AnonymBruker Skrevet 28. juli #21 Del Skrevet 28. juli Jeg mister ikke følelser, men blir usikker, irritabel og kranglete om det blir lite sex. Jeg fremprovoserer egentlig et brudd, ubevisst, om forskjellen i sexlyst er for stor for jeg blir så sur..kanskje du burde satse på det samme..han høres så kjedelig ut. Anonymkode: a36a5...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #22 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 22.10): Jeg lurer på om dette er normalt. Hvis jeg ikke blir begjært, så forsvinner følelsene mine. Har sex og følelser virkelig så sterk sammenheng? Er dette normalt? Og til dere som liker å ta initiativ - ønsker dere at partneren skal initiativ hvis dere ikke gjør det? Eller blir det påtrengende? Jeg vil at han skal dø etter å ta på meg, være nær meg, og hadde det vært opp til meg så skulle vi hatt sex 2-3 ganger daglig når vi sees. Vi er i ett avstandsforhold, og vi ser hverandre i helger - med barn på hver vår kant. Noen ganger får vi byttet samvær med barnefar/barnemor og får en helg alene sammen. Da forventer jeg at vi endelig skal være som kaniner. Og så er vi ikke det. Han har sine grunner! Han er ekstremt sliten om dagen.. Så jeg får også dårlig samvittighet av at jeg er så "kravstor". I tillegg har jeg uttrykt at jeg liker at han er dominant og at han tar initativ, han har uttrykt at han også liker å være dominant, og at han LIKER å ta initativ. Han begynner gjerne å tease litt og jeg tror han koser seg med "leken". Men, nå har vi hatt mange dager sammen, og han tok ikke initiativ til sex. Jeg tenkte at jeg ikke skulle ta initativ, for å ikke presse han. Jeg vet jo at han "tar meg" når han har lyst på meg. Og jeg vet at han hadde "gyldige" grunner til å la være. Jeg tenkte også at jeg burde ta det opp som ett tema, ikke at utelatt sex blir elefanten i rommet, men så fikk jeg meg ikke til det heller.. Men jeg selv er en type kvinne som aldri avslår sex med grunnlag i hodepinne etc., jeg har lyst selv med feber. Men jeg vil at han skal ØNSKE meg. Jeg er veldig vàr på dette. Hvis han begynner med pliktsex, så vil jeg merke det. Og derfor vil jeg heller ikke presse han til å ta initativ. Jeg vil vise han at jeg godtar at han er i en dårlig periode og at sex uteblir. MEN... Følelsene mine avtar. Det føles som jeg må ha sex for å føle meg nær han. Jeg ELSKER selskapet hans på alle andre nivåer også. Det at jeg "skrur av" hvis jeg ikke får sex, bekymrer meg.. Jeg får tanker om at jeg må finne meg en med samme seksualdrift som meg. Enda jeg har en mann som passer meg så godt på alle andre måter. Og sex'en vår er fantastisk. Det er jo derfor jeg vil ha mer av den. Er det andre her som merker at følelsene er veldig tilkoblet sex og omvendt? Hjelp til å se dette fra andre synsvinkler tas hjertelig i mot! Jeg føler meg rett og slett som en fæl person, som legger så mye i sex, når han er så mye annet også! Tenk om en mann skulle si til meg at "jeg mister følelser når sex uteblir" - og jeg var i en tøff fase av livet hvor jeg hadde regnet med at han ga meg både tid og forståelse. Nei, huff. Anonym av en grunn, for å si det slik. Anonymkode: 936ba...fb7 Skjønner deg godt. Vi er gift men hver gang vi har sex føles det ut som jeg er nyforelsket i mannen min etterpå 😅❤️ Begjær er viktig synes jeg! Anonymkode: f67b8...84b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #23 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du tenker at et forhold skal være slik hele tiden, så tror jeg du kommer til å slite med å finne noe langvarig. Anonymkode: 76520...bb9 Uff.. Det er godt mulig du har rett, men det synes jeg er veldig trist! Jeg har virkelig ikke lyst på ett sexløst forhold - eller det å "gjøre seg fornøyd" med en gang i blant når det ikke føles nok.. Jeg har fila på krava mine før, og ser nå at jeg aldri skulle lagt igjen så mye av meg som person som i det forholdet, og nå prøver jeg å bevare det jeg ønsker og trenger. Det er ikke det at jeg forventer sex 2 ganger daglig, overhodet ikke! Men at jeg gjerne hadde blitt med på det hvis han ville, absolutt. Men jeg ønsker nærheten til han, jeg savner han 4 dager i uka og vil veldig gjerne føle den tilknytningen til han, gjennom sex, hver kveld de 3 kveldene vi har. Det er kanskje mye å be om for mange.. Jeg bare håper han ikke er en av dem! Anonymkode: 936ba...fb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #24 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner deg godt. Vi er gift men hver gang vi har sex føles det ut som jeg er nyforelsket i mannen min etterpå 😅❤️ Begjær er viktig synes jeg! Anonymkode: f67b8...84b Ja, ikke sant! Akkurat slik er det! ❤️ Anonymkode: 936ba...fb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #25 Del Skrevet 28. juli Oj, her blinker alle lamper at barna får mange fedre å forholde seg til før de flytter ut av redet. Anonymkode: efad0...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #26 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg mister ikke følelser, men blir usikker, irritabel og kranglete om det blir lite sex. Jeg fremprovoserer egentlig et brudd, ubevisst, om forskjellen i sexlyst er for stor for jeg blir så sur..kanskje du burde satse på det samme..han høres så kjedelig ut. Anonymkode: a36a5...57a Æsj.. Der beskrev du meg. Jeg skjuler det så godt jeg bare klarer, fordi jeg føler meg barnslig som blir "sutrete" hvis det blir lite sex. Men må ærlig innrømme, at det er godt at vi er flere om det.. Den der forstår jeg veldig godt - det skjer ubevisst.. Og kanskje er det egentlig det jeg driver med også, med at "jeg skrur av knappen".. Føler jeg setter opp en vegg, sånn.."Greit, da får jeg dempe følelsene mine ovenfor deg". Han er den flotteste mannen jeg har møtt hittil i mitt liv, så det er vel også derfor jeg blir så i tankeland av dette, når jeg begynner å ane en forskjell i sexlyst. Det skal jo litt til, å møte en som har "alt det" OG like høy sexlyst.. Det ironiske, er at jeg mistet sexlysten ovenfor min eks, da han bidro til at livet var ganske surt til tider. Men nå er jeg med en som heller skaper løsninger og positivitet i livet mitt, og jeg har vel aldri hatt så høy sexlyst som nå. Og da blir jeg såå skuffet når jeg ikke får full pakke i denne mannen.. Anonymkode: 936ba...fb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #27 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oj, her blinker alle lamper at barna får mange fedre å forholde seg til før de flytter ut av redet. Anonymkode: efad0...0b2 Da har du misforstått hele konseptet med høy sexlyst som er dedikert til en person. Man blir begjært noe som mange klager på i andre tråder her inne men eneste forskjellen er at dette er en kvinne. Man er ikke løs fordi man har høy sexlyst, jeg har alltid vært trofast i mine forhold men følt på en frustrasjon fordi jeg har høyere lyst som en ja mann rett og slett. Man er født sånn, det er ikke noe man skrur av. Anonymkode: 3eb71...746 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #28 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oj, her blinker alle lamper at barna får mange fedre å forholde seg til før de flytter ut av redet. Anonymkode: efad0...0b2 Hadde du kjent meg, så hadde du heller sagt "Huff, funker det ikke med han der, så forblir hun singel til langt etter barna har flytta ut, det skal jeg love deg" 😉 Og husk at barn bare har 1 far. Her er reglene klare. Jeg driver med oppdragelse, kosen, og det å elske mine barn. Han har ingen forpliktelser til de annet enn at han skal være like god og trygg å være rundt, som han er for sine egne barn. Så lenge vi ikke bor sammen, så er jeg ingen bonusmor, jeg er pappas kjæreste. Som ikke klenger meg opp på fanget hans når barna er der, men som da er hun barnslige som veeldig gjerne vil ha plass til å klenge meg opp på fanget når barna er lagt. Anonymkode: 936ba...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #29 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da har du misforstått hele konseptet med høy sexlyst som er dedikert til en person. Man blir begjært noe som mange klager på i andre tråder her inne men eneste forskjellen er at dette er en kvinne. Man er ikke løs fordi man har høy sexlyst, jeg har alltid vært trofast i mine forhold men følt på en frustrasjon fordi jeg har høyere lyst som en ja mann rett og slett. Man er født sånn, det er ikke noe man skrur av. Anonymkode: 3eb71...746 Kunne ikke sagt meg mer enig! 🥰 Anonymkode: 936ba...fb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 2. september #30 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 22.40): Hvor lenge har dere vært sammen? Kan det være at den første forelskelsesfasen er over for hans del? For meg henger også følelser og sex sammen, jeg mister følelsene dersom sexen uteblir. Det handler jo om at intimiteten blir borte. Ikke noe rart da at alt kjølner. K53 Anonymkode: 4a823...23a Denne traff godt på meg! «Mister» også følelsene hvis sexen uteblir. Elsker jo personen fortsatt, og «er glad i» henne. Hvis ikke personen jeg er med har lyst på sex med meg, så.. ja. Da er hun og bare «glad i» meg. Etter sex føler jeg meg fantastisk i 7-10dager. Etter det begynner jeg å lure, hva er galt? Er hun ikke glad i meg? Har noen gjort noe? Er Noe sagt? Har hun det ikke bra? Ikke at det er «følelsene» men det er vel oxycytocin som frigjøres: Oksytocin er også kjent som "kjærlighetshormonet" fordi det er assosiert med sosiale bånd, tillit og følelsen av tilknytning mellom mennesker. Hormonets tilstedeværelse øker under fysisk berøring, som klemmer eller kyss, og det er involvert i å styrke bånd mellom partnere og mellom foreldre og barn. Oksytocin har også blitt studert for sin potensielle rolle i å redusere stress og angst, fremme empati og øke sosiale ferdigheter. M49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #31 Del Skrevet 2. september Kvinne 39 år, sex og følelser henger sammen for meg. Jeg var tidlig ærlig i datingfasen om at jeg har høy lyst og at jeg ser etter en mann som matcher meg der. Han elsker å bli begjært av meg og får bekreftet via sex at jeg elsker han. Sånn sett passer vi perfekt sammen. Jeg har nok hakket større apetitt enn han. Aldri om det hadde vært aktuelt med så lite sex som du opplever ts, i starten av forholdet. Det er for stor mismatch med en som kunne tenke seg det daglig. Anonymkode: 3aba7...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #32 Del Skrevet 2. september Jeg og partner har ikke hatt sex siden 2021, og før det tok det tre år før vi hadde sex, og etter de tre årene hadde vi sex fem-seks ganger før tørken igjen oppsto i 2021. For å si det sånn TS - kom deg ut av forholdet, ikke end opp som meg og kjæresten. Det er kun til å holde ut fordi tanken på å være alene er så mye verre. Anonymkode: ae36d...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #33 Del Skrevet 2. september Skjønner jo at det er fryktelig sårbart om man ikke føler seg elsket fordi man ikke har sex så ofte man ønsker. Selv kobles ikke sex opp til følelsen av å være elsket og ønsket. Hvor lenge det går i mellom hver gang vi har sex har ingen påvirkning på min tilfredshet og følelse av å være elsket. Hadde det gjort det, så forstår jeg at det må være stressende. Anonymkode: 21837...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #34 Del Skrevet 2. september Intressant å høre at det ikkje bare er menn som får en bekreftelese på følelser igjennom sexen. Når initiativet til sexen utbblir tar ein det som ein bekreftelse på at forholdet handler om eit vennskap, og humøret endres. Anonymkode: 012c6...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #35 Del Skrevet 2. september Jeg er kvinne, og mister også følelser om sexen uteblir. Trenger å føle fysisk connection om følelsene skal opprettholdes Anonymkode: 750b2...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet 2. september #36 Del Skrevet 2. september Jeg tenker at du bør bli flinkere til å uttrykke at du ønsker mer sex og ta litt mer initiativ selv. For alt du veit tenker kanskje han det samme som deg og ikke vil mase og presse seg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå