AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Del Skrevet 26. juli Sliter med dette i voksen alder. Sklidd ut flere ganger etter noen treff gjennom felles interesser. Har nå ei jeg liker godt å være med, med en del til felles og som jeg gjerne vil skal bli nærere enn en bekjent jeg møter en sjelden gang gjennom hobbyen. Skal jeg bare be ut på noe annet og høre om interessen er der for det? Evt noen andre tips? Føler også jeg må passe litt på at hun ikke tror jeg sjekker henne opp også 😅 J27 Anonymkode: 9896b...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Del Skrevet 26. juli Bare si hei, jeg synes du virker som en hyggelig dame. Har du lyst til å gå tur/ta en kaffe/gå på kino en dag? Alltid plass til nye, bra venner i livet, sier du med et smil. Så får du forhåpentligvis et ærlig svar om hvorvidt hun har kapasitet til nye folk i livet sitt. Men du må jo være forberedt på at hun kanskje har de hun trenger, uten at du går i kjelleren av den grunn. Anonymkode: 3a6fe...750 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bare si hei, jeg synes du virker som en hyggelig dame. Har du lyst til å gå tur/ta en kaffe/gå på kino en dag? Alltid plass til nye, bra venner i livet, sier du med et smil. Så får du forhåpentligvis et ærlig svar om hvorvidt hun har kapasitet til nye folk i livet sitt. Men du må jo være forberedt på at hun kanskje har de hun trenger, uten at du går i kjelleren av den grunn. Anonymkode: 3a6fe...750 Vi spør hverandre om å møtes på sted x innimellom for å drive med denne hobbyen, men å gå fra å ha noen å drive med hobbyen sin med innimellom til å bli venner er det jeg lurer litt på, litt kjipt om det blir nei for da har jeg jo mistet en god «hobbyvenn» isåfall. Men den som intet våger intet vinner eller noe i den dur, så får vel bare lufte muligheten for å gjøre noe annet neste gang. Ts Anonymkode: 9896b...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 19.32): Sliter med dette i voksen alder. Sklidd ut flere ganger etter noen treff gjennom felles interesser. Har nå ei jeg liker godt å være med, med en del til felles og som jeg gjerne vil skal bli nærere enn en bekjent jeg møter en sjelden gang gjennom hobbyen. Skal jeg bare be ut på noe annet og høre om interessen er der for det? Evt noen andre tips? Føler også jeg må passe litt på at hun ikke tror jeg sjekker henne opp også 😅 J27 Anonymkode: 9896b...c47 Bare å spørre -er sånn de fleste voksenvennskap oppstår. Skal mye til at du får ett blankt nei, de fleste syntes jo det er hyggelig å bli tenkt på:-) Anonymkode: b1566...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Del Skrevet 27. juli La samtalene fordype seg naturlig. Ikke vær veldig «på» med aktiviteter for ofte, det er de gode samtalene som utvikler vennskap. Humor, og en viss dose sårbarhet i gjensidig tempo, da blir vennskapet dypere. Anonymkode: c687d...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå