AnonymBruker Skrevet 27. juli #21 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Foreslå å møtes ute? Anonymkode: de14f...25c Det har vi gjort flere ganger, men hun avslår og sier hun er syk hver gang. Vi bor for langt unna til at hun vil besøke oss også. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du ikke bare si nei når hun inviterer? Om hun nå bor langt unna deg, kan du jo eventuelt legge deg inn på hytte/hotell og møtes på dagtid. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du må si nei for all fremtid. Anonymkode: 00039...cf9 Se mitt forrige svar. Hun forventer at vi skal komme til henne, men det går ikke grunnet støvmiddallergi. Forrige gang følte vi begge at vi måtte vaske alt vi hadde hatt med oss og på oss og ta en grundig dusj på grunn av hvor møkkete det var hos henne. Jeg vet ikke hvordan du ville orket det, men jeg fikk nok tilslutt. Jeg utsetter ikke meg selv og min datter for dette flere ganger. Anonymkode: 95938...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #22 Del Skrevet 27. juli Tradegy skrev (2 timer siden): Man kan fint si hva man mener og mene hva man sier, uten å si alt. Er det slik at du mener hun mangler boevne, bør du si fra til psykisk helsevern i kommunen. Kanskje hun trenger hjelp? Er det slik at du bare er lei vennskapet, står du fritt fram til å avslutte det. Men gjør det med hjertet ❤️ Hun trenger hjelp og familien har forsøkt å hjelpe henne men hun avviser og sier hun ikke trenger det. Jeg føler det ikke er mitt ansvar å være den som setter skapet på plass hos henne mer enn jeg allerede har gjort. Hun er tross alt et voksent menneske som klarer å ta selvstendige valg. Anonymkode: 95938...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #23 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du hørt om å rense møbler? Vi renser alt av stoffmøbler 1-2 ganger i året, syns det er ekkelt å være hos folk som har en sofa på 10’ende året som aldri er renset eller noe. Anonymkode: 57431...fd3 Mel hvordan vet du at de ikke er renset? Anonymkode: 4f6af...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå