Gå til innhold

Å falle hardt og brutalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Viss du tror man føler seg dum etter å ha vert elskerinne, så har du ikke erfaring på området. At han er i et åpent forhold, hadde jeg ikke gått på. Men dum føler man seg ikke iallefall. 

Anonymkode: 6a700...e03

Å jo da. 

Anonymkode: af058...a13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Begyn å få kontroll i dag. Er det neste uke du skal møte han? Hva er planen da? Kommer han hjem til deg. Du skriver det er avstand mellom dere? Hvordan løser han det? Siden han må bruke tid på å reise? Eller møtes dere der han bor? Mange spørsmål, men jeg er genuint interessert, siden jeg vet hva du skal igjennom… 

Anonymkode: 6a700...e03

Vi treffes i forbindelse med et event til uka, som involverer hotell. Husker ikke i farta at jeg har skrevet at det er avstand mellom oss, geografisk avstand er ikke stor. Ellers møtes vi ofte hos han eller gjennom felles interesse; jeg har barn så han kommer ikke hit. 

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han er nok bare ute etter sex ut fra det han sier, og kommer neppe til å skille seg. Han har ingen grunn til å skille seg heller, for han har jo lov til å ha flere damer. Sexen kan nok bli gøy og alt det der, du må bare være sikker på at du klarer å forlate ham hvis opplegget etterhvert gjør deg ulykkelig.

Anonymkode: 89a0d...e0e

Ja, jeg tviler på at han er ute etter et «ordentlig» forhold, og jeg ønsker ikke at han skal skille seg, han er på et bra sted nå. Jeg ønsker nok bare ligging og fortsette med gode samtaler, men det er nettopp det, hva om det bare gjør meg ulykkelig in the end

Anonymkode: 31e2d...5c2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Selvsagt kommer TS til å føle seg dum (og hun burde gjøre det allerede). Tenk å gå på den «åpent forhold»-greia! Ha ha.

Anonymkode: af058...a13

 

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Viss du tror man føler seg dum etter å ha vert elskerinne, så har du ikke erfaring på området. At han er i et åpent forhold, hadde jeg ikke gått på. Men dum føler man seg ikke iallefall. 

Anonymkode: 6a700...e03

 

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Å jo da. 

Anonymkode: af058...a13

Jeg har kjent ham i mange år, og kjenner også kona litt. At de har et åpent forhold er det jeg er minst i tvil om her 😅 Men: jeg forstår tanken og er fullt klar over at mange brenner seg på at den er andre parten hevder å være i et åpent forhold uten å være det. Men akkurat det er faktisk ikke tilfellet her. 

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja, jeg tviler på at han er ute etter et «ordentlig» forhold, og jeg ønsker ikke at han skal skille seg, han er på et bra sted nå. Jeg ønsker nok bare ligging og fortsette med gode samtaler, men det er nettopp det, hva om det bare gjør meg ulykkelig in the end

Anonymkode: 31e2d...5c2

Hvis du er ærlig med deg selv om at legging og gode samtaler er det du ønsker (jeg forstår deg godt, jeg er på litt samme sted og ønsker absolutt ikke å involvere en mann i hverdagslivet mitt, det har jeg brent meg for mye på) så synes jeg du skal kjøre på og kose deg! 🤗

Anonymkode: 89a0d...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du er ærlig med deg selv om at legging og gode samtaler er det du ønsker (jeg forstår deg godt, jeg er på litt samme sted og ønsker absolutt ikke å involvere en mann i hverdagslivet mitt, det har jeg brent meg for mye på) så synes jeg du skal kjøre på og kose deg! 🤗

Anonymkode: 89a0d...e0e

Ligging, ikke legging 🤣

Anonymkode: 89a0d...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

 

 

Jeg har kjent ham i mange år, og kjenner også kona litt. At de har et åpent forhold er det jeg er minst i tvil om her 😅 Men: jeg forstår tanken og er fullt klar over at mange brenner seg på at den er andre parten hevder å være i et åpent forhold uten å være det. Men akkurat det er faktisk ikke tilfellet her. 

Anonymkode: 31e2d...5c2

Men så flott da. Da kan dere jo være helt åpne om dette til alle, inkludert til kona!

Jeg skjønner ærlig talt ikke at du kan vurdere dette en gang. Finn deg en annen å ligge med.

Anonymkode: af058...a13

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Men så flott da. Da kan dere jo være helt åpne om dette til alle, inkludert til kona!

Jeg skjønner ærlig talt ikke at du kan vurdere dette en gang. Finn deg en annen å ligge med.

Anonymkode: af058...a13

Ser ikke helt hva «alle» har med det å gjøre, at kona får vite det tar jeg derimot som en selvfølge. 

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er ærlig med deg selv om at legging og gode samtaler er det du ønsker (jeg forstår deg godt, jeg er på litt samme sted og ønsker absolutt ikke å involvere en mann i hverdagslivet mitt, det har jeg brent meg for mye på) så synes jeg du skal kjøre på og kose deg! 🤗

Anonymkode: 89a0d...e0e

Takk! For jeg trenger ikke noe komplisert noe nei 😅 Men bra sex en gang i mellom hadde jeg ikke takket nei til, spesielt ikke om de kommer med gode samtaler på kjøpet… men litt redd for at jeg brått vil noe mer, det er jeg…

Anonymkode: 31e2d...5c2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk! For jeg trenger ikke noe komplisert noe nei 😅 Men bra sex en gang i mellom hadde jeg ikke takket nei til, spesielt ikke om de kommer med gode samtaler på kjøpet… men litt redd for at jeg brått vil noe mer, det er jeg…

Anonymkode: 31e2d...5c2

Du er jo allerede ute og kjøre slik du beskriver det i åpningsinnlegget ditt, da vil jo sex og gode samtaler bare fyre noe veldig under det. 

Du svarer jo bare de der du kan utbrodere denne fantasien og drømmen din, jeg tror dette er en tapt sak, du er allerede hektet og det å involvere sex i dette vil bare rote enda mer med hodet ditt.

Du vil ikke ha noe komplisert sier du, beklager, men da hadde du funnet deg en ledig og tilgjengelig mann, ikke mistet nattesøvnen over en som er gift og i åpent forhold.

Du bør tenke over en ting, selv om han er fri til å ha sex med andre, er det ikke sikkert kona ser like blidt på det om dere begynner å knytte emosjonelle bånd, og komme litt for nær med disse samtalene du kaller gode, og da er det rett ut med deg fra hans side. 

Anonymkode: b4f36...841

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du er jo allerede ute og kjøre slik du beskriver det i åpningsinnlegget ditt, da vil jo sex og gode samtaler bare fyre noe veldig under det. 

Du svarer jo bare de der du kan utbrodere denne fantasien og drømmen din, jeg tror dette er en tapt sak, du er allerede hektet og det å involvere sex i dette vil bare rote enda mer med hodet ditt.

Du vil ikke ha noe komplisert sier du, beklager, men da hadde du funnet deg en ledig og tilgjengelig mann, ikke mistet nattesøvnen over en som er gift og i åpent forhold.

Du bør tenke over en ting, selv om han er fri til å ha sex med andre, er det ikke sikkert kona ser like blidt på det om dere begynner å knytte emosjonelle bånd, og komme litt for nær med disse samtalene du kaller gode, og da er det rett ut med deg fra hans side. 

Anonymkode: b4f36...841

Om mannen knytter seg emosjonelt til ts, er ikke ts sitt problem. Om kona ikke liker dette, er iallefall ikke ts sitt problem. Jeg tror at ts sitt problem blir at hun er hekta på et håp om kjærlighet. Hun har tapt, før hun har begynt. 

Anonymkode: 6a700...e03

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om mannen knytter seg emosjonelt til ts, er ikke ts sitt problem. Om kona ikke liker dette, er iallefall ikke ts sitt problem. Jeg tror at ts sitt problem blir at hun er hekta på et håp om kjærlighet. Hun har tapt, før hun har begynt. 

Anonymkode: 6a700...e03

Jeg vet det, men det er uansett ts som taper på dette i alle utfall. Han går ikke fra denne kona for litt morro. 

Anonymkode: b4f36...841

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ser ikke helt hva «alle» har med det å gjøre, at kona får vite det tar jeg derimot som en selvfølge. 

Anonymkode: 31e2d...5c2

Ja, for du kjenner jo henne, og det er hun som har fortalt deg at de har et åpent forhold  - eller? 
Så du gidder virkelig å ligge med en som ikke bare er gift, men som i tillegg ligger rundt som bare det?

Du kommer til å få litt av et rykte. 

Anonymkode: af058...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, for du kjenner jo henne, og det er hun som har fortalt deg at de har et åpent forhold  - eller? 
Så du gidder virkelig å ligge med en som ikke bare er gift, men som i tillegg ligger rundt som bare det?

Du kommer til å få litt av et rykte. 

Anonymkode: af058...a13

Oj sann, den eskalerte 😂

Anonymkode: 31e2d...5c2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, for du kjenner jo henne, og det er hun som har fortalt deg at de har et åpent forhold  - eller? 
Så du gidder virkelig å ligge med en som ikke bare er gift, men som i tillegg ligger rundt som bare det?

Du kommer til å få litt av et rykte. 

Anonymkode: af058...a13

Nei, hun kommer ikke til å få rykte. Voldsomt til bittert da. Er mannen din utro? 

Anonymkode: 6a700...e03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, hun kommer ikke til å få rykte. Voldsomt til bittert da. Er mannen din utro? 

Anonymkode: 6a700...e03

He he, ja det er jo den vanlige anklagen mot de som uttaler seg kritisk til utroskap og masse løse forbindelser.

Jeg har sett på nært hold hvordan det går med «elskerinner» - og de blir alltid stående igjen som taperne. Mye skam og hjertesorg.
Men for all del. Kjør på.

Anonymkode: af058...a13

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

He he, ja det er jo den vanlige anklagen mot de som uttaler seg kritisk til utroskap og masse løse forbindelser.

Jeg har sett på nært hold hvordan det går med «elskerinner» - og de blir alltid stående igjen som taperne. Mye skam og hjertesorg.
Men for all del. Kjør på.

Anonymkode: af058...a13

Det er kona som er taperen, da hun «vinner» en utro mann å leve videre med. Mannen stopper ikke å være utro. Hvem gidder å leve sånn? Jo, dumme koner. 

Anonymkode: 6a700...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er kona som er taperen, da hun «vinner» en utro mann å leve videre med. Mannen stopper ikke å være utro. Hvem gidder å leve sånn? Jo, dumme koner. 

Anonymkode: 6a700...e03

Kona? 

Det er det aldri.

Anonymkode: 79660...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er kona som er taperen, da hun «vinner» en utro mann å leve videre med. Mannen stopper ikke å være utro. Hvem gidder å leve sånn? Jo, dumme koner. 

Anonymkode: 6a700...e03

Tja. Mange skiller seg jo, mens noen finner ut av det sammen.

Men mange elskerinner - som tror de er så spesielle - ender opp med å kaste bort flere år av livet sitt på noe som aldri materialisere seg, eventuelt som ender i drama. De skjønner ikke at dynamikken ikke handler om kjærlighet, men om variabel (iforutsigbar) forsterkning og faktisk også et slags traumebånd. En viktig del av livet må holdes skjult. 
Men som sagt, dette er noe TS må finne ut av selv. Jeg bare forteller hva jeg ser. 

Anonymkode: af058...a13

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

He he, ja det er jo den vanlige anklagen mot de som uttaler seg kritisk til utroskap og masse løse forbindelser.

Jeg har sett på nært hold hvordan det går med «elskerinner» - og de blir alltid stående igjen som taperne. Mye skam og hjertesorg.
Men for all del. Kjør på.

Anonymkode: af058...a13

Jeg har vært elskerinne. Det skjedde tilfeldig, det var gøy, det var vennskap og god sex. Lenge siden nå (tok slutt fordi jeg fikk meg kjæreste), ingen skam eller hjertesorg å spore her 😊

Anonymkode: 89a0d...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...