Gå til innhold

Flaut å kjøpe sexy undertøy når man er i 50 årene og overvektig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg liker sexy undertøy. Sånn fra ann summers etc. 

Men jeg er både gammel overvektig og redd for at noen jeg kjenner skal se meg kjøpe. 

Har bestilt litt på nett da, men da er det så vanskelig å tippe rett størrelse. Blir ofte ikke slik jeg tenkte. 

Hvordan kan dette gjøres mindre flaut. Sett  newyorker har de mye kult og billig, men har bare tid til å shoppe på lørdag når butikken er stappfull med folk. 

Anonymkode: 255b8...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 er da ikke gammel… men hvorfor synes du det er flaut? Det er du som kjøper det du vil og ingen andre har noe med det å gjøre. 😊

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, ThathaGabor said:

50 er da ikke gammel… men hvorfor synes du det er flaut? Det er du som kjøper det du vil og ingen andre har noe med det å gjøre. 😊

Vel i verstefall kan en av de ansatte der jeg jobber, som er veldig mannsdominert sted se meg, og det virker liksom som dette er for det meste akseptert for unge slanke kvinner å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg er både gammel overvektig og redd for at noen jeg kjenner skal se meg kjøpe. 

Har bestilt litt på nett da, men da er det så vanskelig å tippe rett størrelse. Blir ofte ikke slik jeg tenkte. 

Hvordan kan dette gjøres mindre flaut. Sett  newyorker har de mye kult og billig, men har bare tid til å shoppe på lørdag når butikken er stappfull med folk. 

Hvorfor skulle det være så flaut? Jeg er 45, overvektig og eier 2 neglisje-kjoler 😊 

Hvis du ikke vil kjøpe sånne ting i fysisk butikk, så finnes det mye å kjøpe i store størrelser på nettet. Jeg har kjøpt mine 2 på Bonprix. De har størrelser opp mot 56/58. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hunkemöller har faktisk store størrelser. Mye fint!

Anonymkode: 1a2fb...4d1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen bryr seg hva slags undertøy du kjøper. Tro meg. Du ville blitt overrasket over hvor lite folk bryr seg om hva andre gjør. Ok, kanskje det finnes en og annen raring uten noen hobby, men vi kan ikke la det styre livene våre. Bare gjør det du har lyst til!

Anonymkode: dd6ff...4f6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å sett regler for deg selv! Ingen ser at det er sexy undertøy du prøver, og hvertfall ikke menn fra jobb. Du skal vel ikke ha dem med inn i prøverommet?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 12.27):

50 er ikke gammel og overvektig er sexy. Kjøp det du ønsker når du ønsker det du.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri lagt merke til det eller tenkt noe over det. Og enig i at newyorker har mye fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 12.27):

Hva så om noen ser deg? Hva er forskjellen om du hadde vært slank? 

Anonymkode: 5c16b...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 12.40):

Vel i verstefall kan en av de ansatte der jeg jobber, som er veldig mannsdominert sted se meg, og det virker liksom som dette er for det meste akseptert for unge slanke kvinner å gjøre. 

Men du skifter vel ikke midt i butikken?

Mener du at gutta på jobben vanker i undertøy avdelingen/butikken? 

Det skal godt la seg gjøre å se hva folk står med i hendene når de er i butikken, så sant man ikke ønsker det.

Jeg har så store bryster at jeg må i spesialbutikk. De har sexy undertøy og store Bher. Det har aldri falt meg inn at noen lurer på hvorfor jeg går inn dit, eller bryr seg om det for den del..

Anonymkode: 5c16b...d54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...