AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #161 Del Skrevet 18. august 2024 knooters skrev (35 minutter siden): Fantastisk misogyni å late som at menn må "ligge nedover" for å få seg noe. Hva om vi heller tenker oss at attraktivitet nettopp måles i hvor mange som er interessert, og hvis det er slik at det er en større andel kvinner som opplever stor interesse fra menn enn motsatt, så er det fordi kvinner objektivt sett er flinkere til å fremstå som (seksuelt) attraktive enn det menn er? Og som mann, kan jeg lett se hvorfor. Utrolig mye sjuskete stil og infantil oppførsel fra Ola Dunk. Mer enn fra kvinner, for å si det sånn. (og jeg impliserer ikke at jeg ikke har forbedringspotensiale selv, heller) Å jeg tenker dumt om dem som ligger med noen de annerkjenner som under seg, det er en kvalm holdning og da skjønner jeg de sliter med å få seg noe. Men jeg, som tilfeldig kvinne, blir tiltrukket av menn, men siden jeg ikke vil ligge eller ikke tar kontakt med dem jeg blir tiltrukket av, så har det ingen utslag for mennene det gjelder(Ikke at de automatisk har vært innterisert). Så sikkert mye attraksjon i verden som bare er det det er, og aldri blir sex eller mer. Men skjønner det ikke gjør så stor forksjell for han som ikke får seg noe, at ei som uanset ikke skal ligge med tenker han er fin. Sier meg enig i mange menn sin stil. Sjuskete er nei for min del, men kan være andre kvinner liker det da. Anonymkode: c08fa...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #162 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): da tror man litt vel høyt om kvinner sine ferdigheter i sengen om man tror tilgangen på god sex er lik for menn Anonymkode: 4f0f8...f2b Å, er det noe nytt nå, at det er blitt like vanlig med ons der bare dama fikk orgasme? Anonymkode: 28d80...3e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #163 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 21.44): Det er ikke sant. Du vet ikke hvordan det er å leve som en uattraktiv mann. Det er ikke mulig for alle å få sex uansett hvor lave standarder man har Anonymkode: 63db5...803 Det samme gjelder jo uattraktive kvinner. Anonymkode: 6f1cb...0a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #164 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 21.18): Det utsagnet mangler noe temmelig vesentlig, nemlig HVA SLAGS sex. Ja, de fleste kvinner kan gå inn på en harry bar og gå fra mann til mann og spørre: Vil du være med meg hjem og ha sex? og sannsynligvis lykkes med en eller flere av dem. Og ja, kvinner kan skrive ut på Tinder eller andre apper: "Jeg vil ha sex i kveld" og drukne i tilbud. So far, so good. Problemet er bare (og noe menn kanskje ikke tenker så mye på i den sammenhengen) at den sexen vi da "kan få" stort sett er elendig, og faktisk gir mindre enn ingenting. Sex med en mann vi enten ikke er det ringeste tiltrukket av eller føler noen form for connection med, er komplett uinteressant for de aller fleste. Og jeg mener ikke inne i våre ømme, kjærlighetshungrende hjerter, jeg mener 100 prosent rent fysisk: Det gir ingenting, kroppen reagerer ikke på berøring, man blir ikke våt, og man kan selvfølgelig glemme alt om orgasme. Og så forsvinner liksom poenget... Jeg tror noen ganger at menn som tenker på å "få sex", glemmer at to minutters inn-ut sex med en eller annen man ikke er tiltrukket av kanskje er stas for menn, men det er vanvittig kjedelig og utilfredsstillende for de aller fleste kvinner. Så nei, det handler ikke bare om at kvinner for enhver pris vil være i forhold for å nyte sex, men at de fleste faktisk trenger en mann de er tiltrukket av, føler seg trygg på og har en form for kontakt med for å overhodet kunne få noe - rent fysisk - ut av sex. Og da hjelper det ikke så mye å kunne "få sex", når sexen gir mindre enn ingenting. Anonymkode: 53acf...9d4 Det er da mulig for en kvinne å både spørre enn mann om han vil ha sex OG stille litt krav?!😅Om en dame går inn på en random pub og henter seg en sexpartner handler det ofte om 1. Ønske om bekreftelse og/eller 2. En god sexopplevelse. For en dame er de mulig å oppnå begge deler. Om man kjenner seg selv ift hva som tenner/tilfredsstiller så er det lov å stille krav om det før man går i gang. Feks langt forspill. Fokus på klitoris osv. Anonymkode: 4b8d2...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. august 2024 #165 Del Skrevet 19. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men sjansen for å finne noen som man klaffer med seksuelt er naturlig nok større om en har 100 å velge mellom, enn en som har 2 å velge mellom Alle kvinner kan så klart ikke få bra sex når de vil, men sjansen for å finne det er mye større om man har mange flere i velge blant. Enkel matte det Anonymkode: 4f0f8...f2b Nope! Det er en del faktorer i dette som en del menn ikke helt forstår. Som at du like greit kunne skrevet at 200000 eller 2000000 menn hadde vært lystne på å ha sex med en kvinne, og det er ikke nødvendigvis en eneste av dem som bryr seg bæret om at hun også får god og tilfredsstillende sex ut av det. Antall menn som ønsker SEX med en kvinne er ingenting som gir henne garanti for at sexen er tilfredsstillende også for henne. Dess mer sexy en kvinne er dess mer sannsynlig er det egentlig for at hun er et objekt for menn som de blåser i hva hun får ut av det, bare de får... Så kan man ha to man faktisk kjenner veldig godt å velge mellom, eller kun ha en interessert, og det er menn som helt faktisk bryr seg om deg. Hvilket gir betydelig bedre sjanse for tilfredsstillende sex enn at 2 mill menn har lyst på deg. Endret 19. august 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 19. august 2024 #166 Del Skrevet 19. august 2024 Flintis skrev (10 timer siden): Joda, men ikke vitenskapelig. Tyngdekraften virket eksempelvis lenge før Newton. Ok, skjønner ditt poeng, men det å komme med en påstand om at noe er et faktum uten bevis er noe helt annet enn at noe kan være sant uten at vi vet det. Så istedenfor å skrive "sånn er det" så kan du vel argumentere for det du tror på? Blir bedre diskusjon hvis man gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 19. august 2024 #167 Del Skrevet 19. august 2024 knooters skrev (6 timer siden): Fantastisk misogyni å late som at menn må "ligge nedover" for å få seg noe. Hva om vi heller tenker oss at attraktivitet nettopp måles i hvor mange som er interessert, og hvis det er slik at det er en større andel kvinner som opplever stor interesse fra menn enn motsatt, så er det fordi kvinner objektivt sett er flinkere til å fremstå som (seksuelt) attraktive enn det menn er? Og som mann, kan jeg lett se hvorfor. Utrolig mye sjuskete stil og infantil oppførsel fra Ola Dunk. Mer enn fra kvinner, for å si det sånn. (og jeg impliserer ikke at jeg ikke har forbedringspotensiale selv, heller) Vi vet at den typiske mannen og den typiske kvinnen har en nok så lik historie når det gjelder sex og romantikk. Bortsett fra det som faktisk er biologi, det vil si at kvinner blir kjønnsmodne tidligere og at dem kommer i overgangsalderen. Det kan ikke stemme med "menn må ligge nedover". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå