Gå til innhold

Seng som ikke knirker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt en neiden seng(140) fra ikea i to år. Den knirket litt, jeg skrudde og sprayet litt silikonspray, for det hadde jeg lest kunne hjelpe. Knirkingen ble ti ganger verre😅 Nå har jeg igjen skrudd fra hverandre og limt i kontaktpunktene. Fortsatt knirker den.

mulig det faktisk er den silikonsprayen som gjorde det så gæli, så jeg gir opp denne sengen.

Men, jeg må ha meg ny seng og vil jo helst ha en som er knirkefri😊 valgte neiden pga enkelt design, god pris samt at den tar svært lite plass utover det madrassen gjør. Spørsmålet er da om jeg skal gå for en ny neiden og lime kontaktpunktene mens jeg setter opp. Eller, er det noen andre senger(140) som tar liten plass som ikke knirker?

Anonymkode: 568a2...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt en neiden seng(140) fra ikea i to år. Den knirket litt, jeg skrudde og sprayet litt silikonspray, for det hadde jeg lest kunne hjelpe. Knirkingen ble ti ganger verre😅 Nå har jeg igjen skrudd fra hverandre og limt i kontaktpunktene. Fortsatt knirker den.

mulig det faktisk er den silikonsprayen som gjorde det så gæli, så jeg gir opp denne sengen.

Men, jeg må ha meg ny seng og vil jo helst ha en som er knirkefri😊 valgte neiden pga enkelt design, god pris samt at den tar svært lite plass utover det madrassen gjør. Spørsmålet er da om jeg skal gå for en ny neiden og lime kontaktpunktene mens jeg setter opp. Eller, er det noen andre senger(140) som tar liten plass som ikke knirker?

Ramme madrass med undermadrass og overmadrass. Kjøp en av litt kvalitet på tilbud. Svanemadrassene er meget gode. Har aldri knirket en gang på mange år, uansett aktivitet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Burde sikkert gått for det ja, men nå sitter jeg med en god madrass og overmadrass🤔 hmm, ikke lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mest sannsynlig vil du få bedre kvalitet nesten uansett hva du velger, Neiden er vel det billigste av det billigste som er mulig få tak i av seng...

Jeg har Hemmes stamme fra IKEA, den finnes ikke i 140 da, men har hatt den i åtte år, og aldri opplevd knirking, selv ikke med "høy nattlig aktivitet" :hihi:

Anonymkode: a493f...936

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontinentalseng, uten ribbebunn. Jeg hater ribbebunn på senger, som pesten. 

Min seng består av en ramme nederst, deretter til sammen 4 tykke enkeltmadrasser. Og en god overmadrass, som jeg kjøpte helt ny for et par mnd. siden. 

Sengen er fra Wonderland og jeg og eksen kjøpte den brukt på Finn.no. Den knirker ikke og jeg bare elsker sengen min 🥰 Kommer ikke til å bytte den ut med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...