AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Del Skrevet 26. juli Og latt baby være hjemme med pappaen sin? Babyen tar flaske. Anonymkode: 6c2dd...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Del Skrevet 26. juli Nei Anonymkode: 86285...f45 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Del Skrevet 26. juli Nei Anonymkode: 4e5f6...895 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Del Skrevet 26. juli Nei Anonymkode: f0adb...d84 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Del Skrevet 26. juli Nei Anonymkode: 72740...fa8 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Del Skrevet 26. juli Nei Anonymkode: 5f3ee...e30 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Del Skrevet 26. juli Nei. Anbefalingen er vel antall måneder baby er i timer. Så 4-5 timer maks. Om far derimot hadde hatt all permisjon med baby etter mors 6 første uker, blir svaret ja. Da er far primær omsorgsperson og vant til at far er den som er der. Anonymkode: 2cd6d...715 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Del Skrevet 26. juli Det kommer an på hva jeg skulle. Altså, jeg hadde ikke reist på kosetur, men f.eks begravelse i nær familie ville jeg kunnet reist til. Nå har min mann vært like mye hjemme med mine på 3 måneder, så de er like trygg med han som med meg. Anonymkode: daca1...b5d 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Del Skrevet 26. juli Ja, så lenge far er en trygg omsorgsperson, så ser jeg ikke problemet. Går nok veldig bra. Anonymkode: fec1a...7a0 10 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 26. juli #10 Del Skrevet 26. juli Nei. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Del Skrevet 26. juli Ja, definitivt!! Barnet har jo en pappa, så det er da virkelig ikke noe problem! Anonymkode: 923ef...ecf 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firkløver27 Skrevet 26. juli #12 Del Skrevet 26. juli Nei 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Del Skrevet 26. juli Absolutt ikke. Anonymkode: 8ca3f...e04 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Del Skrevet 26. juli Nei Anonymkode: 95fd2...5a8 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Del Skrevet 26. juli Nei. Anonymkode: 34854...893 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #16 Del Skrevet 26. juli Er det virkelig helt umulig å sette barnet først? Hvorfor vurderer du dette? Anonymkode: 3649d...bf3 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 26. juli #17 Del Skrevet 26. juli Nei, hadde aldri hatt samvittighet til det😬 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #18 Del Skrevet 26. juli Spørs på grunnen, ja. Hadde ikke reist på ferietur. Men hvis det var noe viktig, og babyen er trygg på faren, så hadde jeg dratt. Anonymkode: 7ff56...f7f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #19 Del Skrevet 26. juli Aldri i verden Anonymkode: 359af...84c 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #20 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kommer an på hva jeg skulle. Altså, jeg hadde ikke reist på kosetur, men f.eks begravelse i nær familie ville jeg kunnet reist til. Nå har min mann vært like mye hjemme med mine på 3 måneder, så de er like trygg med han som med meg. Anonymkode: daca1...b5d Enig i denne. Men tror ikke jeg selv ville klart det, dog ville jeg ikke dømt en annen. Anonymkode: 8aed4...60d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå