatter små nyanser som ikke alle ser og sette dem inn i en større sammenheng slik at man ved hjelp av den informasjonen kan ta bedre valg og dermed skape seg en bedre fremtid. 

Jeg begynte å lese tarot på gøy i ungdommen og har nok skremt flere av mine venner til å tro at ditt eller datt kommer til å skje. Men jeg har også - over tid - opparbeidet meg evnen til å kunne bruke tarot til å styrke intuisjonen min, og dermed bruke en evne som opprinnelig var en del av mitt ubevisste inn i mitt bevisste. Når jeg leser tarot for andre kan jeg ikke se hva som kommer til å skje eller ikke skje med dem. Men kortene blir et verktøy der jeg får brukt min intuisjon som gjør meg i stand til å lese personen bedre. Intuisjonen er der hele tiden, men det er kortene som trener meg i å rette oppmerksomheten riktig. 

Anonymkode: 303a6...049

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle såkalte spåkoner er ikke passende for alle og enhver. Alle leser alle forskjelilg.

Anonymkode: a1f14...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...