Gå til innhold

Det der med at kvinner alltid kan "få sex"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

For tykkere kvinner burde gi oppmerksomhet til incel-menn som deg? De stygge, uattraktive, tykke, de burde ha så lave standarder at de ligger med menn bitre som en sitronsuppe? 

Du kan også få sex hvis du tar steget utenfor din egen kjellerleilighet og slutter å abonnere på incel-vrangforestillingen. 

Anonymkode: 3c32d...b46

Hva er dette for slags ufint personangrep? Jeg har aldri i mitt liv opplevd maken. Jeg burde ikke kommentere, men dette var for grovt til å la stå uimotsagt. Jeg er ingen incel. Jeg er ikke bitter. Jeg har aldri ytret eller tenkt noe negativt om kvinner. Poenget mitt var at det å skulle senke noen slags standard ikke har noe med muligheten for sex å gjøre. Alle har faktisk ikke mulighet til å finne seg en sexpartner når de ønsker det. Noen er attraktive, og noen er mindre attraktive. Jeg er det siste, og det er helt greit.

Jeg er ute og snakker med folk. Jeg har vært på nettdating. Jeg har en flott og lys leilighet. Det eneste jeg ikke har hatt på mange år er noen å date, og det må det være lov å påpeke uten å bli forsøkt utsatt for ren og skjær gaslighting. Man trenger ikke å være et forferdelig menneske selv om man ikke finner noen, og det vet jeg faktisk at jeg ikke er.

Anonymkode: acaa3...2d8

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Man trenger ikke å være et forferdelig menneske selv om man ikke finner noen, og det vet jeg faktisk at jeg ikke er.

👍🏻💯

Anonymkode: 70782...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er dette for slags ufint personangrep? Jeg har aldri i mitt liv opplevd maken. Jeg burde ikke kommentere, men dette var for grovt til å la stå uimotsagt. Jeg er ingen incel. Jeg er ikke bitter. Jeg har aldri ytret eller tenkt noe negativt om kvinner. Poenget mitt var at det å skulle senke noen slags standard ikke har noe med muligheten for sex å gjøre. Alle har faktisk ikke mulighet til å finne seg en sexpartner når de ønsker det. Noen er attraktive, og noen er mindre attraktive. Jeg er det siste, og det er helt greit.

Jeg er ute og snakker med folk. Jeg har vært på nettdating. Jeg har en flott og lys leilighet. Det eneste jeg ikke har hatt på mange år er noen å date, og det må det være lov å påpeke uten å bli forsøkt utsatt for ren og skjær gaslighting. Man trenger ikke å være et forferdelig menneske selv om man ikke finner noen, og det vet jeg faktisk at jeg ikke er.

Gud bedre. Det er ikke personangrep å svare deg med at du "abonnerer på incel-vrangforestillingen" basert på det innlegget du skrev. 

En trenger absolutt ikke være et forferdelig menneske selv om en ikke finner noen, jeg har flere venninner som strever med det samme, flott damer. De fleste som ikke får partner er flotte folk, som har vært uheldige og ikke får det til å klaffe. 

Det de ikke gjør er å skrive bedritne innlegg på nett om hvordan tykke menn heller ikke vil ha dem. Jeg synes det er noe galt når du sitter og sier at du er uattraktiv og at "til med de tykke vil ikke ha meg", det vitner om et bedritent menneskesyn. Såpass må du tåle å høre uten å vifte med offerkort og personangrep og whatnot. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det du klager på her er at kvinner enkelt kan få sex med menn som er dårligere, like  bra og litt bedre enn seg selv uten å anstrenge seg. Men siden dere egentlig kun vil ligge med menn langt bedre enn dere selv så skal dere ha sympati dere også? Spar meg. 

Anonymkode: e098c...797

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Gud bedre. Det er ikke personangrep å svare deg med at du "abonnerer på incel-vrangforestillingen" basert på det innlegget du skrev. 

En trenger absolutt ikke være et forferdelig menneske selv om en ikke finner noen, jeg har flere venninner som strever med det samme, flott damer. De fleste som ikke får partner er flotte folk, som har vært uheldige og ikke får det til å klaffe. 

Det de ikke gjør er å skrive bedritne innlegg på nett om hvordan tykke menn heller ikke vil ha dem. Jeg synes det er noe galt når du sitter og sier at du er uattraktiv og at "til med de tykke vil ikke ha meg", det vitner om et bedritent menneskesyn. Såpass må du tåle å høre uten å vifte med offerkort og personangrep og whatnot. 

Det jeg skriver blir lest slik fanden leser bibelen, og tolkes i absolutt verste mening. Du misforstår mitt poeng totalt, og svarer åpenbart basert på fordommer. Andre tidligere i tråden brukte tykke som eksempel, og jeg brukte det samme som eksempel for å forsøke å påpeke at det ikke har noe med saken å gjøre. Så mener du altså at jeg har et dårlig menneskesyn selv om jeg mener det motsatte av det du tror. Beklager, men dine fordommer mot mindre attraktive mennesker skinner gjennom meget sterkt. Spør heller om noe er uklart eller dårlig formulert, istedenfor å dømme noen nord og ned for meninger de på ingen måte har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det jeg skriver blir lest slik fanden leser bibelen, og tolkes i absolutt verste mening. Du misforstår mitt poeng totalt, og svarer åpenbart basert på fordommer. Andre tidligere i tråden brukte tykke som eksempel, og jeg brukte det samme som eksempel for å forsøke å påpeke at det ikke har noe med saken å gjøre. Så mener du altså at jeg har et dårlig menneskesyn selv om jeg mener det motsatte av det du tror. Beklager, men dine fordommer mot mindre attraktive mennesker skinner gjennom meget sterkt. Spør heller om noe er uklart eller dårlig formulert, istedenfor å dømme noen nord og ned for meninger de på ingen måte har.

Ro ro til fiskeskjær... 

Hvis jeg misforstod deg hadde du nøyet deg med å påpeke det. Ikke hatt to avsnitt med forsvarstale om hvor krenket du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dette er vel en del av problemet. Når en kvinne velger å ha sånn sex med en tilfeldig mann til tross for at hun vanligvis ikke får noe særlig utbytte av sånt gjør det at denne sexen blir mer "prestisje" for en mann enn å ha sex med en ff eller kjæreste. Det er tross alt langt sjeldnere. Så du er inne på noe av problemet her. Nemlig at kvinner flest foretrekker annen sex samtidig som dette er den sexen som får menn til å føle seg mest attraktive 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

4 av 5 single norske menn himler med øynene: «Herregud, tenk å kunne bry seg om "hva slags" sex man kan få…!»

Snakk om å fullstendig mangle perspektiv! 🤣🤣🤣

Anonymkode: 5e59f...276

Du vet at 100 % av norske menn har vært single. Hva baserer du dine 80 % på? 

Var dum en gang for snart 30 år siden å avtale et møte kun for fysisk intimitet, var totalt meningsløst, og skal aldri gjenta det. 

Nei, var ikke vanskelig, på oldtidsinternett uten bilder eller annet avansert. Men nei takk, aldri igjen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 21.36):

For ikke å snakke om at det kan være farlig å bli med en helt tilfeldig desperat fyr hjem. 
Og man kan bli gravid. Vi vet alle hvem det er som blir sittende med ansvaret for den ungen, og bidrag dekker ofte veldig lite. 

Anonymkode: 5a762...d39

Og i tillegg får de kjeft på KG fordi de garantert har lurt mannen til å gjøre dem gravid... 🙄

Anonymkode: 3cd51...1fa

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Ro ro til fiskeskjær... 

Hvis jeg misforstod deg hadde du nøyet deg med å påpeke det. Ikke hatt to avsnitt med forsvarstale om hvor krenket du er.

Igjen fortsettes det med et slags forsøk på hersketeknikk i første setning. Jeg er ikke politiker, og svarte dermed først og fremst på det utrolig ufine og nedlatende første svaret, som jeg syntes var helt ute på viddene. Det må være lov å forsvare seg mot fullstendig uholdbare påstander. Det har jeg aldri sett meg nødt til å gjøre før, for dette er en form for diskusjonsteknikk jeg aldri har sett maken til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det du klager på her er at kvinner enkelt kan få sex med menn som er dårligere, like  bra og litt bedre enn seg selv uten å anstrenge seg. Men siden dere egentlig kun vil ligge med menn langt bedre enn dere selv så skal dere ha sympati dere også? Spar meg. 

Nei, jeg påpeker at ræva sex (no pun intended) ikke er verdt det, og at sex ofte blir ræva når det er med menn man ikke er tiltrukket av. Det er mange forskjellige ting man blir tiltrukket av, det kan være f.eks. humor, varme, selvironi, intelligens, et flott utseende, en måte å se på en kvinne på som gjør oss mo i knærne (den forrige som klarte akkurat det med meg var lavere enn meg, hadde mage og null hår, og et blikk som gikk rett i underlivet - fantastisk!) 

Så det med å kunne "få sex" er ikke verdt så mye i seg selv, med mindre mann har det med en man er tiltrukket av. Dét var poenget. 

Anonymkode: 53acf...9d4

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg påpeker at ræva sex (no pun intended) ikke er verdt det, og at sex ofte blir ræva når det er med menn man ikke er tiltrukket av. Det er mange forskjellige ting man blir tiltrukket av, det kan være f.eks. humor, varme, selvironi, intelligens, et flott utseende, en måte å se på en kvinne på som gjør oss mo i knærne (den forrige som klarte akkurat det med meg var lavere enn meg, hadde mage og null hår, og et blikk som gikk rett i underlivet - fantastisk!) 

Så det med å kunne "få sex" er ikke verdt så mye i seg selv, med mindre mann har det med en man er tiltrukket av. Dét var poenget. 

:pls: 

Jeg har rotet rundt på tinder i to år (er ikke der for øyeblikket), og har fått masse forespørsler om sex. Jeg har alltid takket nei. Jeg kjenner ikke dette mennesket, aldri snakket med eller møtt, og hvordan skal jeg da vite om jeg har lyst på sex med han? Vi kan møtes, og jeg føle at nei, dette mennesket har jeg ikke lyst på det i det hele tatt. Og det er helt greit, men premissene for meg blir så feil i den kulturen vi er i dag. Jeg avstår heller fra sex, enn å ligge med noen som jeg ikke har lyst på, bare for å ha sex. Jeg får mange stygge svar tilbake og jeg føler mange nok føler at de har "senket standarden" sin for meg sånn at jeg burde ha sagt ja.

Det handler ikke om å treffe noen som er bedre enn meg, men å treffe en som jeg LIKER å være sammen med og en som LIKER å være sammen med meg, at vi kan snakke godt sammen og le sammen. 

Anonymkode: d0a08...57a

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Poenget er jo å treffe noen som man LIKER å være sammen med, og som liker å være sammen med en. Det er vanlige mange menn der ute, som jeg lurer på om faktisk liker damer?

Anonymkode: d0a08...57a

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Igjen fortsettes det med et slags forsøk på hersketeknikk i første setning. Jeg er ikke politiker, og svarte dermed først og fremst på det utrolig ufine og nedlatende første svaret, som jeg syntes var helt ute på viddene. Det må være lov å forsvare seg mot fullstendig uholdbare påstander. Det har jeg aldri sett meg nødt til å gjøre før, for dette er en form for diskusjonsteknikk jeg aldri har sett maken til.

Og jeg synes innleggene dine er helt ute på viddene. Du sprer incelretorikk og blir såret når du blir tatt på det. Incelretorikk ser jeg ikke maken til i noen annen gruppe. Og når du får motbør går du rett i stakkars meg-offerrollen, og passer på å holde stien din så ren så ren slik at kvinner igjen skal komme deg til unnsetning fordi du sier jo aldri et vondt ord om noen må vite, og nå ble du urettferdig angrepet og det er "verst i verden faktisk!". 🤮🤮🤮🤮

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg synes innleggene dine er helt ute på viddene. Du sprer incelretorikk og blir såret når du blir tatt på det. Incelretorikk ser jeg ikke maken til i noen annen gruppe. Og når du får motbør går du rett i stakkars meg-offerrollen, og passer på å holde stien din så ren så ren slik at kvinner igjen skal komme deg til unnsetning fordi du sier jo aldri et vondt ord om noen må vite, og nå ble du urettferdig angrepet og det er "verst i verden faktisk!". 🤮🤮🤮🤮

Hva skyldes dette incel-maset ditt? Jeg er ikke kjent med det i det hele tatt. Jeg har forsøkt å forklare hva jeg mente, men det blir sabla rett ned. Du kommer med hersketeknikk på hersketeknikk istedenfor å gjøre et forsøk på å forstå hva jeg mener. Dette siste innlegget er helt likt – du tillegger meg igjen meninger og til og med forsøk på manipulasjon som ikke medfører riktighet. Tenk å avslutte med oppkastfigurer mot noen du egentlig ikke er så uenig med, men nekter å tro noe godt om. Det sier mye.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skyldes dette incel-maset ditt? Jeg er ikke kjent med det i det hele tatt. Jeg har forsøkt å forklare hva jeg mente, men det blir sabla rett ned. Du kommer med hersketeknikk på hersketeknikk istedenfor å gjøre et forsøk på å forstå hva jeg mener. Dette siste innlegget er helt likt – du tillegger meg igjen meninger og til og med forsøk på manipulasjon som ikke medfører riktighet. Tenk å avslutte med oppkastfigurer mot noen du egentlig ikke er så uenig med, men nekter å tro noe godt om. Det sier mye.

Og ditt innstendig forsøk på å være "holier than though" sier mye. Hva skyldes dette maset ditt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Og ditt innstendig forsøk på å være "holier than though" sier mye. Hva skyldes dette maset ditt? 

Nok en hersketeknikk og forsøk på å tillegge meg hensikter jeg ikke har. Dette er manipulativt på grensa til det absurde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nok en hersketeknikk og forsøk på å tillegge meg hensikter jeg ikke har. Dette er manipulativt på grensa til det absurde.

Hvilken hersketeknikk er det? Dette er mangel på selvinnsikt på grensen til det absurde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant at kvinner har enklere tilgang på sex. Spørsmålet var ikke om kvinner hadde god tilgang på tilfredstillende kvalitets sex. 

Hele poenget er jo at kvinner kan velge bort menn i større grad, noe ikke menn kan med kvinner i like stor grad. Ergo så er det mange menn som føler de må ta det de får, hvis de i det hele tatt får noe.

Jeg har aldri tenkt noe særlig over dette som et problem, siden det er svært biologisk og instinktivt fenomen.

Personlig er jeg kanskje en av sjeldenhetene blant under 1% av menn som er svært nøye med utvelgelsen av dame. Jeg lever heller alene lykkelig, enn å gå inn i et forhold der jeg ikke kan vokse som menneske.

For å si det sånn, på en litt morsom måte, jeg er ikke den som sender dickpics til andre. Er heller ikke den du finner på datingapper. Jeg er en helt annen kvalitet og derfor ønsker noe som er ekte, ikke noe enkelt bytte.

Endret av frivis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 21.18):

Det utsagnet mangler noe temmelig vesentlig, nemlig HVA SLAGS sex. Ja, de fleste kvinner kan gå inn på en harry bar og gå fra mann til mann og spørre: Vil du være med meg hjem og ha sex? og sannsynligvis lykkes med en eller flere av dem. Og ja, kvinner kan skrive ut på Tinder eller andre apper: "Jeg vil ha sex i kveld" og drukne i tilbud. So far, so good. 

Problemet er bare (og noe menn kanskje ikke tenker så mye på i den sammenhengen) at den sexen vi da "kan få" stort sett er elendig, og faktisk gir mindre enn ingenting. Sex med en mann vi enten ikke er det ringeste tiltrukket av eller føler noen form for connection med, er komplett uinteressant for de aller fleste. Og jeg mener ikke inne i våre ømme, kjærlighetshungrende hjerter, jeg mener 100 prosent rent fysisk: Det gir ingenting, kroppen reagerer ikke på berøring, man blir ikke våt, og man kan selvfølgelig glemme alt om orgasme. Og så forsvinner liksom poenget...

Jeg tror noen ganger at menn som tenker på å "få sex", glemmer at to minutters inn-ut sex med en eller annen man ikke er tiltrukket av kanskje er stas for menn, men det er vanvittig kjedelig og utilfredsstillende for de aller fleste kvinner. 

Så nei, det handler ikke bare om at kvinner for enhver pris vil være i forhold for å nyte sex, men at de fleste faktisk trenger en mann de er tiltrukket av, føler seg trygg på og har en form for kontakt med for å overhodet kunne få noe - rent fysisk - ut av sex. Og da hjelper det ikke så mye å kunne "få sex", når sexen gir mindre enn ingenting. 

Sex for å ha sex er totalt meningsløst for min del. Jeg trenger at det betyr noe. For meg er det en kjærlighetsbekreftelse, og veldig intimt. Så trenger jeg å føle en sterk følelsesmessig connection, og da kan sexen være helt fantastisk 🤩

Er jeg ikke følelsesmessig investert i mannen, ja da er det håpløst for min del ihvertfall. Jeg klarer ikke det....Det blir totalt feil for meg ihvertfall, men jeg dømmer ikke andre av den grunn. Syns folk må gjøre det som passer dem best 🤗

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...