AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Hvor lenge har dere holdt på med det? Og hvordan har fasting påvirket deg? Anonymkode: eff8d...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Begynte med periodisk faste for 6 år siden da jeg skulle ned 22 kg. I starten var det krevende. Veldig krevende. Husker at jeg talte timer til jeg kunne spise, og da spisevinduet var over på kvelden så gikk jeg rundt og kjempet mot behovet for å småspise på sjokolade og annen snacks som var den uvanen jeg hadde lagt meg til. Men jeg begynte å gå ned i vekt, derfor fortsatte jeg, og etter hvert så gikk det av seg selv. Nå er det bare en naturlig livsstil å ikke spise frokost eller kvelds. Apetitten skrus ikke på før til lunsjtider, og på kvelden så vil jeg sjelden ha mat. Alt blir en vane om du gir det nok tid. Spiser 2 eller 3 måltider per dag. Når jeg ikke lenger småspiser så er det lettere å fokusere på kvaliteten av maten til måltidene. Blir selvfølgelig sulten, men føler nå at det er godt å være sulten før et måltid. Må ikke lenger fylle på med altslags lettvint mellom måltider. Anonymkode: 4e705...000 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Innså at jeg kun spiste frokost av vane. Et måltid som gir meg veldig lite. Og at jeg likte en stor lunsj og en stor middag bedre. Samt at det var tullete å drive og drikke kalorier når vann og kaffe uansett var det jeg likte best. I begynnelsen var det både- og. Følte meg mye lettere og bedre, men samtidig noe unaturlig med å ikke spise før 12-14. To betraktninger; 1) det er en livsstil, ikke en diett. Ser du på det som slanking så vil du raskt være tilbake på utgangspunktet. Dette er noe du velger om det er slik du ønsker å leve. 2) har aldri latt det begrense det sosiale. Har nå vært på ferie med familie en periode, og har da tatt litt frukt og juice til frokost, blant annet. Har ikke hatt noe å si på vekt, da det aldri var et problem. Men føler meg lettere og bedre gjennom dagen, bedre tarm/mage-helse. Sover bedre. Anonymkode: 5485c...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå