AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #21 Del Skrevet 28. juli 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor i all verden matcher folk med mennesker de ikke finner attraktive da? Anonymkode: aa339...c28 Hallo? De aller fleste mennesker har jo ikke sjangs på seksuelt og fysisk attraktive mennesker. Så man må jo matche med mennesker man kan få ellers får man jo ikke parret seg og ført arten videre. Anonymkode: 13931...470 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 28. juli 2024 #22 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kvinner blir hvert fall ikke sammen med 10 år eldre, fraskilte leger pga utseende eller tilstedeværelse. Jeg jobber innen thoraxkirurgi og så og si alle kirurgene er på kone nr 2. De er stort sett sure og arrogante på jobb, krangler med ekskona pga samværsavtaler og jobber 60 timers uker mens kone nr 2 (stort sett en sykepleier) oppdrar hans særkullsbarn alene. Anonymkode: 6aaf9...413 Dette høres ut som arbeidsplassen min. Akkurat sånn er det der og, med de mannlige kirurgene. Men de kvinnelige kirurgene er fortsatt gift med sin mann 1 (ofte en lege, men ikke alltid) og har barn med han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #23 Del Skrevet 28. juli 2024 Janina1 skrev (Akkurat nå): Dette høres ut som arbeidsplassen min. Akkurat sånn er det der og, med de mannlige kirurgene. Men de kvinnelige kirurgene er fortsatt gift med sin mann 1 (ofte en lege, men ikke alltid) og har barn med han. Jepp. Problemet på vår avdeling er stort sett at de litt yngre sykepleierne legger seg etter de gifte kirurgene. Klart det er skyhøy status blant damer å være gift med en thoraxkirurg, selv om han ser på seg selv som en gud og nesten aldri er hjemme. Anonymkode: 6aaf9...413 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 28. juli 2024 #24 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hallo? De aller fleste mennesker har jo ikke sjangs på seksuelt og fysisk attraktive mennesker. Så man må jo matche med mennesker man kan få ellers får man jo ikke parret seg og ført arten videre. Anonymkode: 13931...470 De fleste mennesker er attraktive. Men ulike folk liker ulikt. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 28. juli 2024 #25 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg kommer nesten ikke i kontakt med kvinner. Er på alle dating appene, men matcher stort sett med kvinner fra langt borte. Særlig i Bergen (bor 3 timer unda). Noen er ganske pene, men stort sett matcher jeg med kvinner som er såpass lite attraktive at jeg bare ikke greier å bli interessert i dem. Slik føler nok de fleste kvinner om meg også. Så jeg sier til meg selv; at du må bli den mannen du ønsker å være. Bli en mann verden respekterer. Bli normalvektig, stresse ned, få god selvfølelse og gjøre det bra økonomisk. Nå er jeg i lvre sjikt av normalvekt, men bør nok bli tynnere og i alle fall få større muskler. Jeg har høy utdanning og en grei jobb, men det teller ikke mye for å tiltrekke en partner. Jeg bør nok ha en mye bedre jobb og økonomi å vise til, men selvtillit, humor, godhet og utseende betyr nok mest. Nå er jeg 32 år og sjansene mine er nok små om jeg ikke flytter til en storby. Andre som har det slik? Anonymkode: deeca...bc1 For meg høres det ut som det er en justert personlighet du trenger. Når du ikke er nok attraktiv og tror at det løser seg med en trent kropp og masse penger ? Det gjør det bare ikke, da får du kanskje en match med noen gold diggere som drar når pengene dine tar slutt. Utsende kan du gjøre litt med, men ikke veldig mye. Og når du sier at du bare tenner på veldig pene damer ? Ja da har du tapt. Juster dette du, og gi de en sjanse de som faktisk er interessert i deg. Om ikke ? Da blir du singel for alltid og veldig skuffet når du tror du kan shoppe damer på den måten du legger det frem som. 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #26 Del Skrevet 28. juli 2024 Du synes jo tydeligvis at kvinnene som liker deg, ikke er gode nok heller… tipper det er trist for dem og Anonymkode: ef409...f37 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #27 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ingen tvil om at det er en stor overvekt av kvinner i storbyene, og at det er en stor overvekt av menn på bygdene. Kvinner er i tillegg såpass opptatt av status og økonomisk velbehag at dersom de selv har høyere utdanning, så skal det for de fleste av dem brenne godt i helvete før de finner seg en mann med lavere utdanning enn dem selv. Da roter de heller rundt i restekassa og drar opp en ti år eldre, fraskilt lege som kommer med særkullsbarn og eks på kjøpet. Løsningen? Vel, menn må rett og slett lære seg å trives alene med karriere, hobbyer og sosialt nettverk. De fleste menn er jo skapt for fysiske jobber som tømrer, maler, murer, elektriker og rørlegger, og de vil ikke overvekten av norske kvinner ha. Norske kvinner kan ikke lenger tvinges inn i ekteskap med noen de ikke vil ha, slik som for 50 år siden, og godt er det. Men det vil naturligvis gå på bekostning av alle mennene som ikke klarer å finne seg en kone for egen maskin. Anonymkode: 6aaf9...413 Jeg tror ikke det i hovedsak er den økonomiske statusen som er tellende, selvom menn liker å si det. Med utdanning kommer dannelse og kunnskap. Det er større sannsynlighet for at en med utdannelse er emosjonelt intelligent enn en uten. Det er større sannsynlighet for at en uten utdannelse er en kommentarfelt-kriger eller har de samme holdningene privat. Det er altså den emosjonelle forståelsen og dannelsen som er ettertraktet. Anonymkode: bc8e0...81f 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #28 Del Skrevet 28. juli 2024 TS, hva med å jobbe med deg selv da? Slutt å date i 5 mnd og gå ned vekten du ønsker, skaff deg nye kompiser, søk nye jobber, tren osv. Jeg tenker i samme baner selv. Kjedelig å gå en hel sommer uten en date, men samtidig er det deilig å bare fokusere på meg selv. Anonymkode: 4ffc4...020 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #29 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Råtne holdninger og dårlig personlighet er grunnen til at menn blir evig single i 100 % av tilfellene. Det var litt av en statistikk du. Da regner du sjenanse, manglende mot og samtaleevner som dårlig personlighet også? Eller snakker du om en spesiell gruppe menn du kjenner? Anonymkode: a6af9...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #30 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 1.10): Jeg kommer nesten ikke i kontakt med kvinner. Er på alle dating appene, men matcher stort sett med kvinner fra langt borte. Særlig i Bergen (bor 3 timer unda). Noen er ganske pene, men stort sett matcher jeg med kvinner som er såpass lite attraktive at jeg bare ikke greier å bli interessert i dem. Slik føler nok de fleste kvinner om meg også. Så jeg sier til meg selv; at du må bli den mannen du ønsker å være. Bli en mann verden respekterer. Bli normalvektig, stresse ned, få god selvfølelse og gjøre det bra økonomisk. Nå er jeg i lvre sjikt av normalvekt, men bør nok bli tynnere og i alle fall få større muskler. Jeg har høy utdanning og en grei jobb, men det teller ikke mye for å tiltrekke en partner. Jeg bør nok ha en mye bedre jobb og økonomi å vise til, men selvtillit, humor, godhet og utseende betyr nok mest. Nå er jeg 32 år og sjansene mine er nok små om jeg ikke flytter til en storby. Andre som har det slik? Anonymkode: deeca...bc1 Altså, du er ganske lavt på datingstigen og vil ikke ha de på samme nivå som deg selv, du vil ha noen som er bedre. Da må du også bli bedre selv. Jeg må si at jeg begynner å bli rimelig lei sutringen fra menn som aldri finner noen, når de egentlig finner kvinner på samme nivå som seg selv, de er bare ikke bra nok. Jekk deg ned noen hakk eller bli mer attraktiv. Du kan ikke forvente at bedre damer skal ta til takke når du ikke klarer det selv. Anonymkode: 38c82...27d 16 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #31 Del Skrevet 30. juli 2024 On 7/28/2024 at 11:30 AM, AnonymBruker said: Bedre jobb og økonomi er helt irrelevant med mindre det er en golddigger som kun er ute etter penger du ønsker deg. At du har lite muskler er heller ikke grunnen til at du ikke får dame. Råtne holdninger og dårlig personlighet er grunnen til at menn blir evig single i 100 % av tilfellene. Anonymkode: 3fc56...114 Dette er feil. Det finnes mange menn med dårlige holdninger som får seg partner. Det finnes voldtektsmenn og seriemordere som får damer som kaster seg etter dem i fengsel, skriver brev til dem og gir de penger. Det finnes ikke etikk og moral i datingmarkedet, det er hovedsaklig fysisk attraksjon og status som styrer. Pluss at det er overvekt av menn i dette landet, dvs at hvis alle kvinner var i forhold med 1 mann, så vil det fortsatt være en stor andel menn som ikke finner partner, uansett hva de gjør, fordi det ikke er nok kvinner i landet. Anonymkode: d6f10...182 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 30. juli 2024 #32 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, du er ganske lavt på datingstigen og vil ikke ha de på samme nivå som deg selv, du vil ha noen som er bedre. Da må du også bli bedre selv. Jeg må si at jeg begynner å bli rimelig lei sutringen fra menn som aldri finner noen, når de egentlig finner kvinner på samme nivå som seg selv, de er bare ikke bra nok. Jekk deg ned noen hakk eller bli mer attraktiv. Du kan ikke forvente at bedre damer skal ta til takke når du ikke klarer det selv. Anonymkode: 38c82...27d Dette 👏👏👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #33 Del Skrevet 30. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Altså, du er ganske lavt på datingstigen og vil ikke ha de på samme nivå som deg selv, du vil ha noen som er bedre. Da må du også bli bedre selv. Jeg må si at jeg begynner å bli rimelig lei sutringen fra menn som aldri finner noen, når de egentlig finner kvinner på samme nivå som seg selv, de er bare ikke bra nok. Jekk deg ned noen hakk eller bli mer attraktiv. Du kan ikke forvente at bedre damer skal ta til takke når du ikke klarer det selv. Anonymkode: 38c82...27d Nå er jeg ikke så kjent i den delen av landet vårt, men inntrykket jeg får her er nok at det ikke er så mange damer tilgjengelig. Det kan hende TS hadde hatt andre muligheter dersom han f. eks bodde i Oslo. Som en annen påpekte så er det en overvekt av kvinner i storbyene. Anonymkode: 25479...df8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #34 Del Skrevet 30. juli 2024 Jeg skjønner ikke hvorfor du matcher med kvinner du ikke finner attraktiv og dermed ikke kan like. Det er jo helt poengløst, når utseendet betyr så mye for deg. Anonymkode: 1303a...874 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #35 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 1.10): Jeg kommer nesten ikke i kontakt med kvinner. Er på alle dating appene, men matcher stort sett med kvinner fra langt borte. Særlig i Bergen (bor 3 timer unda). Noen er ganske pene, men stort sett matcher jeg med kvinner som er såpass lite attraktive at jeg bare ikke greier å bli interessert i dem. Slik føler nok de fleste kvinner om meg også. Så jeg sier til meg selv; at du må bli den mannen du ønsker å være. Bli en mann verden respekterer. Bli normalvektig, stresse ned, få god selvfølelse og gjøre det bra økonomisk. Nå er jeg i lvre sjikt av normalvekt, men bør nok bli tynnere og i alle fall få større muskler. Jeg har høy utdanning og en grei jobb, men det teller ikke mye for å tiltrekke en partner. Jeg bør nok ha en mye bedre jobb og økonomi å vise til, men selvtillit, humor, godhet og utseende betyr nok mest. Nå er jeg 32 år og sjansene mine er nok små om jeg ikke flytter til en storby. Andre som har det slik? Anonymkode: deeca...bc1 Det er slik for de fleste i datinggamet. De du vil ha vil ikke ha deg, og de som liker deg vil ikke du ha. Du må huske på at de attraktive damene har så og si alle og velge fra på sosiale media og datingapper. Det er gruppen med flest valgmuligheter av alle. Hva skiller deg ut fra mengden? Kan du konkurrere med en veltrent, velartikulert advokat/lege med god økonomi? Og så sier det seg selv at du må være der det er folk. Det er et "numbers game". Anonymkode: c51f9...c34 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 31. juli 2024 #36 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 1.10): Jeg kommer nesten ikke i kontakt med kvinner. Er på alle dating appene, men matcher stort sett med kvinner fra langt borte. Særlig i Bergen (bor 3 timer unda). Noen er ganske pene, men stort sett matcher jeg med kvinner som er såpass lite attraktive at jeg bare ikke greier å bli interessert i dem. Slik føler nok de fleste kvinner om meg også. Så jeg sier til meg selv; at du må bli den mannen du ønsker å være. Bli en mann verden respekterer. Bli normalvektig, stresse ned, få god selvfølelse og gjøre det bra økonomisk. Nå er jeg i lvre sjikt av normalvekt, men bør nok bli tynnere og i alle fall få større muskler. Jeg har høy utdanning og en grei jobb, men det teller ikke mye for å tiltrekke en partner. Jeg bør nok ha en mye bedre jobb og økonomi å vise til, men selvtillit, humor, godhet og utseende betyr nok mest. Nå er jeg 32 år og sjansene mine er nok små om jeg ikke flytter til en storby. Andre som har det slik? Anonymkode: deeca...bc1 For din egen del bør du bli den beste versonen av deg selv, ikke for å dra damer. Så bør du jo møte de pene damene 3 timer unna å se om det er noe der. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 31. juli 2024 #37 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 1.10): Jeg kommer nesten ikke i kontakt med kvinner. Er på alle dating appene, men matcher stort sett med kvinner fra langt borte. Særlig i Bergen (bor 3 timer unda). Noen er ganske pene, men stort sett matcher jeg med kvinner som er såpass lite attraktive at jeg bare ikke greier å bli interessert i dem. Slik føler nok de fleste kvinner om meg også. Så jeg sier til meg selv; at du må bli den mannen du ønsker å være. Bli en mann verden respekterer. Bli normalvektig, stresse ned, få god selvfølelse og gjøre det bra økonomisk. Nå er jeg i lvre sjikt av normalvekt, men bør nok bli tynnere og i alle fall få større muskler. Jeg har høy utdanning og en grei jobb, men det teller ikke mye for å tiltrekke en partner. Jeg bør nok ha en mye bedre jobb og økonomi å vise til, men selvtillit, humor, godhet og utseende betyr nok mest. Nå er jeg 32 år og sjansene mine er nok små om jeg ikke flytter til en storby. Andre som har det slik? Anonymkode: deeca...bc1 Tror det du trenger er bedre selvtillit.... Er du veldig bitter og negativ? Isåfall skinner det garantert igjennom. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 31. juli 2024 #38 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 9.51): Det er ingen tvil om at det er en stor overvekt av kvinner i storbyene, og at det er en stor overvekt av menn på bygdene. Kvinner er i tillegg såpass opptatt av status og økonomisk velbehag at dersom de selv har høyere utdanning, så skal det for de fleste av dem brenne godt i helvete før de finner seg en mann med lavere utdanning enn dem selv. Da roter de heller rundt i restekassa og drar opp en ti år eldre, fraskilt lege som kommer med særkullsbarn og eks på kjøpet. Løsningen? Vel, menn må rett og slett lære seg å trives alene med karriere, hobbyer og sosialt nettverk. De fleste menn er jo skapt for fysiske jobber som tømrer, maler, murer, elektriker og rørlegger, og de vil ikke overvekten av norske kvinner ha. Norske kvinner kan ikke lenger tvinges inn i ekteskap med noen de ikke vil ha, slik som for 50 år siden, og godt er det. Men det vil naturligvis gå på bekostning av alle mennene som ikke klarer å finne seg en kone for egen maskin. Anonymkode: 6aaf9...413 Det der er bullshit. Menn med fysiske yrker er jo drømmemannen for de fleste kvinner 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #39 Del Skrevet 31. juli 2024 Maleficenta skrev (2 timer siden): Det der er bullshit. Menn med fysiske yrker er jo drømmemannen for de fleste kvinner Ja, og de kan jo tjene bra om de jobber mye. Anonymkode: fbc0a...b84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #40 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, og de kan jo tjene bra om de jobber mye. Anonymkode: fbc0a...b84 Veldig mange håndverkere med egne foretak/medeiere i foretak tjener MYE mer enn menn med mastergrad som jobber i det offentlige, for eksempel. Anonymkode: 9fe27...ab2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå