yamask Skrevet 2. august 2024 #81 Del Skrevet 2. august 2024 Kamala Harris har et veldig godt SoMe-team som når ut til gen-z og millenials. Disse velgergruppene har vanligvis ikke stemt ved valg. Nå virker det som flere vil (har ingen andre kilder enn diverse "eksperter" her og der, så må ta det med en klype salt). Men jeg har ihvertfall troa på Harris og demokratene. Liker Harris bedre og bedre. Bra dame! Jeg frykter fremtiden om Trump vinner, men jeg frykter også frentiden (til usa ihvertfall) om han taper, for tror ikke han vil ringe Harris og gratulere henne med valgseieren akkurat. Dårlig mann. Fatter ikke at folk ønsker han som president. Han er jo definisjonen på egoistisk og narsissistisk. Man ønsker ikke verdensledere som ikke kan le av seg selv og som går rett på personangrep mot journalister som stiller helt ok spørsmål. Helvete, nå må dere hjernevaska Trump supportere ta dere sammen! Hilsen barnløs kattedame 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 3. august 2024 #82 Del Skrevet 3. august 2024 Synes denne er meget passende: https://www.independent.co.uk/voices/donald-trump-weird-republicans-strange-bizarre-democrats-b2589514.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utsiden Skrevet 3. august 2024 #83 Del Skrevet 3. august 2024 On 8/2/2024 at 11:10 AM, yamask said: Kamala Harris har et veldig godt SoMe-team som når ut til gen-z og millenials. Disse velgergruppene har vanligvis ikke stemt ved valg. Nå virker det som flere vil (har ingen andre kilder enn diverse "eksperter" her og der, så må ta det med en klype salt). Men jeg har ihvertfall troa på Harris og demokratene. Liker Harris bedre og bedre. Bra dame! Jeg frykter fremtiden om Trump vinner, men jeg frykter også frentiden (til usa ihvertfall) om han taper, for tror ikke han vil ringe Harris og gratulere henne med valgseieren akkurat. Dårlig mann. Fatter ikke at folk ønsker han som president. Han er jo definisjonen på egoistisk og narsissistisk. Man ønsker ikke verdensledere som ikke kan le av seg selv og som går rett på personangrep mot journalister som stiller helt ok spørsmål. Helvete, nå må dere hjernevaska Trump supportere ta dere sammen! Hilsen barnløs kattedame Tror du Kamala kan bli en god president? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 3. august 2024 #84 Del Skrevet 3. august 2024 Utsiden skrev (49 minutter siden): Tror du Kamala kan bli en god president? Jeg tror hun vil være en inkluderende og rettferdig president i motsetning til Trump. Skal sies at det er andre demokrater jeg kanskje heller hadde sett som kandidat, men jeg mener også bestemt at hun har hevdet seg veldig siden Biden trakk seg. Men hun var en anonym visepresident, men virker ha litt mer tæl nå. Dessuten stoler jeg mer på demokratene som parti enn republikanerne. Våpen, abortforbud, hets og kristenkonservative holdninger byr meg veldig imot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 3. august 2024 #85 Del Skrevet 3. august 2024 Pawn Hearts skrev (På 30.7.2024 den 19.05): Ja visst, disse tilleggene. Takk! Det er særlig det andre vi kjenner til, det som sikrer alle innbyggerne rett til å eie og bære våpen. Du kjenner bare til det? De aller fleste burde da kjenne til det første om ytringsfrihet, og det fjerde og femte burde også være rimelig allmennkunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 3. august 2024 #86 Del Skrevet 3. august 2024 4 hours ago, LeveMannen said: Du kjenner bare til det? De aller fleste burde da kjenne til det første om ytringsfrihet, og det fjerde og femte burde også være rimelig allmennkunnskap. "Særlig" betyr ikke "kun". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 18. august 2024 #87 Del Skrevet 18. august 2024 Trump "ser bedre ut" enn Harris? Det mener han selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 19. august 2024 #88 Del Skrevet 19. august 2024 Utsiden skrev (På 3.8.2024 den 12.30): Tror du Kamala kan bli en god president? Jeg har vært litt tvilende til Kamala, men hun fremstår pragmatisk og lydhør, og ser ut til å bygge opp til en funksjonell administrasjon, så det ser ikke så verst ut. Hun oppfører seg som en fungerende politiker, og det er noe man alltid ønsker i en presidentstol i et land med Atomvåpen. Men presidentembedet i USA er endt opp som et reality show, så hvorvidt hun faktisk har en sjangse er vel mer tvilsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 20. august 2024 #89 Del Skrevet 20. august 2024 Det blir nok avgjort i debatt. Der kan jo Kamala egentlig bruke Trumps tidligere argumenter mot han. Trump er den eldste presidentkandidaten noensinne, han sliter med å skille mellom Kamala og Hayley, han vet ikke hvor han er og han klarer ikke annet en å komme med fornærmelser. Republikanerne prøver å fortelle han at han må snakke om politikk, men han klarer ikke å dy seg. Alt handler om heksejakt, utsende, rase og hvor smart han selv synes han er. Trump taper dette valget for republikanerne, og når de taper så håper jeg de ser seg selv i speilet og finner tilbake til den sindige republikaneren vi er vant med istedenfor hva nå enn man skal kalle dagens parti (kult?). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå