AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #41 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har merket at noen menn driver på sånn på nettet. Skal liksom være veldig hyggelige først og så etter en stund kommer en frekk eller nedlatende melding. Jeg får litt sjokk hver gang, har en hyggelig samtale og så "bokser" han deg plutselig i magen verbalt. Det får meg til å bli så sint og såret at jeg enten gir igjen med samme mynt eller sletter han med en gang. Uansett så er det helt slutt på min interesse. Fornærmelser og nedlatende kommentarer er ikke, og vil aldri bli et sjekketriks. Anonymkode: e85f4...3fc Har du noen gang sett menn som er gode kompiser drive å kødde med hverandre og dele ut div fornærmelser til hverandre, eller lekesloss med hverandre? Tror du de gjør det for å være hatefulle mot kompisen sin? "Banter" kalles det vel på engelsk og er visst noe dere kvinner ikke klarer å forstå. Anonymkode: 8fced...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #42 Del Skrevet 28. juli 2024 Helene1982 skrev (7 minutter siden): Nei, les profilen, kommenter noe dere har til felles og noe du finner interessant ved henne som viser at du har lest/sett profilen. introduser deg selv på en hyggelig/morsom/relevant måte og still et relevant spørsmål. Akkurat det som 1000 andre har gjort før deg altså. Fungerer nok kjempegodt... Anonymkode: 8fced...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. juli 2024 #43 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Akkurat det som 1000 andre har gjort før deg altså. Fungerer nok kjempegodt... Anonymkode: 8fced...19b Det er ikke det de fleste gjør. De fleste er sloppy og tenker kvantitet i stedet for kvalitet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #44 Del Skrevet 28. juli 2024 Helene1982 skrev (54 minutter siden): Det er ikke det de fleste gjør. De fleste er sloppy og tenker kvantitet i stedet for kvalitet. Hvilken bakgrunn har du for den uttalelsen? Anonymkode: 8fced...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. juli 2024 #45 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken bakgrunn har du for den uttalelsen? Anonymkode: 8fced...19b Det at menn statistisk sett «swiper» på flere enn de faktisk liker/har preferanser for, mens kvinner avviser eller aksepterer - og kvinners utfordring er at de spammes så de risikerer å sile bort menn som faktisk passer dem, fordi det er så mye: ehhh hei … Både menn og kvinner burde være mer selektive og bla saktere er min mening. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #46 Del Skrevet 28. juli 2024 Helene1982 skrev (11 minutter siden): Det at menn statistisk sett «swiper» på flere enn de faktisk liker/har preferanser for, mens kvinner avviser eller aksepterer - og kvinners utfordring er at de spammes så de risikerer å sile bort menn som faktisk passer dem, fordi det er så mye: ehhh hei … Både menn og kvinner burde være mer selektive og bla saktere er min mening. Kan du vise til noen kilde med dokumentasjon på at menn ikke skriver om det som står i profilen til de kvinnene de skriver til slik som du hevder? Anonymkode: 8fced...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. juli 2024 #47 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du vise til noen kilde med dokumentasjon på at menn ikke skriver om det som står i profilen til de kvinnene de skriver til slik som du hevder? Anonymkode: 8fced...19b Selvsagt ikke. Det ville vært imot personvern og sjekkeappenes egeninteresse om de analyserte hvilken strategi som lykkes oftere enn andre strategier. Jeg er rimelig sikker på at menn står for mesteparten av inntekten til appene, da de har ødelagt sitt eget marked ved å like alt og alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #48 Del Skrevet 28. juli 2024 Helene1982 skrev (16 minutter siden): Selvsagt ikke. Det ville vært imot personvern og sjekkeappenes egeninteresse om de analyserte hvilken strategi som lykkes oftere enn andre strategier. Jeg er rimelig sikker på at menn står for mesteparten av inntekten til appene, da de har ødelagt sitt eget marked ved å like alt og alle. Du uttaler deg altså uten noe som helst kunnskap eller data som bakgrunn. Kun fantasiene i ditt eget hode. Anonymkode: 8fced...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #49 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fungerer det bedre å overøse noen fine damer med komplimenter akkurat som 1000 andre simps har gjort med samme dama tror du? Anonymkode: 8fced...19b Men det finnes vel andre og mer interessante ting å snakke om enn å komme med komplimenter? Forsøke å bli kjent med dama f eks. Komplimentene kan vente - lenge. Anonymkode: d1951...563 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #50 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du noen gang sett menn som er gode kompiser drive å kødde med hverandre og dele ut div fornærmelser til hverandre, eller lekesloss med hverandre? Tror du de gjør det for å være hatefulle mot kompisen sin? "Banter" kalles det vel på engelsk og er visst noe dere kvinner ikke klarer å forstå. Anonymkode: 8fced...19b Men da kjenner de jo hverandre og vet at de er glade i hverandre. Noe helt annet å holde på sånn med vilt fremmede. Anonymkode: d1951...563 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 28. juli 2024 #51 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du uttaler deg altså uten noe som helst kunnskap eller data som bakgrunn. Kun fantasiene i ditt eget hode. Anonymkode: 8fced...19b Sitat Akkurat det som 1000 andre har gjort før deg altså. Fungerer nok kjempegodt... This you? 👆🏻 hvem er disse 1000? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #52 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Men det finnes vel andre og mer interessante ting å snakke om enn å komme med komplimenter? Forsøke å bli kjent med dama f eks. Komplimentene kan vente - lenge. Anonymkode: d1951...563 Ok. Legg ut et eksempel på et førsteinnlegg som vil gi et godt inntrykk. Anonymkode: 8fced...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 28. juli 2024 #53 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 18.55): En del menn starter samtalen på tinder med en fornærmelse. Feks "Fin frisyre, men antrekket er litt billig." Eller "Dialekten din er det ikke så mange som liker men jeg synes den er grei nok" osv. Hver gang menn gjør dette, så vekkes det en bitch i meg, og jeg blir ikke særlig trivelig å snakke med for å si det sånn. Selvfølgelig gidder jeg ikke treffe en mann som snakker sånn til meg. Hvem i alle dager funger denne teknikken på? Ihvertfall ikke på voksne damer 40+? Anonymkode: d41a8...a51 Snart 20 år siden The Game av Neil Strauss kom ut. Driver menn fortsatt med dette, på tross av at det aldri har fungert? Wow… 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #54 Del Skrevet 28. juli 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Nei. Jeg fant mannen der. Og 8/10 jeg datet var ute etter noe seriøst, men vi hadde ikke kjemi Anonymkode: 8593a...b66 Tinder har endret seg voldsomt til det negative siden steinalderen da folk som du fant en fast partner der. Idag er stedet så useriøst at man vet ikke om man skal le eller gråte når noen på 35+ begynner å klage på noe, samtidig som man fortsatt er på Tinder. Like logisk som å klage over stor trafikk når man står midt på en motorvei, eller manglende utvalg av alkohol når man er i Sahara. Anonymkode: 830da...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #55 Del Skrevet 28. juli 2024 TomBombadil skrev (36 minutter siden): Snart 20 år siden The Game av Neil Strauss kom ut. Driver menn fortsatt med dette, på tross av at det aldri har fungert? Wow… Fungert like bra som om man har blitt forballstjerne/kjendis/millionær e.l andre diverse årsaker helt ut av det blå som gjør en helt vanlig alminnelig person med vanlig utseendet. Anonymkode: 62cc1...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #56 Del Skrevet 28. juli 2024 knooters skrev (19 timer siden): , hva er grunnlaget for en "like"? At man har sett profilen og ikke kaster opp av noens visuelle uttrykk? Jeg ville nå tenkt at man "liker" først og fremst hvis det er litt flere grunner til at akkurat DEN personen er en bedre kandidat enn de fleste andre på appen. Ja, det er vi visuellt først og fremst. Altså om dette et menneske jeg har lyst å kysse og bli kjent med intimt. Smiler han, virker han empatisk og skikkelig eller får jeg psycho vibber. Begynner han med negging så er det psycho vibber. Kom over en sånn i går igjen faktisk. Anonymkode: d41a8...a51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #57 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men da kjenner de jo hverandre og vet at de er glade i hverandre. Noe helt annet å holde på sånn med vilt fremmede. Anonymkode: d1951...563 Hahaha godt poeng. " dere kvinner må lære dere banter." ahhe Hæ? 😂😂 På tide at menn lærer seg å ikke snakke til fremmede kvinner som om de er en gammel kompis. Anonymkode: d41a8...a51 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #58 Del Skrevet 28. juli 2024 Sletter med en gang, rødt flagg. Anonymkode: 18695...72b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #59 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 22.10): Nå er ikke tinder en dating app men en sex app....... Kom deg over på mer seriøse sider. Anonymkode: 1fc52...f0e Hvis du hadde visst hvordan menn er på andre sider, der de kan ta kontakt med hvem som helst uten en gjensidig interesse, så hadde du ikke sagt dette. Jeg fant kjæresten på Tinder, veldig godt fornøyd med ham. Anonymkode: 32748...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #60 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du noen gang sett menn som er gode kompiser drive å kødde med hverandre og dele ut div fornærmelser til hverandre, eller lekesloss med hverandre? Tror du de gjør det for å være hatefulle mot kompisen sin? "Banter" kalles det vel på engelsk og er visst noe dere kvinner ikke klarer å forstå. Anonymkode: 8fced...19b Du ser ingen forskjell på gode kompiser vs noen man har chattet med på tinder? Vi kan slenge banter vi damer også. Med nettopp GODE venninner. Som kjenner oss. Som vi vet er glad i oss uansett, og derfor blir det noe helt annet. Å kødde med nye bekjentskaper er noe man må gjøre med hårfin balanse, fordi man ikke kjenner hverandre og vet hva som er den andres såre punkt, eller hvor mye den tåler, eller hvor mye den er vandt til. Ergo selvsagt ikke noe man gjør skriftlig over en app, det er noe man må møtes for å kunne lese mtp kroppspråk osv. Anonymkode: 844e5...d4b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå