Gå til innhold

Tror jeg har datet en som ikke tålte avvisning, hjelp

Anonymaaaa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Anonymaaaa skrev (11 timer siden):

Han ble fort veldig intens i datingen. Vi har kun møttes 4/5 ganger alene og snakket fort om «oss» og «tid sammen» og bo sammen. 
Vi har aldri snakket om at det er noe oss enda. Jeg har barn og sa tidlig i fra at flytting var uaktuelt. Kan virke som han har sett for seg en framtid sammen. Jeg likte han i starten, men datingen besto av og gjøre ingen ting. Jeg ble helt kvelt og kjedet meg, foreslo flere ting men ikke noe respons. Vi skulle bare ligge og slappe av hele helgen og spise. Etter hvert sluttet jeg og gjøre avtaler og gi han forhåpninger. Jeg burde avsluttet det tydelig, men fikk en vond følelse av at det ikke ville bli lett. Sist han tok kontakt foreslo jeg noe som vi kunne finne på, men da ble han plutselig stille og nå er han sur på meg.
Han vil bare at vi skal sitte hjemme. Vi kommer til og møtes tilfeldig framover og jeg ønsker ingen dårlig stemning, men han skremmer meg på en måte, får litt dårlig magefølelse på han og er redd for og gjøre han sint nå. Hva fader gjør jeg nå? 

Hvis han skremmer deg skal du ihvertfall ikke gå videre, stol på magefølelsen

Anonymkode: 607a3...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hold deg borte. Har selv snakket med en slik fyr. Ble så syr da det ble så intenst og var ganske frekk. 
Kom tilbake og spurte om det var noe sjanse for oss siden vi hadde denne kjemien sammen. 
Kjemien var i Hannes hodet. 
Skummelt. 
Kom deg bort og ikke ta kontakt. 
La det fade ut. 

Anonymkode: 8b9e1...910

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når dere har vært hjemme og inne sammen, det har vært mye knulling? Liker han ikke turer i marka, camping, fiske etc?

Anonymkode: 52a70...d71

Ingen ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymaaaa skrev (19 timer siden):

Han svarte plutselig frekt i en meldingstråd helt ut av det blå. Sur fordi jeg ikke hadde satt av tid til han i ferien min. 
Han vikrer snill så er ikke sånn direkte redd han, men bare synes han oppfører seg merkelig. Han var veldig intens og planla liksom framtiden vår på 2.date. Tok liksom alt som en avvisning om jeg ikke hadde tid til han en dag, og gav meg på en måte dårlig samvittighet slik at jeg fant ny og møtes selv om jeg egentlig ikke ville møte han mer. Vanskelig og forklarer den dårlige magefølelsen som kom snikende. 

Er han alkoholisert?

Anonymkode: 37bef...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er han alkoholisert?

Anonymkode: 37bef...ac5

Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/27/2024 at 11:49 PM, Rotemor said:

Så du, som mor, skal treffe en mann du er redd for?

Du må si fra, menneske! Hva ville du ønsket at dine barn gjorde?

Skal du ha sex med ham også? Fordi du er redd?? Røde flagg fra deg og egen helse!

Herregud for et aggressivt svar! Ro deg ned, menneske! Ts vet hun må ut, men er redd hans reaksjon 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Ts, send han en melding og si at han er en snil fyr bla bla,  men at du har ikke ikke lyst til å treffes mer eller ha kontakt pga omstendigheter i livet ditt (ikke forklar mer). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig å kutte ut aggressive folk med en gang du treffer dem. Da rekker de ikke bli knyttet og reaksjonen blir ikke så intens. Du kan si til han at du er sånn som egentlig liker å gjøre mer greier, enn å bare være hjemme. Det er så klart best at han finner en dame som liker det samme som han. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må avslute i klartekst, det er ikke rart han er sur når du prøver å fase han ut og bare hinter.

Anonymkode: 88ecb...e05

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Aspera skrev (1 time siden):

Herregud for et aggressivt svar! Ro deg ned, menneske! Ts vet hun må ut, men er redd hans reaksjon 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Ts, send han en melding og si at han er en snil fyr bla bla,  men at du har ikke ikke lyst til å treffes mer eller ha kontakt pga omstendigheter i livet ditt (ikke forklar mer). 

Hvorfor skal hun skrive til ham at han er snill?  Hun skal kutte han ut Det er bare å gjøre det. Det hjelper ikle å ta på seg perlekjede.

At hun er redd er jo grunnen til at jeg ber henne ta seg sammen. Men den hang visst for høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rotemor skrev (19 timer siden):

Hvorfor skal hun skrive til ham at han er snill?  Hun skal kutte han ut Det er bare å gjøre det. Det hjelper ikle å ta på seg perlekjede.

At hun er redd er jo grunnen til at jeg ber henne ta seg sammen. Men den hang visst for høyt.

Ta seg sammen fordi hun er redd? Hva mener du med det, og hvordan får man det til om man har en frykt?

Anonymkode: f2e83...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymaaaa skrev (På 27.7.2024 den 23.40):

Det var planen, men nå er han bare et stort rødt flagg! 

Planen var å gå videre men FORDI du føler han et et stort rødt flagg, så vil du altså fortsette å møte ham. Selv om du har ansvar for barn. Si tydelig ifra at du ikke har de rette følelsene og at det et best for begge parter å gå videre. Og jobb med selvfølelsen din før du ser etter ny partner, please..

Anonymkode: e376e...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du overdramatiserer dette?

Det er jo ikke unormalt å bli lei seg / sur dersom noen man har fått følelser for ikke er interessert. 

Uavhengig av dette så må du sette ned foten. Ikke la det være tvil om at døra er stengt. Si i fra at du ikke vil ha noe forhold mer. Han er åpenbart ikke god på å ta hint, så da må du være tydelig. 

Anonymkode: 347d2...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...