AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 En del menn starter samtalen på tinder med en fornærmelse. Feks "Fin frisyre, men antrekket er litt billig." Eller "Dialekten din er det ikke så mange som liker men jeg synes den er grei nok" osv. Hver gang menn gjør dette, så vekkes det en bitch i meg, og jeg blir ikke særlig trivelig å snakke med for å si det sånn. Selvfølgelig gidder jeg ikke treffe en mann som snakker sånn til meg. Hvem i alle dager funger denne teknikken på? Ihvertfall ikke på voksne damer 40+? Anonymkode: d41a8...a51 17 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Bare la de runke i fred😇 Anonymkode: 97622...9bb 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 De tror det fungerer. De ser for mye på Andrew Tate og gud vet hva Anonymkode: 8593a...b66 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: De tror det fungerer. De ser for mye på Andrew Tate og gud vet hva Anonymkode: 8593a...b66 Dette. Dagens unge menn følger heller giftige menn som Andrew Tate og andre undermålere fremfor menn på YT som faktisk har noe fruktbart å komme med. Så et bra intervju med psykolog Sadia og Tate hvor hun tok opp at vanlige menn uten bra utseende og/eller kjendisstatus vil slite med dating hvis de følger Tate, og han var ikke uenig. Anonymkode: 1f32a...756 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 Enda en grunn til å ikke melde seg inn på Tinder, skjønner jeg 😄 Holder meg til han jeg taster med nå jeg, han tar seg faktisk bryet med å bli kjent med MEG som person. Og han har ikke vært ufin en eneste gang 🥰 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 De driter seg jo totalt ut. For noen funker dette kanskje i en samtale face to face, (selv om det er en ufin og kynisk teknikk da også) men det er jo helt bak mål å skrive sånt over nett til noen du aldri har møtt. Jeg ville svart ganske tydelig hvor patetisk det er å holde på sånn. Anonymkode: 4e889...786 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En del menn starter samtalen på tinder med en fornærmelse. Feks "Fin frisyre, men antrekket er litt billig." Eller "Dialekten din er det ikke så mange som liker men jeg synes den er grei nok" osv. Hver gang menn gjør dette, så vekkes det en bitch i meg, og jeg blir ikke særlig trivelig å snakke med for å si det sånn. Selvfølgelig gidder jeg ikke treffe en mann som snakker sånn til meg. Hvem i alle dager funger denne teknikken på? Ihvertfall ikke på voksne damer 40+? Anonymkode: d41a8...a51 De har lest en bok. Husker ikke hva den heter. Men det er visst et triks som skal fungere.... Anonymkode: 5f8cb...6ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 Hadde sletta matchen tvert! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De har lest en bok. Husker ikke hva den heter. Men det er visst et triks som skal fungere.... Anonymkode: 5f8cb...6ba Det fungerer jo ikke da. Ikke når vi er 40+ Anonymkode: d41a8...a51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 26. juli 2024 #10 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): En del menn starter samtalen på tinder med en fornærmelse. Feks "Fin frisyre, men antrekket er litt billig." Eller "Dialekten din er det ikke så mange som liker men jeg synes den er grei nok" osv. Hver gang menn gjør dette, så vekkes det en bitch i meg, og jeg blir ikke særlig trivelig å snakke med for å si det sånn. Selvfølgelig gidder jeg ikke treffe en mann som snakker sånn til meg. Hvem i alle dager funger denne teknikken på? Ihvertfall ikke på voksne damer 40+? Anonymkode: d41a8...a51 Og du lurer på hvorfor du fortsatt er singel ? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #11 Del Skrevet 26. juli 2024 Det er mye psykiske lidelser der ute, også blant menn, og dette er utrykket det får ute blant folk. Jeg har selv opplevd at menn kan gå i angrep bare av å se bilde av meg på sukker eller tinder. De fleste gjør det selvsagt ikke men andelen menn som hater kvinner er overraskende høy. Som en vis bruker skriver over her: la de runke i fred. Den beste hevnen på slike menn er å leve det beste livet sitt med eller uten en annen mann ❤️ Anonymkode: 20a02...686 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Del Skrevet 26. juli 2024 Er det knegging du tenker på? Anonymkode: 6c8af...836 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #13 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De tror det fungerer. De ser for mye på Andrew Tate og gud vet hva Anonymkode: 8593a...b66 Og det jo greit at slike tapere avslører seg først som sist, men sine åndssvake fremgangsmåter. Anonymkode: b6285...3d9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #14 Del Skrevet 26. juli 2024 Dorma skrev (8 minutter siden): Og du lurer på hvorfor du fortsatt er singel ? 😂 Jeg har null problemer med å få en date asså. Men jeg gidder jo ikke date duster. Anonymkode: d41a8...a51 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 26. juli 2024 #15 Del Skrevet 26. juli 2024 Har egentlig bare opplevd negging en gang. Har ikke brukt apper. Men da sa han noe i duren at jeg var helt nydelig, men håret skulle vært sånn og sånn. Vanskelig å beskrive, men for meg opplevdes det definitivt som han la an på meg samtidig som han forsøkte å trykke meg ned. Han fortsatte å legge an på meg i noen uker (felles vennegjeng). Syntes det var veldig sært og unngikk han mest mulig fra første samtale... Fungerer dette virkelig for noen?! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #16 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har lest en bok. Husker ikke hva den heter. Men det er visst et triks som skal fungere.... Anonymkode: 5f8cb...6ba The game, og ja den har vist seg å fungere utmerket - noe som er helt uforståelig for meg. Hvor godt den vil fungere på en app aner jeg ikke. Anonymkode: 040c5...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #17 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har lest en bok. Husker ikke hva den heter. Men det er visst et triks som skal fungere.... Anonymkode: 5f8cb...6ba The Game! Jeg husker da denne boken kom ut, noen kompiser av meg løp rundt og sa "du har leppestift på tennene" på kødd hele tiden etterpå (det var ironisk altså). Jeg leste også boken. Du skal gå opp til en såkalt 9-10er som alltid er vant med å få alle hun vil, og så skal du "negge" henne litt ved å si noe mildt nedsettende, eller legge an på venninna i stedet. Poenget er å ikke stå og sikle som en hund med en gang og overøse dem med komplimenter som de får hele tiden. Det skal skille deg ut, gjøre deg litt mer hard to get, fyre opp et konkurranseinstinkt eller noe. På et eller annet plan så forstår jeg tankegangen bak. Men det er jo helt bak mål å bruke på Tinder, og på norske kvinner over 21 år. Det er en formula for å sjekke opp usikre 19-åringer i Los Angeles. Men den stilen er jo til og med for gammel for dem tror jeg. Morsom bok, da. Det andre sjekketrikset er å kle seg helt vilt og lære seg noen magic tricks. Det er jo bare patetisk, jeg møtte noen av de med lilla dress og flosshatt som skulle gi meg masse gåter og sånn, men jeg hadde jo også lest den så det var bare underholdning og null tenning for min del Anonymkode: 5ffb2...14e 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #18 Del Skrevet 26. juli 2024 Nå er ikke tinder en dating app men en sex app....... Kom deg over på mer seriøse sider. Anonymkode: 1fc52...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 26. juli 2024 #19 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) Herregud så miljøskadet folk har blitt når de tror noe nedsettende eller negativt er en god inngang for sjekking. Enten eier de ikke selvinnsikt, eller så er det jo en strategi de lykkes med siden de bedriver dette? Det skal sies at en del kvinner har lagt opp til det. Når jeg fortsatt var der inne så var det ikke godt nok å innlede en samtale med "hei" eller noe annet hverdagslig smalltalk for å få samtalen i gang. Neida, man måtte vitse, komme opp med unike pick-up-lines eller på andre måter skille seg ut for å i det hele tatt få samtalen i gang. Startet man med noe basic så kunne man få "du virker kjedelig" eller "har du ikke noe bedre å komme med?" osv. Det var en av mange grunner til at jeg kastet inn årene der. Endret 26. juli 2024 av Bombasi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #20 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nå er ikke tinder en dating app men en sex app....... Kom deg over på mer seriøse sider. Anonymkode: 1fc52...f0e Nei. Jeg fant mannen der. Og 8/10 jeg datet var ute etter noe seriøst, men vi hadde ikke kjemi Anonymkode: 8593a...b66 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå