AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Har datet en mann i 5-6 mnd nå. Begge skilte og i slutten av 30-åra. Jeg er ikke i tvil om at han vil treffe meg, han kan gi uttrykk for at han har kost seg sammen med meg etter ei helg og at han gleder seg til å se meg etter vi begge har vært opptatt med barn på hver vår kant. Men han gir meg «aldri» komplimenter! Hverken på utseendet eller personlighet. Han har mumlet «fin» til meg en gang jeg hadde pynta meg til fest, og sagt at han liker kroppen min et par ganger vi har hatt sex. Jeg føler ikke selv at jeg trenger mye bekreftelse og har aldri tenkt over dette i tidligere forhold, der jeg har fått «nok» uten å tenke over det. Andre som har tatt dette opp på en ok måte? Eller er det best å godta at ord ikke er hans kjærlighetsspråk? Jeg blir litt lei meg (og nesten litt flau) av å pynte meg hvis vi skal ut og spise feks uten at det blir bemerka.. Anonymkode: 085ea...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Og ja, jeg føler jeg gir han komplimenter. Hvis jeg sier «Så fin du var» når jeg treffer han, kan han si «du og». ts Anonymkode: 085ea...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Da er ikke dette hans kjærlighetsspråk. Det er mitt, jeg må ha noen som har likt språk som meg selv. Likt Kjærlighetsspråk er viktig! Det har du allerede lagt merke til. Anonymkode: d93c9...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 Høres ikke ut som en mann jeg ville ha vært sammen med. Anonymkode: 11679...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. juli 2024 #5 Del Skrevet 27. juli 2024 Det er ikke alle menn som er flinke på å gi komplimenter 😊 Eksen min er/var sånn. På de 9 årene vi var sammen, var det ikke ofte jeg fikk komplimenter. Selv ikke når vi var nyforelsket. Det ligger rett og slett ikke naturlig for han. Han jeg driver å skriver med nå, har allerede gitt meg et par komplimenter 😊 Selv om vi ikke har kjent hverandre så lenge. Jeg synes det er koselig å få, men jeg må ikke nødvendigvis ha det hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå