Gå til innhold

Mann med liten penis og jeg selv vid som ei låvedør.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Even Tuell skrev (1 minutt siden):

En ting dere også kan prøve er penisring. Når han har den rundt roten bremser den blodstrømen og gjør penis både litt større og hardere. Ved ereksjon pumpes blodet inn i midten av penis og strømmer tilbake til kroppen langs utsiden. En penisring bremser tilbakestrømmingen og blod "hoper seg opp" i penis.

Ringer finnes i mange størrelser og det burde ikke være store problemet å finne en som passer f.eks hos Kondomeriet eller Sinful. Det ekstra fine med en penisring er at de er helt frie for bivirkninger og det er bare å ta den av om det blir feil eller ubehagelig.

Du jobber litt med knipingen.
Han bruker ring.
Blir som dere møtes på halvveien 🙂 

Takk for tips🙂 vi har prøvd det og det hadde ingen effekt,dessverre. 

Anonymkode: fe8cc...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjedeframfallet mm. bør sees på av helsepersonell, så er Fysioterapaut med videreutdanning i bekkenhelse å anbefale. Om du vil ha nytte av biofeedback vil du få apparat. Det kan være helt vesentlig for å komme i gang.

Jeg holder meg i dag i form ved knipeøvelser og dildobruk. Jeg jobber med dildoen for å legge merke til hvordan motstand det er når jeg presser ut og hvordan skjeden løfter seg innover etterpå. Så hvordan knip i anus er godt og vipping av klitoristuppen. Så løfter jeg inne i dypet av skjeden, kan og løfte knærne opp for å kjenne at det blir sug og hvordan det godt med at dildoen ikke  lett kan trekkes ut. Så varierer jeg disse med div stimuli på klitorisvingene, tuppen og annet godt.

Irritert bære hadde jeg løst med pad, kjøp det på bandasjebutikker. Om du får påvist inkontinens kan du få resept så det ikke koster så mye.

Buttplugg anbefaler jeg kun om du er trygg på at bindevevet ditt tåler det, skjedeframfallet taler ikke for at penetrering av rumpa er en god løsning.

For mannen din: det finnes beskrivelser av hvordan peniser kan presse pulserende mot G-punktet, øvelser for å få penis til å vippe og så de omtalte penis-sleeves.

For å løse det med barn og en travel hverdag kan jeg anbefale ei fast tid hvor mannen din tar over, eller at dere begge trekker dere tilbake, f. Eks etter middag og så rigger du deg til for å trene 20-40 min hver eneste dag. Det er helt nødvendig å trene jevnlig for å få resultater.

Anonymkode: e41f8...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg skriver nå i ren frustrasjon. Jeg har begynt å drømme om å ha sex med en mann med stor penis....

Jeg elsker mannen min. Han er far til barna mine og den jeg vil dele livet med. Men han har så liten penis! I slapp tilstand er den kanskje 4 cm. I erigert max 11...og ikke noe spesielt tykk. Før jeg ble sammen han så hadde jeg en langvarig liggevenn som var sikkert 18-20 cm og ganske tykk. Kjente hvert eneste pump når han kom. Jeg merker ikke at mannen min er inni meg en gang...

Jeg har fått fire barn. Og er blitt mildt sagt slappere der nede. Jeg sliter med å gjøre bekkembunnsøvelser fordi det trigger min nervøse blære. Må alltid på do når jeg gjør øvelser og da klarer jeg ikke å gjøre dem. Er det noen som har noen tips? Operasjon, er det vondt og lang grotid? Noen som er opererte som kan dele erfaringer? Jeg har alltid opplevd penisen hans som liten. Selv i ungdomstiden, men etter fødsler er dette krise. Jeg skal ha sex med mannen min i sikkert 40 år til, men akkurat nå gir det meg kun nærhet og kjærlighet. Null seksuell nytelse...men jeg trenger det og :(

Hva skal jeg gjøre? :(

Jeg for min del fødte et meget stort barn på nærmere 5 kg og slet med vid vagina i over 20 år etter det. Da jeg endelig tok kontakt med en kvinnelig gynekolog (den mannlige var en dust som mente at såpass må kvinner tåle), fikk jeg gehør for min seksuelle problemer (hun ble rørt til tårer når hun hørte at jeg hadde slitt i over 20 år). Hun sa at bekkenbunnstreningen min i alle disse år var nytteløs fordi jeg ikke fikk kontakt med vidåpne muskler og henviste meg til operasjon (rectocele og cystocele). Jeg fikk et helt nytt liv! Og endelig gav bekkenbunnstrening resultater! Nå er jeg trang og sterk og sexen er fantastisk i en alder av 57 år. Str på penis er ikke noe must for min del nå. 

Anonymkode: 81797...79a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg for min del fødte et meget stort barn på nærmere 5 kg og slet med vid vagina i over 20 år etter det. Da jeg endelig tok kontakt med en kvinnelig gynekolog (den mannlige var en dust som mente at såpass må kvinner tåle), fikk jeg gehør for min seksuelle problemer (hun ble rørt til tårer når hun hørte at jeg hadde slitt i over 20 år). Hun sa at bekkenbunnstreningen min i alle disse år var nytteløs fordi jeg ikke fikk kontakt med vidåpne muskler og henviste meg til operasjon (rectocele og cystocele). Jeg fikk et helt nytt liv! Og endelig gav bekkenbunnstrening resultater! Nå er jeg trang og sterk og sexen er fantastisk i en alder av 57 år. Str på penis er ikke noe must for min del nå. 

Jeg har på ett eller annet vis vært innom minst 9 gynekologer med varierende plager. Det er dessverre ikke gitt at alle er like gode på alt. Hun som var best ble jeg henvist til av Fysioterapaut som samarbeidet med henne. Men selv da var det flaks at ene tingen ble oppdaget, så de 8 andre er sånn sett unnskyldt.

Om den første ikke finner noe når det åpenbart er problemer i området mener jeg det bør være i orden å få en annen til å se på det også. I rimelig tid.

Det rører å lese hvordan det kan bli når du fikk rett behandling, leit at det tok så lang tid.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Yodas skrev (3 timer siden):

Jeg har født 6 store barn, men jeg kan likevel knipe rundt en lillefinger. Det trodde jeg alle kunne, med mindre de har fått en alvorlig skade på muskulaturen.

Gratulerer, eller hva du nå forventer, men er du såpass enkel at du tror dette gjelder alle damer?

Anonymkode: 5e64a...381

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Da gjør du øvelsene på di da. Herrefred.  

Kjipt å begynne å trene bekkenbunnen nå, også får du god effekt og sitter å angrer på at du ikke begynt før. 

Helt vanlig at en kjenner man må tide når man kniper sammen muskler i underlivet vel. 

Anonymkode: b7955...7ec

Leser du igjenom hvordan du skriver før du poster? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Da gjør du øvelsene på di da. Herrefred.  

Kjipt å begynne å trene bekkenbunnen nå, også får du god effekt og sitter å angrer på at du ikke begynt før. 

Helt vanlig at en kjenner man må tide når man kniper sammen muskler i underlivet vel. 

Anonymkode: b7955...7ec

Åh dette evinnelige maset om å gjøre knipeøvelser. Som om kuken til mannen blir større av den grunn. 
Størrelsen hans er liten selv for ei som ikke har fått barn og sånn er det bare. 
Å nærmest gi TS skylden for problemet, eller dårlig samvittighet fordi hun liksom ikke er flink nok til å knipe, er dårlig gjort. 

For dem som bare vil ha penis i vagina-sex så er cocksleeve det beste forslaget så langt. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Gratulerer, eller hva du nå forventer, men er du såpass enkel at du tror dette gjelder alle damer?

Anonymkode: 5e64a...381

Jeg mente først og fremst å protestere mot påstander om at man bare må regne med å bli "låvedør" etter fødsel. Nei, det er ikke sånn det skal være, hun bør søke medisinsk hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takk for svar! Har ikke lest om din problemstilling før. Skal lese om det. Har en kollega som hadde skjedekollaps og hun ble operert og ble "kjempetrang". I den grad at hun måtte ta det litt easy de første gangene med sex. Jeg tar meg en tur til gynekolog etter ferien 🙂

*rectocele og cystocele - tlf min ville ikke skrive riktig 😂

Anonymkode: f2b0d...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere prøvd analsex? Liten kuk er supert i så måte. Ellers anbefaler også jeg buttplug under sex. 

Men er din seksuelle nytelse så sterkt bundet til størrelse på penis? Er ikke mannen din god på annen stimulering? 

Jeg tror jeg fint kunne ha levd kun med oral stimulering. 

Anonymkode: 9a62c...2f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har dere prøvd analsex? Liten kuk er supert i så måte. Ellers anbefaler også jeg buttplug under sex. 

Men er din seksuelle nytelse så sterkt bundet til størrelse på penis? Er ikke mannen din god på annen stimulering? 

Takk for svar 🙂 har aldri vært interessert i analsex. Det tenner meg ikke noe særlig 😏 buttplug ble jeg også tispet om og det kan nok heller være aktuelt. For meg er penetrering det beste. Han er helt ok på annen stimulering,men han er tilbakeholden pga selvbilde med tidlig sædavgang grunnet medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Analsex og vaginal sex er jo to veldig forskjellige ting da. Kan ikke sammenlignes egentlig. Mange liker jo ikke analsex og vil ikke ha det heller. Og ja, mange kvinner ønsker penetrerende sex og ikke bare oral og fingring. Er jo ikke det samme det heller. 

Anonymkode: 22b1f...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 9.43):

Du må ikke finne på å ta opp problemet ved å fokusere på størrelsen hans, folk tar livet sitt av mindre.

Anonymkode: 76642...ea9

Helt enig. Vær varsom. Snakk likevel med han om å prøve diverse sexleketøy og der kan sleeve og dildo nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 21.48):

Skjedeframfallet mm. bør sees på av helsepersonell, så er Fysioterapaut med videreutdanning i bekkenhelse å anbefale. Om du vil ha nytte av biofeedback vil du få apparat. Det kan være helt vesentlig for å komme i gang.

Jeg holder meg i dag i form ved knipeøvelser og dildobruk. Jeg jobber med dildoen for å legge merke til hvordan motstand det er når jeg presser ut og hvordan skjeden løfter seg innover etterpå. Så hvordan knip i anus er godt og vipping av klitoristuppen. Så løfter jeg inne i dypet av skjeden, kan og løfte knærne opp for å kjenne at det blir sug og hvordan det godt med at dildoen ikke  lett kan trekkes ut. Så varierer jeg disse med div stimuli på klitorisvingene, tuppen og annet godt.

Irritert bære hadde jeg løst med pad, kjøp det på bandasjebutikker. Om du får påvist inkontinens kan du få resept så det ikke koster så mye.

Buttplugg anbefaler jeg kun om du er trygg på at bindevevet ditt tåler det, skjedeframfallet taler ikke for at penetrering av rumpa er en god løsning.

For mannen din: det finnes beskrivelser av hvordan peniser kan presse pulserende mot G-punktet, øvelser for å få penis til å vippe og så de omtalte penis-sleeves.

For å løse det med barn og en travel hverdag kan jeg anbefale ei fast tid hvor mannen din tar over, eller at dere begge trekker dere tilbake, f. Eks etter middag og så rigger du deg til for å trene 20-40 min hver eneste dag. Det er helt nødvendig å trene jevnlig for å få resultater.

Få penis til å vippe? Takk for mange gode råd 🙂 

Har ikke sjans til 20-40 min om dagen slik som dagene er nå,men trener mye styrke og prøver å dra med meg bekkenbunnen da. Merker at det er vanskelig å få kontakt med musklene der,men jeg klarer det innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 22.02):

Takk! Dette er nok svaret jeg egentlig var ute etter! Jeg hadde et godt sexliv med min mann før jeg fødte mitt første barn. Da jeg var stram var ikke størrelsen et problem! Det er vanskelig å prøve å trene muskler som omtrent ikke er der. Jeg holder jo ikke inne en tampong nesten....Det er helt klart at jeg må ta meg en tur til en dyktig gynekolog som hører på meg. Det er jo snakk om 20 år på meg også...midt første barn var nesten 4 kg og jeg er veldig liten. Fikk ekstra oppfølging i svangerskapet pga smalt bekken. Under fødsel ble hodet hans sittende lenge halveis ute og jeg er sikker på at det var dette som "røk" alle muskler. Det har jo blitt litt bedre med tiden,men det er jaggu et hulrom der inne 😢 tusen takk for at du delte erfaringen din! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 15.19):

De beste selges på Etsy.com.

Men, bestill ikke så stor at hans basispenis ikke klarer å bli ett med sleeven.

Det som er bra med sleeve er at du blir mer kjent med eget underliv, og jobber mer med dine muskler. Du vil da kjennes strammere og han vil oppleve samleie som godt selv med sleeve.

Så kjøp en med normalt utseende og farge. Blissfull har bra utvalg og lages på mål. Plutselig har du en mann med drømmekuk som sender deg til himmels.

Anonymkode: eb7fe...b58

Eh, vil oppleve det som godt? Eneste følelse han vil få er vel den psykiske....

En sånn "sleeve" kjenner man ikke noe gjennom. Hva om hun putter en fleshlight i musa i stedet? Da blir det trangt for ham og hun kan få følelsen av å være trang.

Anonymkode: 75ffb...144

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Eh, vil oppleve det som godt? Eneste følelse han vil få er vel den psykiske....

En sånn "sleeve" kjenner man ikke noe gjennom. Hva om hun putter en fleshlight i musa i stedet? Da blir det trangt for ham og hun kan få følelsen av å være trang.

Anonymkode: 75ffb...144

Dette innlegget må være fra noen som ikke skjønner at presset fra henne vil via sleeven overføres til penis.

Han bevegelser andre vei.

Hun vil og kunne kjenne mer og med det oppøve en bedre kontroll. 

Etter hvert vil hun paradoksalt kunne nyte en mindre variant. 

Anonymkode: eb7fe...b58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en stor strap on, så kan han ta den med den først, og så kan han gjøre seg ferdig etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus51
Hans Tore Lem skrev (4 timer siden):

Kjøp en stor strap on, så kan han ta den med den først, og så kan han gjøre seg ferdig etterpå. 

Trolling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...