Gå til innhold

The well og nakenhet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

« Hver tirsdag er badetøysdag på The Well. Badetøy er da obligatorisk hele dagen.»  

ts - dra på en tirsdag er mitt tips hvis du vil dra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, nettopp. Lignende ting har jeg hørt flere har snakket om, og at det er veldig ubehagelig.

Hadde aldri orket å dra til et slikt sted.

Anonymkode: 1fff0...2cf

Jeg har vært der sikkert 10 ganger, og det er eneste. Uansett hvor man er, vil noen oppføre seg på tvers, sånn er folk. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har riktignok bare vært på The Well et par ganger på helgedager, og (som mann)  ha en annen opplevelse enn kvinner , men føler at mange har feil inntrykk av stedet. Leser i diverse tråder at det omtrent foregår stirrekonkurranser og sexorgier i basseng og badstuer, men mitt inntrykk er at folk er respektable, har nok med hverandres eller eget selskap og det legges godt til rette for at de som velger å være nakne kan være komfortable med det. 

Synes det er et fantastisk sted med dyktige ritualmestere, avslappende stemning og et sted som kan anbefales til de som er i tvil om stedet. Var selv litt spent på hvordan nakenheten skulle oppleves, men opplevde det som langt fra påtrengende og befriende når man først tar steget. 

Anonymkode: 6b500...0cc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å dra hit med manne jeg også. Er heller ikke veldig komfortabel med at han skal se på andre damer men så vet jeg jo også at mannen er såpass oppegående at han ikke sitter å glor på andre damer og hvertfall ikke foran meg 😅 så tror det skal gå fint. Og de fleste oppegående mennesker stirrer jo ikke fordi det er kleint 

Anonymkode: 9c9ba...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annoyium skrev (På 26.7.2024 den 23.32):

Alle går jo rundt i badekåper. Ingen som sprader rundt nakne. Men inne i badstuene på håndkleet og ofte med et klede rundt fanget er man naken ja. Noen er det i kulpene også.
Tror du har innbilt deg at The Well er noe litt annet enn det faktisk er 😂

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har vurdert å dra hit med manne jeg også. Er heller ikke veldig komfortabel med at han skal se på andre damer men så vet jeg jo også at mannen er såpass oppegående at han ikke sitter å glor på andre damer og hvertfall ikke foran meg 😅 så tror det skal gå fint. Og de fleste oppegående mennesker stirrer jo ikke fordi det er kleint 

Det gjør min, så vi kunne ikke gått. Han kjører ekstra runde i bilen om en pen dame går på veien. Han ser på alle damer, hele tiden. Legger merke til alt fra sminke til klær. Festlig. Not.

Anonymkode: 73405...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det gjør min, så vi kunne ikke gått. Han kjører ekstra runde i bilen om en pen dame går på veien. Han ser på alle damer, hele tiden. Legger merke til alt fra sminke til klær. Festlig. Not.

Dette er meget spesielt

Anonymkode: 06f38...775

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er mannen din 14 år i hodet? Hadde aldri orket en sånn mann. Og det har ingenting med sjalusi å gjøre for de som måtte tro det. Forstår godt at det der ikke er noe gøy. 

Anonymkode: 0275b...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 17.03):

Jeg har riktignok bare vært på The Well et par ganger på helgedager, og (som mann)  ha en annen opplevelse enn kvinner , men føler at mange har feil inntrykk av stedet. Leser i diverse tråder at det omtrent foregår stirrekonkurranser og sexorgier i basseng og badstuer, men mitt inntrykk er at folk er respektable, har nok med hverandres eller eget selskap og det legges godt til rette for at de som velger å være nakne kan være komfortable med det. 

Synes det er et fantastisk sted med dyktige ritualmestere, avslappende stemning og et sted som kan anbefales til de som er i tvil om stedet. Var selv litt spent på hvordan nakenheten skulle oppleves, men opplevde det som langt fra påtrengende og befriende når man først tar steget. 

Anonymkode: 6b500...0cc

Jeg er kvinne og dette er min og mine venninners opplevelse også. Godt mulig det er noen griser der men de er i så fall diskré

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært mye på The Well, aldri opplevd noe ukomfortabelt og både jeg og venninnene jeg drar med pleier å gå nakne. Man er jo kun nakne i vannet og ellers har man på seg badekåpe. Er egentlig ikke spesielt glad i å gå rundt naken, men det går fint der synes jeg. 

Anonymkode: 3f454...854

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 17.07):

Men hva er poenget? Er det virkelig så om å gjøre å få vist seg frem naken? Skjønner det ikke, må være noe som mangler oppe i topplokket.

Jeg ville ha følt det fullstendig unaturlig om jeg og kjæresten skulle gått rundt nakne sammen med fremmede mennesker på et sånt sted. Liksom bare for å bli beglodd, og å glo selv. Det er hele vitsen med dette, at litt spesielle typer skal få kikket.

Dette er folk med et eksponeringsbehov. Sånne typer som synes det er "spennende" å gå rundt i huset naken, slik at alle som går forbi kan se.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hva er poenget? Er det virkelig så om å gjøre å få vist seg frem naken? Skjønner det ikke, må være noe som mangler oppe i topplokket.

Jeg ville ha følt det fullstendig unaturlig om jeg og kjæresten skulle gått rundt nakne sammen med fremmede mennesker på et sånt sted. Liksom bare for å bli beglodd, og å glo selv. Det er hele vitsen med dette, at litt spesielle typer skal få kikket.

Dette er folk med et eksponeringsbehov. Sånne typer som synes det er "spennende" å gå rundt i huset naken, slik at alle som går forbi kan se.

Du har nok misforstått poenget med å være naken på spa. Det handler overhodet ikke om å "se og bli sett". Det handler om hygiene, helse og velvære.

Hygiene fordi naken hud er mye lettere å holde ren for bakterier enn vått badetøy, fordi vått og varmt tøy på kroppen blir regelrette oppformeringsdrivhus for bakterier. Du kan selvsagt vrenge av deg badetøyet og vaske deg ren i dusjen, men om du tar på deg det skitne badetøyet igjen, er du like langt. Eller kort... Rene nakne kropper i bassenget er også mye bedre enn å fylle bassenget med bakteriebombene som badetøy utgjør. Ved at flere, eller helst alle dusjer og bader nakne, kan kloringen av bassengvannet reduseres dramatisk og det er bedre for alle.

Helse og velvære fordi naken hud som får puste, svette og skille ut avfallsstoffer uhindret av klamt badetøy gjør at utbyttet av badstuer saunaer og bad er mye bedre for både huden, kroppen og velværen. Det er, og føles, rett og slett mye bedre å bade og ta badstu uten badetøy.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2024 den 17.07):

Du vet at fordelen med at vi menn får se mange andre nakne damer i virkeligheten i stedet for å bare se retusjerte og perfekte kropper på nett, det er at vi får et mer korrekt bilde av hvordan damer egentlig ser ut. Vi får et mer riktig sammenlikningsgrunnlag. Min erfaring med det, som naturist, det er at min kones kropp, som mange vil si er både lubben og hengete med strekkmerker og cellulitter, faktisk viser seg å stå seg veldig godt sammenliknet med et gjennomsnitt av vanlige damer. Jeg har i hvert fall bare blitt mer fornøyd med konas kropp etter å ha sett tusenvis av andre nakne damer.

Jeg tror også dette kan virke på samme måte for damene, som har godt av å oppdage at deres egen kropp slett ikke er noe dårligere enn andre damers kropper. En slik oppdagelse kan gjøre godt for damers selvtillit og selvbilde.

Jeg tror derfor at for begge kjønn er det å se andre nakne folk av begge kjønn bare positivt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 0.22):

Da er det ikke The well som er problemet.

Anonymkode: 84a74...0d2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 0.22):

Og dette er du sammen med? Æsj. For en idiot du er sammen med. Og ja, du er litt idiot når du er sammen med en sånn en og. 

Anonymkode: 5afb0...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...