Gå til innhold

Å falle hardt og brutalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært elskerinne. Det skjedde tilfeldig, det var gøy, det var vennskap og god sex. Lenge siden nå (tok slutt fordi jeg fikk meg kjæreste), ingen skam eller hjertesorg å spore her 😊

Anonymkode: 89a0d...e0e

Men det er ønsketenkningen til bedratte koner. De må jo heve seg en eller annen plass. 

Anonymkode: 6a700...e03

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg har vært elskerinne. Det skjedde tilfeldig, det var gøy, det var vennskap og god sex. Lenge siden nå (tok slutt fordi jeg fikk meg kjæreste), ingen skam eller hjertesorg å spore her 😊

Anonymkode: 89a0d...e0e

Klart det bare er kjempegøy å være med på å potensielt ødelegge en familie! Knallgøy.

(og nei, jeg er ikke en bedratt kone).

Anonymkode: af058...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Klart det bare er kjempegøy å være med på å potensielt ødelegge en familie! Knallgøy.

(og nei, jeg er ikke en bedratt kone).

Anonymkode: af058...a13

Når en mann er villig til å risikere sin egen familie, for å ha en elskerinne, da betyr ikke kona så mye. Dvs, kona er verdt risken.  

Anonymkode: 6a700...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når en mann er villig til å risikere sin egen familie, for å ha en elskerinne, da betyr ikke kona så mye. Dvs, kona er verdt risken.  

Anonymkode: 6a700...e03

Barna betyr kanskje litt, tross alt?

Anonymkode: af058...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Men det er ønsketenkningen til bedratte koner. De må jo heve seg en eller annen plass. 

Anonymkode: 6a700...e03

 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når en mann er villig til å risikere sin egen familie, for å ha en elskerinne, da betyr ikke kona så mye. Dvs, kona er verdt risken.  

Anonymkode: 6a700...e03

Men dere klarer tydeligvis ikke å være elskerinner uten å måtte ty til objektivisering av «bedratte koner»…. For det er såklart deres feil alt sammen.

Anonymkode: af058...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Barna betyr kanskje litt, tross alt?

Anonymkode: af058...a13

Barn, hus og bil betyr mye. Derfor blir mannen hos kona. Fordi hun bor i huset. 

Anonymkode: 6a700...e03

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i en ganske lik situasjon. Bare at jeg også var i åpent forhold. Og ja, jeg vet at han også var i et åpent forhold, for kjente begge godt. Det ble noe av det verste jeg har gått igjennom. 

Vi møttes, ble forelsket, han ville at vi skulle ha et «forhold». Jeg var tilbakeholden, men ble revet med. Vi så hverandre jevnlig noen måneder og alt virket rosenrødt. Men kona og familien var (selvfølgelig) alltid førsteprioritet, og han måtte ofte avlyse eller flytte på avtaler, perioder uten kontakt fordi de hadde ting de skulle, konstant drama med kona, som ene dagen synes det var supert at han og jeg var sammen, og neste dag så vi hverandre for mye og hun ville at vi skulle ha pause. Lagde hele tiden nye «regler» for hvordan vi kunne se hverandre etc. Jeg fikk et skikkelig hekt fordi alt var så uforutsigbart. Jeg var så forelsket at jeg godtok å få bittesmå smuler og bli prioritert laaangt nede på lidten.

Endte med at han gjorde det slutt med meg fordi kona ville det og jeg sto igjen med tidenes kjærlighetssorg, som jeg fortsatt ikke har kommet over. Jeg og mannen er ikke lenger i åpent forhold på grunn av dette.

For alt jeg vet kan dette være samme mann, men uansett er rådet mitt: LØP!!! 

Anonymkode: 1f086...fc1

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært i en ganske lik situasjon. Bare at jeg også var i åpent forhold. Og ja, jeg vet at han også var i et åpent forhold, for kjente begge godt. Det ble noe av det verste jeg har gått igjennom. 

Vi møttes, ble forelsket, han ville at vi skulle ha et «forhold». Jeg var tilbakeholden, men ble revet med. Vi så hverandre jevnlig noen måneder og alt virket rosenrødt. Men kona og familien var (selvfølgelig) alltid førsteprioritet, og han måtte ofte avlyse eller flytte på avtaler, perioder uten kontakt fordi de hadde ting de skulle, konstant drama med kona, som ene dagen synes det var supert at han og jeg var sammen, og neste dag så vi hverandre for mye og hun ville at vi skulle ha pause. Lagde hele tiden nye «regler» for hvordan vi kunne se hverandre etc. Jeg fikk et skikkelig hekt fordi alt var så uforutsigbart. Jeg var så forelsket at jeg godtok å få bittesmå smuler og bli prioritert laaangt nede på lidten.

Endte med at han gjorde det slutt med meg fordi kona ville det og jeg sto igjen med tidenes kjærlighetssorg, som jeg fortsatt ikke har kommet over. Jeg og mannen er ikke lenger i åpent forhold på grunn av dette.

For alt jeg vet kan dette være samme mann, men uansett er rådet mitt: LØP!!! 

Anonymkode: 1f086...fc1

Høres ut som en jeg kjenner det der faktisk.. han og kona hadde åpent forhold, det startet med at de hadde trekanter sammen og var med og velge ut hverandres sexpartnere og alt var avtalt og involverte begge hele tiden, men utviklet seg etter mange år til at de kunne gjøre hva de ville på hver sin kant uten at de måtte involvere den andre part noe særlig i det. 

Han forelsket seg i ene "elskerinnen" sin, så mye at han begynte å vurdere så smått å forlate kona, men med barn osv så var det jo aldri aktuelt å gjøre. Men det var ikke bare sex lengre, hun var en kjæreste på si, en han var stupforelsket i. Kona merket at mannen var forelsket, for det gjør man jo, og sa at det er henne eller meg. Hun ble selvsagt dumpet. 

Anonymkode: 84009...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som en jeg kjenner det der faktisk.. han og kona hadde åpent forhold, det startet med at de hadde trekanter sammen og var med og velge ut hverandres sexpartnere og alt var avtalt og involverte begge hele tiden, men utviklet seg etter mange år til at de kunne gjøre hva de ville på hver sin kant uten at de måtte involvere den andre part noe særlig i det. 

Han forelsket seg i ene "elskerinnen" sin, så mye at han begynte å vurdere så smått å forlate kona, men med barn osv så var det jo aldri aktuelt å gjøre. Men det var ikke bare sex lengre, hun var en kjæreste på si, en han var stupforelsket i. Kona merket at mannen var forelsket, for det gjør man jo, og sa at det er henne eller meg. Hun ble selvsagt dumpet. 

Anonymkode: 84009...bc3

Edit: Altså, elskerinna ble selvsagt dumpet. 

Anonymkode: 84009...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Høres ut som en jeg kjenner det der faktisk.. han og kona hadde åpent forhold, det startet med at de hadde trekanter sammen og var med og velge ut hverandres sexpartnere og alt var avtalt og involverte begge hele tiden, men utviklet seg etter mange år til at de kunne gjøre hva de ville på hver sin kant uten at de måtte involvere den andre part noe særlig i det. 

Han forelsket seg i ene "elskerinnen" sin, så mye at han begynte å vurdere så smått å forlate kona, men med barn osv så var det jo aldri aktuelt å gjøre. Men det var ikke bare sex lengre, hun var en kjæreste på si, en han var stupforelsket i. Kona merket at mannen var forelsket, for det gjør man jo, og sa at det er henne eller meg. Hun ble selvsagt dumpet. 

Anonymkode: 84009...bc3

Kan godt være samme historie, om dette skjedde for ca ett år siden.

Uansett kjenner jeg flere med lignende historier. Også hvor den i åpent forhold faktisk valgte å gå for «elskeren» eller «elskerinnen»…

Anonymkode: 1f086...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan godt være samme historie, om dette skjedde for ca ett år siden.

Uansett kjenner jeg flere med lignende historier. Også hvor den i åpent forhold faktisk valgte å gå for «elskeren» eller «elskerinnen»…

Anonymkode: 1f086...fc1

Nei, er vel sånn tre år siden.

Ja, jeg kjenner de hvor det har blitt brudd også. Har hatt tanker om at åpent forhold kan være noe for meg, men tror det har vært noe styr med det i nesten alle par jeg kjenner som har drevet med det i noen år. 

Er jo litt som med utroskap, om forholdet hangler så er det lett å falle for noen utenfor, og da få enda mer motivasjon til å avslutte.

Anonymkode: 84009...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så… en liten oppdatering herfra for de som evt er interessert… 

Hjelpes! Det jeg har gått og kjent på gikk tydeligvis begge veier, vi snakker fyrverkeri herfra til månen, hallelujakor og hurtigtog på 1. klasse (ikke til helvete, ennå, men alle andre steder 🤣). Beste sexen jeg har hatt på årevis, og alt er veldig ukomplisert. Juhu! 
 

ts

Anonymkode: 31e2d...5c2

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så… en liten oppdatering herfra for de som evt er interessert… 

Hjelpes! Det jeg har gått og kjent på gikk tydeligvis begge veier, vi snakker fyrverkeri herfra til månen, hallelujakor og hurtigtog på 1. klasse (ikke til helvete, ennå, men alle andre steder 🤣). Beste sexen jeg har hatt på årevis, og alt er veldig ukomplisert. Juhu! 
 

ts

Anonymkode: 31e2d...5c2

Haha, så bra!

Men du, det der toget rett til helvete på første klasse - det starter alltid sånn altså. Fantastisk og ukomplisert og ingen skyer i sikte. Det er jo derfor folk ikke bare kjøper billett, men blir sittende og nyte turen ganske så lenge, og når man begynner å se konturene av fjellveggen så er det for sent å hoppe av.

Jeg er bare negativ fordi jeg har gått på en smell selv altså, jeg skal ikke påstå det alltid går til helvete. 

Bare kos deg! Jeg heier på det, livet er til for og nytes og man må ta noen risikoer. Man angrer mer på det man aldri gjorde, blablabla

Anonymkode: 84009...bc3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/27/2024 at 2:50 PM, AnonymBruker said:

Jeg har vært elskerinne. Det skjedde tilfeldig, det var gøy, det var vennskap og god sex. Lenge siden nå (tok slutt fordi jeg fikk meg kjæreste), ingen skam eller hjertesorg å spore her 😊

Anonymkode: 89a0d...e0e

Vet kjæresten din at du hoppet direkte fra en kuk til en annen, eller «trengte han ikke vite det» ?

Anonymkode: af0d7...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet kjæresten din at du hoppet direkte fra en kuk til en annen, eller «trengte han ikke vite det» ?

Anonymkode: af0d7...0c9

«Hoppet direkte fra en kuk til en annen?» 

Har du det egentlig bra?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...