Gå til innhold

Mann med liten penis og jeg selv vid som ei låvedør.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Anonymus51 skrev (14 minutter siden):

Trolling

Absolutt trolling. 

Anonymkode: fe8cc...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymus51 skrev (3 timer siden):

Trolling

Aldeles ikke. Hvorfor ikle ta med leker i leken når man ikke strekker helt til. Hvis hun trenger noe større for å få nytelse, så kan han gi det med en strap on. 
Hvis han selv får nok nytelse med å ha den lille staken inni dobregubbens hall, så kan jo han gjøre seg ferdig etterpå. Eller så kan hun jo hjelpe han med munnen. 
Ikke trolling fordi jeg forslår noe annet enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (På 29.7.2024 den 21.28):

Aldeles ikke. Hvorfor ikle ta med leker i leken når man ikke strekker helt til. Hvis hun trenger noe større for å få nytelse, så kan han gi det med en strap on. 
Hvis han selv får nok nytelse med å ha den lille staken inni dobregubbens hall, så kan jo han gjøre seg ferdig etterpå. Eller så kan hun jo hjelpe han med munnen. 
Ikke trolling fordi jeg forslår noe annet enn deg. 

Jeg spør i utgangspunktet om det er noen som har erfaring med operasjon pga dette. Jeg ber om hjelp til noe som høyst sannsynlig er en fødselsskade. Å svare på den måten du i tillegg gjør nå er så totalt unødvendig.  Viser mangel på empati og forståelse over en problemstilling du tydeligvis aldri har vært borti. Spar deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spør i utgangspunktet om det er noen som har erfaring med operasjon pga dette. Jeg ber om hjelp til noe som høyst sannsynlig er en fødselsskade. Å svare på den måten du i tillegg gjør nå er så totalt unødvendig.  Viser mangel på empati og forståelse over en problemstilling du tydeligvis aldri har vært borti. Spar deg. 

Slik blir svaret når man sitter på gutterommet og skriver anonymt på nett om en påstått diger tissefant og prøver å få verden til å tro at mer erfarne og modne menn trenger plastinnlegg i trusa 😂😂😂

Anonymkode: 943d2...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 1.48):

Det er alltid noen som deg. De som ikke klarer å svare på en respektfull måte. De som bare må være nedlatende og gjøre seg selv til å oppfattes som sure kjerringer. 

Jeg har prøvd å trene bekkenbunnen siden jeg fikk mitt første barn for 20 år siden. Jeg har deler av innsiden av skjedeveggen på utsiden og sliter med inkontinens når jeg nyser og hopper, samt sliter med nervøs blære om du vet hva det er? Så enkelt som du skal ha det til er det ikke.

hei der.. få fiksa blære problemene først det gjorde jeg etter fødsel. Fikk satt på en strikk og det funka fjell det er sikkert 10-12 år siden. Så kan du ta det andre etterpå. Det ordner seg. Men kom deg til en gynokolog eller fastlegen for urinproblemene. Det er noe dritt å gå med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Slik blir svaret når man sitter på gutterommet og skriver anonymt på nett om en påstått diger tissefant og prøver å få verden til å tro at mer erfarne og modne menn trenger plastinnlegg i trusa 😂😂😂

Anonymkode: 943d2...aa8

Haha, ja 😅 spot on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (10 timer siden):

hei der.. få fiksa blære problemene først det gjorde jeg etter fødsel. Fikk satt på en strikk og det funka fjell det er sikkert 10-12 år siden. Så kan du ta det andre etterpå. Det ordner seg. Men kom deg til en gynokolog eller fastlegen for urinproblemene. Det er noe dritt å gå med. 

Takk, skal absolutt ta meg en tur til gynekolog 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 9.38):

Dette innlegget må være fra noen som ikke skjønner at presset fra henne vil via sleeven overføres til penis.

Han bevegelser andre vei.

Hun vil og kunne kjenne mer og med det oppøve en bedre kontroll. 

Etter hvert vil hun paradoksalt kunne nyte en mindre variant. 

Anonymkode: eb7fe...b58

Har prøvd en tynn sleeve fordi dama ville prøve å virkelig bli strukket. Kjente ikke noe selv (av gode følelser) men det var selvfølgelig tennende å se henne nyte det.

Dette innlegget må være av en kvinne som TROR hun vet eller skjønner. Har for så vidt også prøvd det andre, altså å putte en liten "lommemus" i henne og siden den er myk så får hun i alle fall følelsen av å bli fylt opp, selv om det ikke blir friksjon.

Du er en kvinne som uttaler deg om følelser du ikke skjønner, penishodet er avhengig av friksjon. Det hjelper lite å trykke på det gjennom en sleeve (som i dette tilfellet må være ganske svær).

Anyone got any experience with cock sleeves/extenders? Got a few questions - Sex Toys - Lovehoney (lovehoneyforum.com)

Sitat

From my own experience - my wife presented me with this bad boy... and to be honest, it's very heavy, not immediately comfortable to slide/hook into (does make a farty noise even with lube which always raises a grin!) and I honestly can not feel a thing when it's on.

..

Sitat

Well said. I agree that this type of item is to please your wife rather than yourself. Question to how much sensation, almost none I think. Few years ago my hub used this on me but he lost his erection after removing it.

..

Sitat

For me it is definitely worth the temporary loss of direct feeling as I derive so much more pleasure from her reactions [...]

Anyway, I would say if you are in doubt, well worth giving it a try to find out. As said above, this type of thing is mostly for her pleasure than yours

Alltid gøy med kvinner som uttaler seg som eksperter om ting de aldri har opplevd eller vil oppleve.

Anonymkode: 75ffb...144

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...