AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Del Skrevet 26. juli Har du for eksempel blitt gravid 3 dager etter eggløsning? Jeg temper og vi bruker det som prevensjon, hadde eggløsning tirsdag og i dag kom han inni meg da vi ble litt vel ivrig. Ser at egget kan befruktes innen de første 24 timene som regel, men har noen opplevd noe annet? Anonymkode: c955e...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Del Skrevet 27. juli Jeg regner med du mener om egget kan bli befruktet 3 dager etter eggløsning? Isåfall er svaret nei. Egget kan bare bli befruktet i opptil ett døgn etter eggløsning. Anonymkode: d58f1...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg regner med du mener om egget kan bli befruktet 3 dager etter eggløsning? Isåfall er svaret nei. Egget kan bare bli befruktet i opptil ett døgn etter eggløsning. Anonymkode: d58f1...def Var det jeg mente ja. Leser så mye forskjellig. 0-24 timer etter eggløsning, 12 - 48 timer, ogvat det er mulig opp til tre døgn også. Tenkte å høre om det faktisk hadde skjedd noen eller om det bare er en teoretisk mulighet. Anonymkode: c955e...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var det jeg mente ja. Leser så mye forskjellig. 0-24 timer etter eggløsning, 12 - 48 timer, ogvat det er mulig opp til tre døgn også. Tenkte å høre om det faktisk hadde skjedd noen eller om det bare er en teoretisk mulighet. Anonymkode: c955e...cd6 Hvis det har skjedd noen, så er det fordi egget har løsnet senere enn de trodde. Man har ikke 100% oversikt over eksakt eggløsningstidspunkt med mindre man tar ultralyd akkurat da, selv om man både tester etter LH og temper. Anonymkode: d58f1...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Del Skrevet 27. juli Fra egget er sluppet til det er dødt går det max 24t. Men temping som prevensjon er en risky og dårlig metode. Blir du forkjølet eller får en liten virusinfeksjon etc så er ikke temping til å stole på.. Anonymkode: d7cdd...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå