Gå til innhold

Ingen respons på sår melding

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har et nytt bekjentskap, vi har begge snakket om venninner og vennskap i tankene. Jeg har kjent denne jenta i 1 mnd, og hun har fortalt meg mye personlig. Både med helse,typen hun holder på med,litt om tidligere forhold og vi har snakket løst om gutter og livet generelt.

Denne sommeren harr for min del vært litt kjederlig, jeg har ikke hatt råd eller mulighet til å gjøre så veldig mye. Derimot har jeg vært på den positive siden, og sagt jeg er super fleksibel(noe jeg faktisk er). Singel, drikker og spiser alt, har økonomi til å være med påting og inviterer og engasjerer meg i denne jentas liv.

Jegh ar spurt henne mange ganger om å møtes, vi har kjent hverandre siden mai måned-Og siden da har jeg ikke hørt noe annet enn unskyldninger for at hun ikke kan møtes, selv om hun sier at hun vil.

Selv om hun sier hun ikke kan, har hun samme dag, bare timer senere, eller neste dag,funnet på noe med andre. Hun er med i en gjeng, men slik jeg forstår det,så er hun ikke like godt kjent med alle,der er jeg litt blank,men jeg har hørt historier om gutter som har behandlet andre i gjengen dårlig, og at hun ikke gidder å følge opp disse-Fordi denne jenta bare er i gjengen hennes.

Hun har følt på at denne gjengen ikke har stilt opp for henne tidligere, og at hun generelt ikke har hatt venninner som har stilt opp for henne gjennom livet. Jeg vet ikke hvordan det er nå, men jeg har fulgt henne opp på alt hun har gjort. Festivaler,sykdom(feber), helseproblemer og bare sendt henne daglige snaps,for å vise at jeg tenker på henne typ(man blir jo sett gjennom at man får snaps av og til:.

Jegh ar tatt opp med henne at hun gjør mye med andre, selv om hun sier at hun har vondter og er sliten. Hun har også sagt at hun jobber mye,og jegh ar støttet henne. Men jeg merker meg at hun aldri har kommet tilbake til en ny tid og dato selv, etter at hun avslo "tilbudet" mitt om å finne på noe, siden hun var i dårlig form. Dagen etterpå, faktisk, dro hun 45 min en vei for å møte en venninne. Hittil har hun ikke hat tid, men ejg misstenker nå at ejg er ventilen hennes, som blir den hun kan lufte hva hun egentlig gjennomgår til, slik ath un henter ny energi til å orke å henge med de andre "virkelige" venninne hennes.

Jeg har tatt henne på dette flere ganger, og hun sier hun vil møtes. Jeg har tenkt at hun kansje synes jeg erkjederlig, men jeg la ut masse snaps fra en familiebursdag hvor vi koste oss med alkohol(at vi er avslappet familiedynamikk) masse god stemning osv. Jeg fikk ingen svar..Altså hun har aldri reagert på noe jeg har sendt henne, på denne turen.

Ikke at jeg fant en ny favorittdrikke,som vi kunne prøve sammen, at jeg gledet meg til å se henne( hun sendte snaps om at hun bare jobbet og jobbet-Det er forresten det eneste hun snakker med meg om,noe som viser seg at etter jobb,så drar hun jo på cafe,men uansett) Jeg misstenekr at dette er fellessnaps,som hun sender til alle på listen.

Hun svarer ikke..

Da jeg kom hjem fra turen, sendte jeg en melding, om at jeg var hjemme,og at det hadde vært gøy å møtes-Ingen respons. Etter det,skrev jeg inn en hjertesukk melding,om at jeg gjerne vil høre fra henne, og istedenfor å sette et ultimatium,spurte henne om hvor seriøst hun ville ta vårt potensielle vennskap.

Jeg synes det er dårlig å behandle andre sånn,og jeg merker jeg blir irritert. Jeg synes hun tar meg veldig useriøst, og det begynner å bli et problem. Jeg fikk forresten ikke noe svar på meldingen min heller, og etter det sendte jeg henne en melding-Om hun hadde sett meldingen. HUn skrev at hun ikke hadde det. Da svarte jeg at det var veldig rart, fordi den står som åpnet.Dette har jeg ikke fått svar på.

Jeg opplever at vi kunne potensielt ha mye bra,hun har mange av de kvalitetene jeg ser etter hos en venninne. Hun drar ut og drikker, er sosial og er glad i å være aktiv-Sånne venninner savner jeg, og trenger jeg. Men jeg vil jo ikek skrive at jeg savner henne,og jeg aner ikke helt hva jeg skal gjøre ..

Jeg tenker at det beste nå, er å vente til hun kommer til meg-Men jeg synes jo at det er respektløst, og helt årlig,tror jeg ikke hun kommer til å komme til meg-Så jeg har mest lyst til å bare få en avslutting. Vil hun ikke,så har jeg bare falt for å dele av meg og mitt for tidlig,men jeg vil jo ikke skyve henne fra meg, fordi jeg kjefter på en måte.. men dette er jo egnetlig ikke greit i det hel tatt..

Hun komemr jo ikketil å ønske å møte meg heller nå, tenker jeg,men dette har hun jo fullstenig stelt istand selv..

Noen som har gode tips og råd til hva å gjøre?:)

Anonymkode: 01249...77c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei!

Jeg har et nytt bekjentskap, vi har begge snakket om venninner og vennskap i tankene. Jeg har kjent denne jenta i 1 mnd, og hun har fortalt meg mye personlig. Både med helse,typen hun holder på med,litt om tidligere forhold og vi har snakket løst om gutter og livet generelt.

Denne sommeren harr for min del vært litt kjederlig, jeg har ikke hatt råd eller mulighet til å gjøre så veldig mye. Derimot har jeg vært på den positive siden, og sagt jeg er super fleksibel(noe jeg faktisk er). Singel, drikker og spiser alt, har økonomi til å være med påting og inviterer og engasjerer meg i denne jentas liv.

Jegh ar spurt henne mange ganger om å møtes, vi har kjent hverandre siden mai måned-Og siden da har jeg ikke hørt noe annet enn unskyldninger for at hun ikke kan møtes, selv om hun sier at hun vil.

Selv om hun sier hun ikke kan, har hun samme dag, bare timer senere, eller neste dag,funnet på noe med andre. Hun er med i en gjeng, men slik jeg forstår det,så er hun ikke like godt kjent med alle,der er jeg litt blank,men jeg har hørt historier om gutter som har behandlet andre i gjengen dårlig, og at hun ikke gidder å følge opp disse-Fordi denne jenta bare er i gjengen hennes.

Hun har følt på at denne gjengen ikke har stilt opp for henne tidligere, og at hun generelt ikke har hatt venninner som har stilt opp for henne gjennom livet. Jeg vet ikke hvordan det er nå, men jeg har fulgt henne opp på alt hun har gjort. Festivaler,sykdom(feber), helseproblemer og bare sendt henne daglige snaps,for å vise at jeg tenker på henne typ(man blir jo sett gjennom at man får snaps av og til:.

Jegh ar tatt opp med henne at hun gjør mye med andre, selv om hun sier at hun har vondter og er sliten. Hun har også sagt at hun jobber mye,og jegh ar støttet henne. Men jeg merker meg at hun aldri har kommet tilbake til en ny tid og dato selv, etter at hun avslo "tilbudet" mitt om å finne på noe, siden hun var i dårlig form. Dagen etterpå, faktisk, dro hun 45 min en vei for å møte en venninne. Hittil har hun ikke hat tid, men ejg misstenker nå at ejg er ventilen hennes, som blir den hun kan lufte hva hun egentlig gjennomgår til, slik ath un henter ny energi til å orke å henge med de andre "virkelige" venninne hennes.

Jeg har tatt henne på dette flere ganger, og hun sier hun vil møtes. Jeg har tenkt at hun kansje synes jeg erkjederlig, men jeg la ut masse snaps fra en familiebursdag hvor vi koste oss med alkohol(at vi er avslappet familiedynamikk) masse god stemning osv. Jeg fikk ingen svar..Altså hun har aldri reagert på noe jeg har sendt henne, på denne turen.

Ikke at jeg fant en ny favorittdrikke,som vi kunne prøve sammen, at jeg gledet meg til å se henne( hun sendte snaps om at hun bare jobbet og jobbet-Det er forresten det eneste hun snakker med meg om,noe som viser seg at etter jobb,så drar hun jo på cafe,men uansett) Jeg misstenekr at dette er fellessnaps,som hun sender til alle på listen.

Hun svarer ikke..

Da jeg kom hjem fra turen, sendte jeg en melding, om at jeg var hjemme,og at det hadde vært gøy å møtes-Ingen respons. Etter det,skrev jeg inn en hjertesukk melding,om at jeg gjerne vil høre fra henne, og istedenfor å sette et ultimatium,spurte henne om hvor seriøst hun ville ta vårt potensielle vennskap.

Jeg synes det er dårlig å behandle andre sånn,og jeg merker jeg blir irritert. Jeg synes hun tar meg veldig useriøst, og det begynner å bli et problem. Jeg fikk forresten ikke noe svar på meldingen min heller, og etter det sendte jeg henne en melding-Om hun hadde sett meldingen. HUn skrev at hun ikke hadde det. Da svarte jeg at det var veldig rart, fordi den står som åpnet.Dette har jeg ikke fått svar på.

Jeg opplever at vi kunne potensielt ha mye bra,hun har mange av de kvalitetene jeg ser etter hos en venninne. Hun drar ut og drikker, er sosial og er glad i å være aktiv-Sånne venninner savner jeg, og trenger jeg. Men jeg vil jo ikek skrive at jeg savner henne,og jeg aner ikke helt hva jeg skal gjøre ..

Jeg tenker at det beste nå, er å vente til hun kommer til meg-Men jeg synes jo at det er respektløst, og helt årlig,tror jeg ikke hun kommer til å komme til meg-Så jeg har mest lyst til å bare få en avslutting. Vil hun ikke,så har jeg bare falt for å dele av meg og mitt for tidlig,men jeg vil jo ikke skyve henne fra meg, fordi jeg kjefter på en måte.. men dette er jo egnetlig ikke greit i det hel tatt..

Hun komemr jo ikketil å ønske å møte meg heller nå, tenker jeg,men dette har hun jo fullstenig stelt istand selv..

Noen som har gode tips og råd til hva å gjøre?:)

Du må bare la det gå! Her er du tydelig for påtrengende , noe som har resultert i at hun «løper andre veien « . 

Anonymkode: 30b3f...15b

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her burde du nok tatt hintet for lenge siden, dessverre.

Anonymkode: ac42c...ad1

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du blir litt altoppslukende og krevende. 

Ta tre skritt tilbake og pust. Ikke vær "så på". 

Bli selvstendig og ikke bli avhengig av alle du møter av potensielle venner. 

Anonymkode: 858e7...3e7

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må bare la det gå! Her er du tydelig for påtrengende , noe som har resultert i at hun «løper andre veien « . 

Tydeligvis?? kan du forklare noe annet enn antakelser på dine bastante utsagn??

Pleier du å ikke tro at folk rundt deg sier hva de mener, om du hører at de vil møtes?

Tror igrunn du bare ønsket å være provoserende,så jeg gidder ikke kommentere mer til deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du kjenner henne ikke engang, du er too much too soon.

Anonymkode: 63fe5...e6d

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her burde du nok tatt hintet for lenge siden, dessverre.

Anonymkode: ac42c...ad1

Hun har skrevet at hun vil møtes..Hun sender masse hjerter, og generelt, er detganske enkelt å si at jeg ikke har lyst til å møtes, når du får det servert som et ganske tydelig spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har du vært for intens.. jeg har det bedre med andre når jeg tar det med ro. 

Anonymkode: 99ea6...b40

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La være å ta mere kontakt. Er hun interessert i kontakt, så hører su fra henne.

Du virker masete og da skyr folk deg og orker ikke ha noe kontakt.

Endret av Eva-Lena
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kjenner henne ikke engang, du er too much too soon.

Anonymkode: 63fe5...e6d

Ja, mulig det har blitt too much too soon..Hvem vet..Men ettersom vi har kun snakket om ting hun har gjort, hvor det viser seg at såsnart jeg kommer på banen, med ønsker og litt mer enn oppmuntrende kommentarer-Så blir det plutselig for mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her har du vært for intens.. jeg har det bedre med andre når jeg tar det med ro. 

Anonymkode: 99ea6...b40

Da er du en helt annerledes type enn både meg og denne jenta..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det hun som “insjer”😁Kudos for å ikke bruke det ordet lenger.

Anonymkode: f460d...1b4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tydeligvis?? kan du forklare noe annet enn antakelser på dine bastante utsagn??

Pleier du å ikke tro at folk rundt deg sier hva de mener, om du hører at de vil møtes?

Tror igrunn du bare ønsket å være provoserende,så jeg gidder ikke kommentere mer til deg.

Og med denne kommentaren skjønner jeg henne enda mer 😳 Jeg pleier å ta et hint ja.. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde blitt alt for mye for meg. Jeg er vennlig mot folk og det tolker enkelte som at man vil starte vennskap med de. De er ikke alle som ønsker vennskap med andre. Noen av oss liker små kretser og heller holde på det vi har.

Du bør ikke sende flere meldinger. Interessen og behovet er ensidig.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

La re å ta mere kontakt. Er hun interessert i kontakt, så hører su fra henne.

Du virker masete og da skyr folk deg og orker ikke ha noe kontakt.

Her er jeg tydelig og konsekvent.

Jeg gidder ikke waste mer tid på en som ikke gidder møte meg, eller respondere på hva jeg sender og opplever i livet.

sånn er de aller fleste oppegående mennesker,som har en relasjon.

Deter jo det en relasjon er

Skiftet hennes,kommer merkelig nok, etter at hun plutselig orker å henge på cafe,enten samme dag,eller dagen etterpå..

Ellers hører ejg bare fra henne når hun vil ha noe, og fordi ejg har latt det skure og gå,og tenkt at livet treffer,så har vi nå nådd en grense, hvor jeg ikke orker/gidder/ønsker å være en som bare sitter på sidelinjen og kun er god nok til de tingene som er vanskelige og tøffe-Men ikke å ha det gøy og morro

Det er det eneste mønskeret som er kommet til syne,så intens er jeg ihvertfall ikke-Her er det hun som kansje tydeligvis har funnet ut av at jeg er en snill person-Som hun kan komme til-Også går det for langt,for nå synes ejg at ejg må sette en strek.

Og jeg lurer på hva andre har gjort i samme situasjon

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten psykt at dette er underholdningen man søker en lørdag i fellesferien.

Eller bare psykt.

Uansett ingen grunn til å gi det næring. 

Anonymkode: 4d773...a9f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...