AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Kan starte innlegget med å nevne at kompliment er jeg dårlig på, det ligger ikke naturlig for meg å gi. Det må gå an å endre på. Jeg har møtt ei topp jente, og tenker at kompliment må jeg snart gi for å vise at jeg vil noe seriøst med relasjonen. Utseende er veldig bra, og personlighet det samme. Har ingenting å utsette på noe. Så spørsmålet mitt, her, går til kvinner. Hvilke kompliment liker dere å få? Og som aldri slår feil? Anonymkode: 9a1e0...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Hva synes du er fint ved henne da? Hva med å finne ut hva slags kjærlighetspråk du er god på, og hva hun foretrekker? Om dere snakker samme kjærlighetspråket så er det jo helt supert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) Jeg vil gjerne høre at jeg er bra nok. Om jeg har på meg en fin kjole, så er det aldri feil å få høre det heller. Jeg vil bli verdsatt, både i ord og handlinger. Det betyr ikke nødvendig automatisk sex, men at han viser det ovenfor meg. Vis at man er stolt av kjæresten sin, både hjemme bak husets 4 vegger og ute blandt folk 😊 Jeg i hvert fall, trenger den bekreftelsen 😊 Kunne nok sikkert skrevet mye mer, men du skjønner sikkert tegninga 😊 Endret 26. juli 2024 av Mardina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 Du må jo gi autentiske komplimenter basert på henne, ikke hva du har lest er bra å si Jeg husker best de komplimentene som gikk på at jeg har snille øyne og er empatisk og klok. Alle komplimentene om at jeg er sexy har jeg glemt samme dag. Anonymkode: d6db8...580 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 Synes det er fint at du spør, det kan ikke være så lett for menn å vite hva som "er lov" å si alltid. Mitt råd er å gi komplimenter som ikke handler om sex før dere faktisk har sex, da er det bare fint hvis du sier at hun har flotte pupper, sexy rompe e.l., men altså ikke før dere faktisk har hatt sex. Før det (og for å komme dit:) er det bedre å si ting som "Så fin du var i den kjolen", "Du har utrolig flott hår" eller noe liknende som ikke er seksuelt, og som passer på henne, selvfølgelig. Og komplimenter henne for ting hun sier! Hør etter når hun snakker, still oppfølgende spørsmål og gi uttrykk for det når hun sier noe intelligent, empatisk eller morsomt - si at det var veldig interessant, at du aldri har sett det fra den synsvinklen før, osv. Dét liker vi! Anonymkode: 87d10...d5b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 De beste komplimentene er de som oppleves som spontane og ektefølte - da har det nesten ingenting å si hva som blir sagt (men kommentarer på kropp er et minefelt det kan være greit å styre unna i starten). Tilsvarende vil det som virker forhåndslært og planlagt ha liten effekt uansett hvor velformulerte de er. Gi komplimenter fordi du faktisk mener dem og det føles naturlig å gjøre det, ikke fordi du synes du burde. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 Ærlige komplimenter er det beste. Jeg vil heller ha komplimenter på noe jeg gjør eller personlighet, enn kropp. Elsker få komplimenter på matlaging, interiør, planter, eller noe jeg gjør for andre. Anonymkode: 4c0fc...ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 Komplimenter som viser at noen ser meg er nok de som betyr mest. Altså at de har lagt merke til noe jeg gjør, sier, eller måten jeg oppfører meg på, som feks å kommentere at "jeg liker at du alltid er så høflig/hjelpsom" "En av tingene jeg liker ved deg er at det virker som om du ... " Altså ting som gjenspeiler meg, mine verdier, det jeg står for. Komplimenter knyttet til utseende er mindre verdt, jeg har liksom ikke designet meg selv. Men å si at du liker stilen, er mer givende, det er noe hun selv har gjort. Og for noen som er mer opptatt av utseende, mote eller kropp, vil selvsagt komplimenter knyttet til dette bety mer enn for "en som meg" som ikke synes det er fult så viktig hvordan jeg ser ut, mens jeg blir veldig glad for å høre at jeg er omsorgsfull eller morsom eller intelligent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) Spontane og ektefølte komplimenter er de beste. «Det har jeg aldri tenkt over, jeg liker måten du tenker på!» er kanskje det beste komplimentet jeg har fått. Det er kanskje ikke noe som kan øves inn og brukes når som helst, men det er for å illustrere at det kan være omtrent hva som helst. Påtatte og overfladiske komplimenter har motsatt effekt på meg, jeg blir litt mistenksom når noen smører tykt på med komplimenter om alt og ingen ting. Endret 26. juli 2024 av Trek 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #10 Del Skrevet 27. juli 2024 Noe av det jeg har satt mest pris på å høre er å høre at jeg får noen i godt humør, at det hjelper å prate med meg om vanskelige ting, at å se meg smile gjør han glad. Intelligens er også kult å få komplimenter på. Anonymkode: fac74...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. juli 2024 #11 Del Skrevet 27. juli 2024 Gi henne komplimenter som går på personlighet, kunnskaper, stil og lignende, og ikke på kropp. Si gjerne at hun ser fin/flott ut, men deilig rumpe/pupper og lignende kan du vente med til dere er intime. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #12 Del Skrevet 27. juli 2024 Måten du formulerer deg på, så virker det ikke som det er så viktig om komplimentet er ektefølt, bare det er "bra". Første du må forstå er at et kompliment må være ektefølt, hvis ikke betyr det ingenting Anonymkode: c7d37...fff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #13 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Måten du formulerer deg på, så virker det ikke som det er så viktig om komplimentet er ektefølt, bare det er "bra". Første du må forstå er at et kompliment må være ektefølt, hvis ikke betyr det ingenting Anonymkode: c7d37...fff Det har du rett i. ts Anonymkode: 9a1e0...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå