Gå til innhold

Kan man være hekta på en eks?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker da i begrepet til Sissel Gran. 

Kommer meg ikke over eksen min. Gått over 1 år. Men beg tar meg selv i å se på bilder, se på han i sosiale medier og lignende. Er jo helt håpløst at jeg gjør det. 

Anonymkode: 604e3...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slett alle bilder og blokker da? Du velger jo det selv

Anonymkode: 0f0b8...948

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, ofte i forbindelse med at man blir lokket og så avvist.

Med ett kan han si " vet ikke om jeg greier å holde meg unna deg om du kommer innom!"  og så plutselig "Nå MÅ du må komme deg videre" dagen etter. Han får meg til å føle meg gærn.

Jeg blir så forvirret. Han vil ha meg, han vil ikke ha meg...

Det er best å bare blokkere helt og så tenke på andre ting.

Anonymkode: f7a93...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker da i begrepet til Sissel Gran. 

Kommer meg ikke over eksen min. Gått over 1 år. Men beg tar meg selv i å se på bilder, se på han i sosiale medier og lignende. Er jo helt håpløst at jeg gjør det. 

Tja, noen ganger så sitter kjærlighetssorg dypt og det kan ta lang tid! Folk er veldig forskjellige på det tidspunktet 🙂 Jeg ville ikke si at at det er en hekt, men å se på bilder og se på sosiale medier kan være at man savner den tiden som var. Dette er en person som du har delt noe med, som du har vært glad i og brukt tid med, som du har investert i, og etter et brudd, da ensomheten kommer og man er alene, så kan man ofte savne de gode tidene og føle seg litt alene. Jeg ønsker deg alt vel og håper du kommer deg videre :klem3: 

Anonymkode: df4b0...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tja, noen ganger så sitter kjærlighetssorg dypt og det kan ta lang tid! Folk er veldig forskjellige på det tidspunktet 🙂 Jeg ville ikke si at at det er en hekt, men å se på bilder og se på sosiale medier kan være at man savner den tiden som var. Dette er en person som du har delt noe med, som du har vært glad i og brukt tid med, som du har investert i, og etter et brudd, da ensomheten kommer og man er alene, så kan man ofte savne de gode tidene og føle seg litt alene. Jeg ønsker deg alt vel og håper du kommer deg videre :klem3: 

Tusen takk 😀 Er nok som du sier en dyp kjærlighetssorg som tar lang tid. Kanskje ikke så rart å savne noen man står så nær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk 😀 Er nok som du sier en dyp kjærlighetssorg som tar lang tid. Kanskje ikke så rart å savne noen man står så nær. 

Sto så nær skulle det stå. Er en person som blir veldig knyttet til partner når jeg er i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hekt er vanlig, spesielt når følelsene ikke er gjensidige.

Det eneste som hjelper er å finne noe bedre.

Jeg forstår deg godt; det er vanskelig å forstå hvordan noen kan glemme en person de har vært veldig glad i.

Anonymkode: 6d3a0...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går over, men det tar ofte litt tid. Det tar halve tiden dere var sammen å komme over en eks.

Anonymkode: e6f16...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Eksen min er rett og slett et forferdelig menneske, men det er den eneste personen som egentlig har villet ha meg. Jeg tenker derfor mye på henne, selv om jeg vet at det er idiotisk. Jeg sliter såpass med selvtilliten at jeg per nå ikke klarer å date, men burde selvsagt gjort det for å gå videre og forhåpentligvis treffe en empatisk person.

Anonymkode: 56cf2...be8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/28/2024 at 10:12 PM, AnonymBruker said:

Ja, det tror jeg 🙂 Og det er helt greit å savne noen som har vært en stor del av livet ens! Det er naturlig og tyder bare på at du er menneske 🙂❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...