Gå til innhold

Å falle hardt og brutalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Annoyium said:

Hvis det ikke var for alle årsakene (som du ikke utdyper, men som jeg forstår er en miks av gift/åpent forhold osv) hva ville du ønsket deg? 
Altså om det ikke fantes noen hindre? 

Kan det være verdt å kjempe for det du innerst inne ønsker?  Om det så skulle ende i togkrasj er det kanskje bedre å ha prøvd enn å angre på at du ikke ga det en sjanse? 

Tenker bare litt høyt her altså. Ønsker deg oppriktig lykke til! Slitsomt å være hektet og «håpløst» forelsket ❤️

Hvis det virkelig ikke fantes hindre, tror jeg kanskje jeg hadde ønsket meg et forhold… Men det går ikke, til det er det alt for mange hindre, som jeg ikke kan si noe mer om her… samtidig tror jeg ikke jeg ønsker et «du-og-jeg-for-evig-og-alltid»-forhold med ham, selv i rosa rus skjønner jeg at det hadde blitt strevsomt! 
 

og takk! ❤️

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, Rebecca30 said:

Hvis du føler det så sterkt, så er det vel bare å kaste seg ut i det. Ingen grunn til å la seg stoppe av "årsaker" og "problemer". Om han er verdens beste samtalepartner og du har kjemi, så er det bare å gi slipp på alt det andre. Vær ærlig med deg selv og med ham, og se hvor det fører. Stå på og kjør på, det kan være det beste du har gjort.

Men hva om det blir det verste jeg har gjort? 🫣😅 Off, skal ikke være lett altså… Skal treffe ham til uka, tror vi kanskje kommer til en eller form for avgjørelse da…. 

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Gift kollega?? hold deg unna!!

Anonymkode: a0508...271

Ikke kollega. 

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har vert i din situasjon. Aldri elsket noen så høyt. Planlagte fremtiden sammen. Så begynte drømmene å knuse bit for bit. Jeg holdt fast til ingen nytte. Jeg skjønte at han ikke kunne forlate henne pga barn. Jeg måtte gjennom et helvete uten like. Nå er det seks år siden jeg begynte å mistenke at det aldri kunne bli oss. Har ikke hatt kontakt på tre år. Jeg tenker på han hver dag. Har vert på utallige dater for å prøve å finne kjæreste.

mitt råd: vær lunken, og sjefen i forholdet. Jeg skulle sagt at du må kutte kontakt. Men det vet jeg du ikke kan. Så du må få kontroll på forholdet. Ikke vær 100% tilgjengelig for smulene hans. Bli sjefen i forholdet.

 

Anonymkode: 6a700...e03

Wow.. litt samme her. Han var mitt livs kjærlighet, vi planla fremtiden vår, han var den som var mest på, og han skulle skille seg, han hadde jo helt åpenbart en fot utenfor det ekteskapet allerede. Men så var det å få med seg den andre foten da og faktisk ta steget ut.... Det er vel fire år siden jeg begynte å skjønne at han her kommer ikke til å klare det. Det er et helvete uten like, som jeg fremdeles står i. 

I etterpåklokskapen så kan man si sånn at jeg burde holdt meg unna. Men vet du, om jeg kunne dratt tilbake i tid og advart meg selv om at dette kom til å bli helt jævlig - så hadde jeg sikkert gjort alt om igjen.

Så jeg tror alle råd til TS går inn ett øre og ut det andre - når man er forelsket, så kan man risikere alt.

Anonymkode: 84009...bc3

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er i ferd med å falle skikkelig for en mann, falle så hardt at jeg sover dårlig om nettene, sjekker telefonen for meldinger hele tiden, og har problemer med å få gjort ting fordi jeg hele tiden tenker på ham… Føler meg som en tenåring igjen, selv om jeg er i midten av 40-årene 😂 Av forskjellige årsaker vil jeg ikke gå inn i et forhold med ham, og av andre årsaker kan jeg ikke bryte kontakten med ham. Vi har kjent hverandre lenge, han er verdens beste samtalepartner, og han har selv påpekt flere ganger at det er noe mellom oss. What to do!!?? 🙈

Anonymkode: 31e2d...5c2

Er du forelsket og han er det samme. Så hvorfor ikke? Da er det vel bare å dure på

Anonymkode: 6fe3d...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Noen ganger tenker jeg at jeg bør gi etter, for å få det ut av systemet, bare vi har hatt sex så er det over. For SÅ bra i senga kan han ikke være, som jeg går og innbiller meg 😂 Men samtidig er jeg redd for at det før nevnte toget smeller hardt i fjellveggen ja!

Anonymkode: 31e2d...5c2

Du virker til å ha en litt usikker måte å knytte deg til ham på, du er allerede hektet slik du beskriver det, får ikke sove, stresser, håper på kontakt hele tiden, det er allerede en mental hekt

Da er det virkelig ikke anbefalt å knytte seg ytterligere via sex, sex skaper intimitet og tilknytning spesielt i den hekt situasjonen du er i, det blir som en rus.

Been there, done that, got the shattered heart t-shirt. 

Anonymkode: b4f36...841

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men hva om det blir det verste jeg har gjort? 🫣😅 Off, skal ikke være lett altså… Skal treffe ham til uka, tror vi kanskje kommer til en eller form for avgjørelse da…. 

Anonymkode: 31e2d...5c2

Du håper nok å få en avgjørelse. Men det skjer ikke. Du kommer til å fortsette dette forholdet til det smeller skikkelig. Den praten om avgjørelse kommer aldri, du får bare fler og fler spørsmål etter hver dag som går.  

Anonymkode: 6a700...e03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

oufff....... når man er forelsket, da skal det litt til at sexen er dårlig. Da er det jo gnister og kjemi og spenning og fyrverkeri automatisk pga følelser og spenningen. Jeg tviler på du får det ut av systemet ved sex, da må du ha skikkelig flaks at han er helt krise i senga 😂

Tror du han er noe interessert i deg, da? Altså, det skjer jo at folk skiller seg. Jeg ville ikke satt penger på det, men det kan skje.

Men kunne du hatt åpent forhold? Dersom du mot formodning skulle ende opp med å få han her fyren, så er det jo det som er dealen. For at du skal leve opp til eksen, så må du la han ligge med andre.

Ikke for å være dødsnegativ her altså, men jeg tror det er en viss fare for at dette bli en lang og ulykkelig forelskelse, hvor du lever på smuler. Eller, du er vel litt der allerede. Men tror det blir verre med sex. 

Anonymkode: 84009...bc3

Det er jo det, er ganske sikker på at han er alt annet enn krise i senga, det er et område han har selvtillit på, for å si’resånn… 😂 Og ja, når man legger til fyrverkeri oppå der… 🫣

Han kunne hatt meg på si, det er jeg ganske sikker på, han har flere ganger nevnt at det er noe «der», mellom oss, noe jeg hverken har avkreftet eller bekreftet… Og han mener at dersom vi hadde hatt sex så mener han at sexen hadde vært ganske så bra… men jeg tror ikke han ville skilt seg for meg, til det er det for komplisert. Og jeg ønsker egentlig ikke at han skal det heller…

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vert i din situasjon. Aldri elsket noen så høyt. Planlagte fremtiden sammen. Så begynte drømmene å knuse bit for bit. Jeg holdt fast til ingen nytte. Jeg skjønte at han ikke kunne forlate henne pga barn. Jeg måtte gjennom et helvete uten like. Nå er det seks år siden jeg begynte å mistenke at det aldri kunne bli oss. Har ikke hatt kontakt på tre år. Jeg tenker på han hver dag. Har vert på utallige dater for å prøve å finne kjæreste.

mitt råd: vær lunken, og sjefen i forholdet. Jeg skulle sagt at du må kutte kontakt. Men det vet jeg du ikke kan. Så du må få kontroll på forholdet. Ikke vær 100% tilgjengelig for smulene hans. Bli sjefen i forholdet.

 

Anonymkode: 6a700...e03

Er akkurat slik jeg har hatt det en stund, også i egne forhold er det han jeg alltid har hatt i bakhodet… som sagt, kjent ham i mange år… 

Takk! Tror du kan ha rett, at det er jeg som må styre det på mine premisser og ikke hans…

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo det, er ganske sikker på at han er alt annet enn krise i senga, det er et område han har selvtillit på, for å si’resånn… 😂 Og ja, når man legger til fyrverkeri oppå der… 🫣

Han kunne hatt meg på si, det er jeg ganske sikker på, han har flere ganger nevnt at det er noe «der», mellom oss, noe jeg hverken har avkreftet eller bekreftet… Og han mener at dersom vi hadde hatt sex så mener han at sexen hadde vært ganske så bra… men jeg tror ikke han ville skilt seg for meg, til det er det for komplisert. Og jeg ønsker egentlig ikke at han skal det heller…

Anonymkode: 31e2d...5c2

Han er gift og har mulighet til å fyre av masse lidenskap der han vil uten at det blir noe mer problemer emosjonellt for ham, fordi han er allerede i et forhold men kan flørte uhemmet og ha all den sexen han ønsker. Du bør passe på deg selv her, for han passer på seg og er fri til å gjøre det han vil. 

Anonymkode: b4f36...841

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Bytt jobb

Anonymkode: 79660...e33

Vi jobber heldigvis ikke sammen 😅

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Dømt til å mislyktes 

Anonymkode: 18b1b...1ec

Som et fullverdig forhold, det tror kanskje jeg også, men som noe gøy….? 

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Knull han og bli ferdig med det. 

Anonymkode: c6f7d...5c9

Jeg lurer på det, men også redd for at det bare blir fyrverkeri og englekor og at jeg absolutt ikke blir ferdig med det 🤪😂

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er akkurat slik jeg har hatt det en stund, også i egne forhold er det han jeg alltid har hatt i bakhodet… som sagt, kjent ham i mange år… 

Takk! Tror du kan ha rett, at det er jeg som må styre det på mine premisser og ikke hans…

Anonymkode: 31e2d...5c2

Begyn å få kontroll i dag. Er det neste uke du skal møte han? Hva er planen da? Kommer han hjem til deg. Du skriver det er avstand mellom dere? Hvordan løser han det? Siden han må bruke tid på å reise? Eller møtes dere der han bor? Mange spørsmål, men jeg er genuint interessert, siden jeg vet hva du skal igjennom… 

Anonymkode: 6a700...e03

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo det, er ganske sikker på at han er alt annet enn krise i senga, det er et område han har selvtillit på, for å si’resånn… 😂 Og ja, når man legger til fyrverkeri oppå der… 🫣

Han kunne hatt meg på si, det er jeg ganske sikker på, han har flere ganger nevnt at det er noe «der», mellom oss, noe jeg hverken har avkreftet eller bekreftet… Og han mener at dersom vi hadde hatt sex så mener han at sexen hadde vært ganske så bra… men jeg tror ikke han ville skilt seg for meg, til det er det for komplisert. Og jeg ønsker egentlig ikke at han skal det heller…

Anonymkode: 31e2d...5c2

Han er nok bare ute etter sex ut fra det han sier, og kommer neppe til å skille seg. Han har ingen grunn til å skille seg heller, for han har jo lov til å ha flere damer. Sexen kan nok bli gøy og alt det der, du må bare være sikker på at du klarer å forlate ham hvis opplegget etterhvert gjør deg ulykkelig.

Anonymkode: 89a0d...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smuler er ikke det samme som helt brød.

Anonymkode: 79660...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi jobber heldigvis ikke sammen 😅

Som et fullverdig forhold, det tror kanskje jeg også, men som noe gøy….? 

Jeg lurer på det, men også redd for at det bare blir fyrverkeri og englekor og at jeg absolutt ikke blir ferdig med det 🤪😂

Anonymkode: 31e2d...5c2

Lykke til med å føle deg dum etterpå.

Anonymkode: 79660...e33

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lykke til med å føle deg dum etterpå.

Anonymkode: 79660...e33

Man føler seg ikke dum etterpå! 

Anonymkode: 6a700...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er jo det, er ganske sikker på at han er alt annet enn krise i senga, det er et område han har selvtillit på, for å si’resånn… 😂 Og ja, når man legger til fyrverkeri oppå der… 🫣

Han kunne hatt meg på si, det er jeg ganske sikker på, han har flere ganger nevnt at det er noe «der», mellom oss, noe jeg hverken har avkreftet eller bekreftet… Og han mener at dersom vi hadde hatt sex så mener han at sexen hadde vært ganske så bra… men jeg tror ikke han ville skilt seg for meg, til det er det for komplisert. Og jeg ønsker egentlig ikke at han skal det heller…

Anonymkode: 31e2d...5c2

Jeg skal ikke være noe bedreviter her, men... når du er forelsket, hvis sexen er bra, hvis dere møtes jevnlig og har gode samtaler, så vil det som er "der" mellom dere, vokse enormt... det er ikke sikkert du sitter der om et år og føler at du ikke ønsker han vil skille seg lengre. Det kan være du sitter der og er helt besatt, i en hekt.

Du må være forberedt på at dette kan bli en berg- og dalbane, at du har det gøy en stund, men du vil også kjenne at det gjør litt vondt. Gradvis vil den smerten vokse og det blir mer vondt enn gøy til slutt. Til slutt kanskje bare smerte, du må flytte, bytte jobb, hva det nå skal være og det hjelper ikke det heller.

Ikke for å være helt dommedagsprofet altså! Men det er en risiko.

Anonymkode: 84009...bc3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Man føler seg ikke dum etterpå! 

Anonymkode: 6a700...e03

Selvsagt kommer TS til å føle seg dum (og hun burde gjøre det allerede). Tenk å gå på den «åpent forhold»-greia! Ha ha.

Anonymkode: af058...a13

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i lignende situasjon for tiden. Har møtt igjen min ungdomskjæreste, etter 20 år. Tilfeldig møte på ferie, når vi begge var på luftetur med hund. Hva er sjansen for det liksom, når vi bor 70 mil fra hverandre?

Tenkte det var trivelig å gå i lag. Vi er tross alt begge godt gift, med barn. Så sa det bare pang. Alt som en gang var, var tilbake på et øyeblikk. Kjemien vi hadde som ung, var der. Det ble i grunn et veldig sårt møte, og det var veldig tydelig at det var gjensidig.

Ikke gjør det det noe enklere at det back in days ble slutt fordi vi var ung, og avstanden da var uoverkommelig.

Vet at det aldri kan bli noe. Og jeg har det i grunn veldig godt i ekteskapet mitt. Men dette møtet satt i gang sterke krefter, og følelser jeg for mange, mange år siden har pakket bort. Føler meg  som en dritt ovenfor mannen min, da tankene mine de siste ukene har vært en helt annen plass.

Jeg skal ikke møte ungdomskjæresten min igjen, og trøster meg med at følelsene gradvis vil trekke seg tilbake i boksen sin igjen. Allikevel kommer jeg ikke i fra å tenke på hvordan ting ville vært hvis vi hadde vært litt eldre da vi møttes, eller hvis vi hadde gitt det et nytt forsøk da vi var unge voksne og begge fremdeles var fri. 

Anonymkode: 37717...a4a

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Selvsagt kommer TS til å føle seg dum (og hun burde gjøre det allerede). Tenk å gå på den «åpent forhold»-greia! Ha ha.

Anonymkode: af058...a13

Viss du tror man føler seg dum etter å ha vert elskerinne, så har du ikke erfaring på området. At han er i et åpent forhold, hadde jeg ikke gått på. Men dum føler man seg ikke iallefall. 

Anonymkode: 6a700...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...