AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Altså..jeg skjønner jo at alle er nakne der. Men føles det ikke litt merkelig? Jeg er relativt open minded, men hadde ikke følt meg komfortabel om typen min skulle lagt og glodd på andre nakne kvinner innen 5 meters radius liksom. Og jeg hadde blitt klein av å se masse nakne peniser med kjæresten min til stede. Tror det kunne fått frem kjipe følelser i oss begge to, og han hadde ikke likt at andre skulle sett meg naken feks.. Forstår det sånn at det er en populær plass, men er det ingen andre som syns det er greit å dekke seg til bare litt på underlivet ihvertfall? Hva skjer om en mann får ereksjon liksom? Syns hele opplegget er litt spess, men jeg har ikke vært der selv heller.. Anonymkode: 1d634...581 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Enig med deg. Er ikke spesielt bluferdig, men føler det er litt påtvunget og unaturlig. Har kun vært der i badedrakt sel, men fikk gleden av å se Stein Erik Hagen i Adams drakt, og ikke noe feil med ham altså, men kunne fint klart meg uten. Anonymkode: 9789c...215 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annoyium Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Alle går jo rundt i badekåper. Ingen som sprader rundt nakne. Men inne i badstuene på håndkleet og ofte med et klede rundt fanget er man naken ja. Noen er det i kulpene også. Tror du har innbilt deg at The Well er noe litt annet enn det faktisk er 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 Så ikke dra dit da. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker said: Altså..jeg skjønner jo at alle er nakne der. Men føles det ikke litt merkelig? Jeg er relativt open minded, men hadde ikke følt meg komfortabel om typen min skulle lagt og glodd på andre nakne kvinner innen 5 meters radius liksom. Og jeg hadde blitt klein av å se masse nakne peniser med kjæresten min til stede. Tror det kunne fått frem kjipe følelser i oss begge to, og han hadde ikke likt at andre skulle sett meg naken feks.. Forstår det sånn at det er en populær plass, men er det ingen andre som syns det er greit å dekke seg til bare litt på underlivet ihvertfall? Hva skjer om en mann får ereksjon liksom? Syns hele opplegget er litt spess, men jeg har ikke vært der selv heller.. Anonymkode: 1d634...581 Hvorfor er det ingen som er inne på nettsiden til The Well og LESER før de får masse rare tanker om hva og hvorfor..... The Well forventer ett eldre og voksen klientell.. Ikke 20 år gammel "mann" som sitter og glor. Alle voksene mennesker som er oppegående stirrer ikke på andre. Vi verken peker, stirrer eller glor på mennesker. En ting er folkeskikk. Det andre handler om at du ikke har behov for å stirre på mennesker. Alle har sett bryster før. Alle har sett peniser før. Alle har sett venusberg både med og uten hår (kanskje mest uten i denne verden) Jeg var første gang på The Well som 23 åring. Det var fint å se at alle kropper var representert. For det synes jeg er vanskelig i denne verden, alle skal se som forbanna perfekte ut. Men på The Well er det alle aldre, og de som går i badetøy (bikini) var i mindretall, samt de var slanke mennesker. Du går i badekåpe imellom de forskjellige sonene, ingen kan gå naken hele tiden. Du dekker deg til med peshtemal eller håndkle i saunaene. Også til kommentaren din om at du ikke hadde vært komfortabel med å se at typen din skulle lagt og glodd på andre kvinner.... Vell, personlig tenker jeg at da er ikke typen din voksen nok til å ha kjæreste om det er tilfellet.... Endret 26. juli 2024 av anon01 skriveleif 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. juli 2024 #6 Del Skrevet 27. juli 2024 Man finner veldig fort ut av gangen i det. Som den personen over skriver, det er ingen som stirrer eller glor, det bare... er nakent. Man svømmer i badedrakt hvis man vil, men det er lov til å svømme naken også. Man ser nakenhet, men det er ikke noe man egentlig tenker over fordi det blir veldig naturlig der inne. Som en større kvinne som ikke er veldig komfortabel med kroppen, så er dette en av få plasser jeg faktisk har følt med komfortabel naken. Syns det er verre i garderober på gym etc. Følte meg faktisk mer comfy naken på The Well enn med klær på på SATS faktisk. På The Well så ser man alle slags kropper, alle slags ulike nivåer av komfortabel (noen beholder på så mye som mulig, noen går naken så mye som mulig), og alle er der for å slappe av og bryr seg om seg selv. Første gang du prater med noen mens du vrir av deg våt badedrakt for å gå inn i et av behandlingsrommene er litt rar, men man vennes til det. Det er et stort område, så tiden du faktisk tilbringer med folk er ikke egentlig så stor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sadetgar Skrevet 27. juli 2024 #7 Del Skrevet 27. juli 2024 Du kan kjøpe the wells egne badedrakter. De har et bredt utvalg og de er ganske fine. Men nå er det ingen som «glor» der heller. Har aldri opplevd der selv i hvertfall. Folk lar andres kropper få være i fred. De er ganske strenge der og på oppførsel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #8 Del Skrevet 29. juli 2024 Tror nok dere er ganske naive, når dere tror at folk ikke ser. Jeg har hørt litt forskjellig, og kunne ikke tenkt meg å dra dit selv. Bare tøv at menn er så uinteresserte når de er ferdig med tjueårene. Det er en del spesielle folk som vanker der, og det er på grunn av nakenheten, for å se og for å vise seg frem. Jeg synes det er kvalmt. Anonymkode: 1fff0...2cf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #9 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 23.32): Enig med deg. Er ikke spesielt bluferdig, men føler det er litt påtvunget og unaturlig. Har kun vært der i badedrakt sel, men fikk gleden av å se Stein Erik Hagen i Adams drakt, og ikke noe feil med ham altså, men kunne fint klart meg uten. Anonymkode: 9789c...215 Han er ofte der og bader sammen med 20 år gamle gutter. Meget spesielt. Anonymkode: 73405...375 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 29. juli 2024 #10 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 23.25): Altså..jeg skjønner jo at alle er nakne der. Men føles det ikke litt merkelig? Jeg er relativt open minded, men hadde ikke følt meg komfortabel om typen min skulle lagt og glodd på andre nakne kvinner innen 5 meters radius liksom. Og jeg hadde blitt klein av å se masse nakne peniser med kjæresten min til stede. Tror det kunne fått frem kjipe følelser i oss begge to, og han hadde ikke likt at andre skulle sett meg naken feks.. Forstår det sånn at det er en populær plass, men er det ingen andre som syns det er greit å dekke seg til bare litt på underlivet ihvertfall? Hva skjer om en mann får ereksjon liksom? Syns hele opplegget er litt spess, men jeg har ikke vært der selv heller.. Anonymkode: 1d634...581 På TW er nakenheten et verktøy for å oppnå bedre hygiene og et bedre utbytte av å være der. Nakenheten der handler ikke om å se og bli sett, men det er selvsagt noen som klarer å få det til å handle om det allikevel. Jeg er sikker på at typen din kan finne mye mer seksualisert nakenhet på telefonen sin på 2 sekunder enn det dere vil oppleve på TW, så jeg ville ikke bekymret meg for hva han får se på TW. I følge trivselsreglene til TW, skal man ikke sprade rundt naken. Man skal være tildekket når man beveger seg mellom de ulike "opplevelsene". Om man velger å bade uten badetøy, må man nødvendigvis være naken når man går ut og inn av bassengene(nede i vannet ser man ikke mye uansett), men man skal dekke seg til utenom det. Alle får badekåpe til det bruk. I badstuene er det ikke tillatt med badetøy, men det er tillatt å dekke seg til med et håndkle eller en peshtemal, som er et stort tøystykke man får kjøpt/leid i resepsjonen. Unntaket er dampbadstuene, hvor tøy blir helt håpløst å bruke fordi det blir klissvått på kort tid i den fuktige luften, så der er man helt naken. Man vil oppleve nakenhet på TW, men det blir for de fleste veldig fort naturlig og noe man ikke lenger legger så godt merke til. De gangene jeg har vært der, har jeg flere ganger observert det som trolig er førstegangsbesøkende som starter dagen med badetøy, men som ender med å droppe badetøyet etter en stund. Badetøy blir mest plunder og heft når det må av og på hver gang man skal dusje eller benytte en badstu. Mye mer praktisk å bare være naken. Ja, man vil komme til å se på folk, og man vil bli sett på, men det gjør man jo uansett om det er på TW, på stranda eller på Kiwi. Det er lovlig, og helt naturlig, å se på hverandre. Mennesker ser og blir sett. Det man skal unngå, og som kan være ubehagelig om man blir utsatt for det, det er å stirre åpenlyst. Blir man utsatt for det, er det bare å gå et sted hvor den eventuelle stirrende personen ikke er. Skulle det dukke opp en person som oppfører seg ubehagelig, er det bare å tipse en av de ansatte som vil ta seg av det. Les mer på disse lenkene om hvordan og hvorfor på The Well. https://thewell.no/ditt-spabesok/ditt-forste-besok/ https://thewell.no/ditt-spabesok/ma-jeg-vaere-naken-den-nakne-sannhet/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #11 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 23.25): Anonymkode: 1d634...581 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 23.25): Jeg er relativt open minded, Men ikke gammel nok til å dra på The Well tror jeg, verken ut fra slike setninger og fra måten du tenker på. Har du ikke vokst opp med å se foreldrene dine nakne osv? Virker som du har utrolig anstrengt forhold til nakenhet. Hilsen meg som aldri har vært på nudiststrand, men som ser at du helt tydelig er for ung til å dra på The well. Anonymkode: 13ec1...77b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 30. juli 2024 #12 Del Skrevet 30. juli 2024 On 7/29/2024 at 5:45 AM, AnonymBruker said: Tror nok dere er ganske naive, når dere tror at folk ikke ser. Jeg har hørt litt forskjellig, og kunne ikke tenkt meg å dra dit selv. Bare tøv at menn er så uinteresserte når de er ferdig med tjueårene. Det er en del spesielle folk som vanker der, og det er på grunn av nakenheten, for å se og for å vise seg frem. Jeg synes det er kvalmt. Anonymkode: 1fff0...2cf Du har ikke vært der selv, men likevel gjør du deg opp en mening? Selvfølgelig er det griser i alle aldre og kjønn, men det er 100% uakseptabelt på The Well. Så om du opplever noe du ikke synes er greit, rapporter til de ansatte, og personen blir kastet ut. Men tro meg, det er svært få tilfeller av total besøkende. Jeg har vært der flere ganger over år, og jeg har enn så lenge ikke rapportert noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 30. juli 2024 #13 Del Skrevet 30. juli 2024 On 7/27/2024 at 10:39 PM, Scherbatsky said: Man finner veldig fort ut av gangen i det. Som den personen over skriver, det er ingen som stirrer eller glor, det bare... er nakent. Man svømmer i badedrakt hvis man vil, men det er lov til å svømme naken også. Man ser nakenhet, men det er ikke noe man egentlig tenker over fordi det blir veldig naturlig der inne. Som en større kvinne som ikke er veldig komfortabel med kroppen, så er dette en av få plasser jeg faktisk har følt med komfortabel naken. Syns det er verre i garderober på gym etc. Følte meg faktisk mer comfy naken på The Well enn med klær på på SATS faktisk. På The Well så ser man alle slags kropper, alle slags ulike nivåer av komfortabel (noen beholder på så mye som mulig, noen går naken så mye som mulig), og alle er der for å slappe av og bryr seg om seg selv. Første gang du prater med noen mens du vrir av deg våt badedrakt for å gå inn i et av behandlingsrommene er litt rar, men man vennes til det. Det er et stort område, så tiden du faktisk tilbringer med folk er ikke egentlig så stor. jeg har aldri vært på well, men ihh til det jeg har fått med meg om plassen er at selv om dette sikkert gjelder for mange, men tror du ikke det er noen ekle typer der ut som kun går der for å se nakne mennesker? Så jeg vil nesten påstå at om du skal gå rundt naken der så må du nesten forvente å bli beglodd, men for all del, kan vær jeg tar feil her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #14 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 23.25): Altså..jeg skjønner jo at alle er nakne der. Men føles det ikke litt merkelig? Jeg er relativt open minded, men hadde ikke følt meg komfortabel om typen min skulle lagt og glodd på andre nakne kvinner innen 5 meters radius liksom. Og jeg hadde blitt klein av å se masse nakne peniser med kjæresten min til stede. Tror det kunne fått frem kjipe følelser i oss begge to, og han hadde ikke likt at andre skulle sett meg naken feks.. Forstår det sånn at det er en populær plass, men er det ingen andre som syns det er greit å dekke seg til bare litt på underlivet ihvertfall? Hva skjer om en mann får ereksjon liksom? Syns hele opplegget er litt spess, men jeg har ikke vært der selv heller.. Anonymkode: 1d634...581 Standardsvar: du må være usikker på deg selv. Nakenhet, ereksjon og seksualitet er helt naturlige ting. Dessuten er det ingen på the well som noensinne har sett litt ekstra på andres kropper. Selv om jeg på den ene siden sier at å kikke litt på andres kropper er helt naturlig, og reaksjonene på det også er helt naturlig, så er det ingen som gjør det. Og sier du nå til meg at det er litt selvmotsigende, så sier jeg til deg, at det sier du bare fordi du har lav selvtillit. Anonymkode: e64c5...09c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 30. juli 2024 #15 Del Skrevet 30. juli 2024 6 minutter siden, Hololo said: jeg har aldri vært på well, men ihh til det jeg har fått med meg om plassen er at selv om dette sikkert gjelder for mange, men tror du ikke det er noen ekle typer der ut som kun går der for å se nakne mennesker? Så jeg vil nesten påstå at om du skal gå rundt naken der så må du nesten forvente å bli beglodd, men for all del, kan vær jeg tar feil her Det finnes ekle typer over alt. På KIwi, på jobb, i nabolaget, på stranden der det er barn og se på. Og ja, de finnes også på The Well. Men kjære vakre vene, om du er så ekstremt redd for å bli sett naken, så lar du vær å være naken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #16 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 5.50): Han er ofte der og bader sammen med 20 år gamle gutter. Meget spesielt. Anonymkode: 73405...375 Oiiii, så spesielt. Anonymkode: 6a33f...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 30. juli 2024 #17 Del Skrevet 30. juli 2024 3 hours ago, anon01 said: Det finnes ekle typer over alt. På KIwi, på jobb, i nabolaget, på stranden der det er barn og se på. Og ja, de finnes også på The Well. Men kjære vakre vene, om du er så ekstremt redd for å bli sett naken, så lar du vær å være naken. Akkurat det som var litt av poenge, virke jo som det er det mange er så redde for så opprette tråder om denne plassen på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 30. juli 2024 #18 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 23.25): Altså..jeg skjønner jo at alle er nakne der. Men føles det ikke litt merkelig? Jeg er relativt open minded, men hadde ikke følt meg komfortabel om typen min skulle lagt og glodd på andre nakne kvinner innen 5 meters radius liksom. Og jeg hadde blitt klein av å se masse nakne peniser med kjæresten min til stede. Tror det kunne fått frem kjipe følelser i oss begge to, og han hadde ikke likt at andre skulle sett meg naken feks.. Forstår det sånn at det er en populær plass, men er det ingen andre som syns det er greit å dekke seg til bare litt på underlivet ihvertfall? Hva skjer om en mann får ereksjon liksom? Syns hele opplegget er litt spess, men jeg har ikke vært der selv heller.. Anonymkode: 1d634...581 Jeg har på meg peshtemal, på den måten man fester et stort dusjhåndkle rundt seg hjemme. Dermed er jeg mer påkledd på the well enn på stranda. Ja, enkelte sprader, men det må man godta når det er lov å være naken. Tar av meg peshtemal når jeg dusjer, men da ser man meg naken bakfra idet jeg smetter inn i dusjen. No big deal. Opp og ned i bassengene holder jeg én hånd foran underlivet og den andre armen foran puppene. Føler de fleste tar hensyn. Men ja det er jo veldig unorsk. Og det er alltid noen spradere og mannfolk som må sitte og lufte utstyret grundig. Men det er jo bare å se en annen vei. En fyr satt og tydelig klasket stanga si mellom lårene inne i steambadet da jeg var der, da ga jeg bare fra meg et høyt kremt og forlot rommet. Skulle sagt fra til noen ansatte, men ble ikke til det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 30. juli 2024 #19 Del Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 5.45): Tror nok dere er ganske naive, når dere tror at folk ikke ser. Jeg har hørt litt forskjellig, og kunne ikke tenkt meg å dra dit selv. Bare tøv at menn er så uinteresserte når de er ferdig med tjueårene. Det er en del spesielle folk som vanker der, og det er på grunn av nakenheten, for å se og for å vise seg frem. Jeg synes det er kvalmt. Anonymkode: 1fff0...2cf Selvsagt ser folk på hverandre. ALLE gjør det. Over alt og alle steder(bortsett fra de som er blinde). Ingen har vel trodd noe annet. Det er helt naturlig å se på hverandre, og ingenting sjokkerende med det. Kan jo ikke utstyre alle med bind for øynene, heller... Javel, så er det noen som får se deg naken, og som kanskje kaster et ekstra blikk på rumpa di, eller brystene dine. Hva så? De gjør jo det samme om du møter dem på butikken. Eneste forskjellen er at når du er kledd, om det så bare er i en minimal bikinitopp og truse, vil folk veldig ofte lage seg noen bilder i hodet av hvordan du ser ut under klærne, men er du naken, trenger de ikke det. Rykter er noe dritt. Det går mange historier om ubehagelige opplevelser og seksuelle hendelser på TW. Noen er sanne, men noen er helt sikkert også oppdiktede. Uansett tror jeg alle som har vært på TW, kan bekrefte at ryktene er sterkt overdrevet. Av alle de titusener av mennesker som er innom der i løpet av et år, er det veldig få som opplever noe ubehagelig. Jeg har sett flere fortelle her på KG også, om at de var spent på sitt første besøk på grunn av diverse rykter. Men så tok de turen og hadde det helt fantastisk der, uten den minste ubehagelige hendelse. Jeg er en av de som bare har gode opplevelser fra TW. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #20 Del Skrevet 31. juli 2024 klarinetta skrev (13 timer siden): Og det er alltid noen spradere og mannfolk som må sitte og lufte utstyret grundig. Men det er jo bare å se en annen vei. En fyr satt og tydelig klasket stanga si mellom lårene inne i steambadet da jeg var der, da ga jeg bare fra meg et høyt kremt og forlot rommet. Skulle sagt fra til noen ansatte, men ble ikke til det da. Ja, nettopp. Lignende ting har jeg hørt flere har snakket om, og at det er veldig ubehagelig. Hadde aldri orket å dra til et slikt sted. Anonymkode: 1fff0...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå