AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg skriver nå i ren frustrasjon. Jeg har begynt å drømme om å ha sex med en mann med stor penis.... Jeg elsker mannen min. Han er far til barna mine og den jeg vil dele livet med. Men han har så liten penis! I slapp tilstand er den kanskje 4 cm. I erigert max 11...og ikke noe spesielt tykk. Før jeg ble sammen han så hadde jeg en langvarig liggevenn som var sikkert 18-20 cm og ganske tykk. Kjente hvert eneste pump når han kom. Jeg merker ikke at mannen min er inni meg en gang... Jeg har fått fire barn. Og er blitt mildt sagt slappere der nede. Jeg sliter med å gjøre bekkembunnsøvelser fordi det trigger min nervøse blære. Må alltid på do når jeg gjør øvelser og da klarer jeg ikke å gjøre dem. Er det noen som har noen tips? Operasjon, er det vondt og lang grotid? Noen som er opererte som kan dele erfaringer? Jeg har alltid opplevd penisen hans som liten. Selv i ungdomstiden, men etter fødsler er dette krise. Jeg skal ha sex med mannen min i sikkert 40 år til, men akkurat nå gir det meg kun nærhet og kjærlighet. Null seksuell nytelse...men jeg trenger det og Hva skal jeg gjøre? :( Anonymkode: fe8cc...f38 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Vil sterkt anbefale deg en tur til gynekolog med problemet ditt, både at du føler deg «slapp» der nede, og med blæreproblemene ☺️ jeg forstår veldig godt frustrasjonen din ❤️ og kanskje lurt å snakke med mannen din? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg syns det er bedre å ha sex med buttplugg når pikken er litt liten. Har også blitt slappere med alderen nedentil. Anonymkode: c4e3c...aaf 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns det er bedre å ha sex med buttplugg når pikken er litt liten. Har også blitt slappere med alderen nedentil. Anonymkode: c4e3c...aaf Takk for svar! Hvorfor er det bedre med buttplug synes du? Blir det trangere fordi noe fylles opp i rompa eller er det noen annen grunn? Nærmer meg overgangsalderen selv...men å bli slappere enn det jeg er nå er jo helt krise. Anonymkode: fe8cc...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 Da gjør du øvelsene på di da. Herrefred. Kjipt å begynne å trene bekkenbunnen nå, også får du god effekt og sitter å angrer på at du ikke begynt før. Helt vanlig at en kjenner man må tide når man kniper sammen muskler i underlivet vel. Anonymkode: b7955...7ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 Anbefaller deg å først få sjekket ut om alt er ok nedentil via både en gynekolog og via en urolog. At du ikke har skader o.l som må fikses mm. Om alt er ok så kan du gå til en iquintet fysioterapeut. Test ut et slikt apparat med probe sånn at du får trent opp bekkenmuskulaturen godt mens du også får veiledning av fysioterapeuten over 3-6 mnd tid. Man kan få låne iquintet apparatet hjem for trening på egenhånd om man har behov for det. Dette blir lånt ut via hjelpemiddelsentralen. Proben må du kjøpe av fysioterapeuten, den kostet kanskje 200 kr tror jeg det var. Du finner iquintet behandlere via denne siden: https://quintet.no/behandlere-inkontinens-og-bekkenbunnsplager/ 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar! Hvorfor er det bedre med buttplug synes du? Blir det trangere fordi noe fylles opp i rompa eller er det noen annen grunn? Nærmer meg overgangsalderen selv...men å bli slappere enn det jeg er nå er jo helt krise. Anonymkode: fe8cc...f38 Veggen mellom disse to hullene er jo kjempetynn, så med buttplugg blir det selvsagt mye trangere i vagina. Knipeøvelser er et must i overgangsalderen, ellers er det også lett å tisse på seg når man nyser, eller er veldig trengende. Anonymkode: c4e3c...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da gjør du øvelsene på di da. Herrefred. Kjipt å begynne å trene bekkenbunnen nå, også får du god effekt og sitter å angrer på at du ikke begynt før. Helt vanlig at en kjenner man må tide når man kniper sammen muskler i underlivet vel. Anonymkode: b7955...7ec Det er alltid noen som deg. De som ikke klarer å svare på en respektfull måte. De som bare må være nedlatende og gjøre seg selv til å oppfattes som sure kjerringer. Jeg har prøvd å trene bekkenbunnen siden jeg fikk mitt første barn for 20 år siden. Jeg har deler av innsiden av skjedeveggen på utsiden og sliter med inkontinens når jeg nyser og hopper, samt sliter med nervøs blære om du vet hva det er? Så enkelt som du skal ha det til er det ikke. Anonymkode: fe8cc...f38 13 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 Fighter83 skrev (6 minutter siden): Anbefaller deg å først få sjekket ut om alt er ok nedentil via både en gynekolog og via en urolog. At du ikke har skader o.l som må fikses mm. Om alt er ok så kan du gå til en iquintet fysioterapeut. Test ut et slikt apparat med probe sånn at du får trent opp bekkenmuskulaturen godt mens du også får veiledning av fysioterapeuten over 3-6 mnd tid. Man kan få låne iquintet apparatet hjem for trening på egenhånd om man har behov for det. Dette blir lånt ut via hjelpemiddelsentralen. Proben må du kjøpe av fysioterapeuten, den kostet kanskje 200 kr tror jeg det var. Du finner iquintet behandlere via denne siden: https://quintet.no/behandlere-inkontinens-og-bekkenbunnsplager/ Oi,takk for mange gode råd! Dette skal jeg se på og lese meg opp på! Trodde ikke fysioterapi var en greie innenfor dette! Har nok muligens noen skader etter rifter og sying,samt skjedeveggen er litt på utsiden. Anonymkode: fe8cc...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #10 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Veggen mellom disse to hullene er jo kjempetynn, så med buttplugg blir det selvsagt mye trangere i vagina. Knipeøvelser er et must i overgangsalderen, ellers er det også lett å tisse på seg når man nyser, eller er veldig trengende. Anonymkode: c4e3c...aaf Buttplugg sitter langt inne kjenner jeg,men er alltid for å prøve nye ting 🙂 Ja,jeg vet at knipeøvelser er viktig,men med nervøs blære kan jeg liksom kun gjøre det i dusjen. Og ev på do når jeg er hjemme. Anonymkode: fe8cc...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #11 Del Skrevet 27. juli 2024 Cocksleeve skal visst være digg for begge påstås det. Anonymkode: d538d...29d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 27. juli 2024 #12 Del Skrevet 27. juli 2024 Er han blitt mindre hard med tiden? Merker selv at hardheten har mye å si for om begge skal føle noe. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #13 Del Skrevet 27. juli 2024 pressplay skrev (9 minutter siden): Er han blitt mindre hard med tiden? Merker selv at hardheten har mye å si for om begge skal føle noe. Dette. Er den ikke hard så er selv en stor en kjipt. Anonymkode: 8b0b8...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 27. juli 2024 #14 Del Skrevet 27. juli 2024 Skjedeveggen er på utsiden? Dette må du snakke med en lege om! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #15 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Cocksleeve skal visst være digg for begge påstås det. Anonymkode: d538d...29d Måtte google. Takk for tips! Det så jp kjempesmart ut! Det er så sårbart å ta opp med mannen...men det der ville jo faktisk vært en god løsning. Anonymkode: fe8cc...f38 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #16 Del Skrevet 27. juli 2024 pressplay skrev (2 timer siden): Er han blitt mindre hard med tiden? Merker selv at hardheten har mye å si for om begge skal føle noe. Ja. Mindre hard til tider og holder ut i maks 2 min pga medisiner...så han sliter max med selvbildet på den fronten. Noe som ikke bedrer situasjonen. Spesielt ikke om jeg må ta opp at jeg ikke blir tilfredsstilt av størrelsen. Trenger ikke ha sex i en evighet selv. Men den tiden vi har det vil jeg gjerne kjenne 😏 Anonymkode: fe8cc...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #17 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å be mannen din med mikrokuk få slippe til i kaviarkrysset ditt? Anonymkode: eb49f...ab0 Det hadde skjedd for lenge siden om noen av oss hadde vært interessert i dét 🙂 Anonymkode: fe8cc...f38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #18 Del Skrevet 27. juli 2024 Yodas skrev (1 time siden): Skjedeveggen er på utsiden? Dette må du snakke med en lege om! Ja det er nok et mildt tilfelle av skjedefremall. Skal bestille time hos lege. Man kan leve fint med det,men for meg er det i kombinasjon med inkontinens ift hopping og nysing og så mulig blæren er skadet også. Anonymkode: fe8cc...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #19 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja. Mindre hard til tider og holder ut i maks 2 min pga medisiner...så han sliter max med selvbildet på den fronten. Noe som ikke bedrer situasjonen. Spesielt ikke om jeg må ta opp at jeg ikke blir tilfredsstilt av størrelsen. Trenger ikke ha sex i en evighet selv. Men den tiden vi har det vil jeg gjerne kjenne 😏 Anonymkode: fe8cc...f38 Han kan også gjøre bekkenbunnsøvelser. De sier det har god effekt også for menn. Anonymkode: 0c139...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 27. juli 2024 #20 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skriver nå i ren frustrasjon. Jeg har begynt å drømme om å ha sex med en mann med stor penis.... Jeg elsker mannen min. Han er far til barna mine og den jeg vil dele livet med. Men han har så liten penis! I slapp tilstand er den kanskje 4 cm. I erigert max 11...og ikke noe spesielt tykk. Før jeg ble sammen han så hadde jeg en langvarig liggevenn som var sikkert 18-20 cm og ganske tykk. Kjente hvert eneste pump når han kom. Jeg merker ikke at mannen min er inni meg en gang... Jeg har fått fire barn. Og er blitt mildt sagt slappere der nede. Jeg sliter med å gjøre bekkembunnsøvelser fordi det trigger min nervøse blære. Må alltid på do når jeg gjør øvelser og da klarer jeg ikke å gjøre dem. Er det noen som har noen tips? Operasjon, er det vondt og lang grotid? Noen som er opererte som kan dele erfaringer? Jeg har alltid opplevd penisen hans som liten. Selv i ungdomstiden, men etter fødsler er dette krise. Jeg skal ha sex med mannen min i sikkert 40 år til, men akkurat nå gir det meg kun nærhet og kjærlighet. Null seksuell nytelse...men jeg trenger det og Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: fe8cc...f38 Hovedfokuset ditt er på hans "utfordring", men glemmer helt å se deg selv. Kanskje han føler akkurat det samme som deg, bare at han skulle ønsket du var strammere. Mulig han også har skrevet inne på KG om dine utfordringer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå