AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Trenger ikke si mer. Bare kutt ut. Anonymkode: 70f02...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trenger ikke si mer. Bare kutt ut. Anonymkode: 70f02...7c4 ? Anonymkode: 8bff3...698 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Da jeg var på Tinder så var det få kvinner som hadde profiltekst, så hva skal man da lese? Anonymkode: 80793...38c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da jeg var på Tinder så var det få kvinner som hadde profiltekst, så hva skal man da lese? Anonymkode: 80793...38c Riktig. Og jeg opplever stadig kvinner som ikke leser min. Og kvinner som skriver «har du barn, trykk X», skal absolutt like meg, enda det står klart og tydelig at jeg har barn. Her har du nok satt deg litt for høyt opp på hesten din TS Anonymkode: 8bff3...698 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 Ja, dere guttevalper der ute, som tror det er er sjarmerende å skrive i 2 eller 3 meldingen; kåt? Bare kutt ut.... Det er virkelig ikke på den måten man får seg kjæreste... Sørg for å få blodomløpet opp fra penis til hodet. Så kanskje det er noen damer som vil bli kjent med dere 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da jeg var på Tinder så var det få kvinner som hadde profiltekst, så hva skal man da lese? Anonymkode: 80793...38c Min er veldig kort og presis. Ikke noe tull. Ikke noe langt. Bare noen ord. Jaja. Ikke noe tap med de tullingene uansett. Anonymkode: 70f02...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger ikke si mer. Bare kutt ut. Anonymkode: 70f02...7c4 Det gjelder begge kjønn. Det handler jo om å gjøre en innsats og selge seg selv til en annen person, at folk ikke gidder å gjøre en innsats med å smile på bildene, ha på seg litt ordentlig klær eller skrive noen ord i profilen sin er for meg helt merkelig. Jeg får masse pule forespørsler fra menn selv om jeg er tydelig på at jeg vil i et forhold. Anonymkode: 49dce...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 Jaa... Jeg hadde i profilen min at jeg ikke ønsker barn, men kastet bort mye tid på flere som ikke hadde lest det. Det var dog også de som hadde lest det, men som hadde gitt seg selv i oppdrag å forandre meningen min, eller som hadde barn fra før og dermed heller ikke ønsket flere barn. Anonymkode: a4fad...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det gjelder begge kjønn. Det handler jo om å gjøre en innsats og selge seg selv til en annen person, at folk ikke gidder å gjøre en innsats med å smile på bildene, ha på seg litt ordentlig klær eller skrive noen ord i profilen sin er for meg helt merkelig. Jeg får masse pule forespørsler fra menn selv om jeg er tydelig på at jeg vil i et forhold. Anonymkode: 49dce...44d Ja. Jeg er superærlig i tillegg! Legger ut det verste. Så jeg slipper de der typene der. Men selv det funker ikke. Haha. Man, ass. Anonymkode: 70f02...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #10 Del Skrevet 27. juli 2024 Faktisk enig i det. Jeg sletta til slutt appen fordi absolutt INGEN leste det jeg skrev, og det jeg skrev var helt essensielt og jævlig viktig for om vi er en match eller ei. Anonymkode: 41aa8...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #11 Del Skrevet 27. juli 2024 Det er ikke noe som bare menn gjør, mer vanlig enn ikke at kvinner ikke leser profilen også når jeg har vært på tinder. Virker som flertallet kun sveiper etter første bilde de ser Anonymkode: a5230...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #12 Del Skrevet 28. juli 2024 Hvis jeg liker bilder av noen, så leser jeg profilen før jeg vurderer hvilken vei jeg skal sveipe. Står det ingenting der, sveiper jeg automatisk til venstre. Står det noe som er det totalt motsatte av hva jeg er ute etter, sveiper jeg også venstre. Derfor er det irriterende når det ved match kommer spørsmål som om jeg har barn, hva jeg er ute etter osv, når det står klart og tydelig i min profil. Da var det kun bildene av meg som betydde noe (evt en som sveiper alle damer til høyre og håper på match) Anonymkode: ee7b6...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #13 Del Skrevet 28. juli 2024 On 7/26/2024 at 11:09 PM, AnonymBruker said: Jaa... Jeg hadde i profilen min at jeg ikke ønsker barn, men kastet bort mye tid på flere som ikke hadde lest det. Det var dog også de som hadde lest det, men som hadde gitt seg selv i oppdrag å forandre meningen min, eller som hadde barn fra før og dermed heller ikke ønsket flere barn. Anonymkode: a4fad...d6c Det spørs jo helt hva man er ute etter. Er det noe kortvarig spiller det jo ingen rolle om man har eller vil ha barn. Anonymkode: c4e96...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå