AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Har planer om å kjøpe en robotklippe, og ser dei fleste naboer har kjøpt anten Gardena elller Husqverna, og sikkert bra begge. Ser mange legger robotklippere utfor salg m/ den begrunnelse av den passet ikkje til plenen. Med andre ord er det tydelegvis mange som ikkje har kjøpt robotklippere utan å vite . Å kjøpe robotklipper med forliten rekkevidde er truleg ikkje så lurt, men det finnes snart like mange merker som stjerner på himmelen. Mange useriøse forhandlere som ikkje ivaretar oppfølgning i ettekant og ingen som reiser spørsmål om det når de handler En robotklipper koster tross alt noen tusen, og ergeleg om ein ikkje får tatt service Viktig å handle hos seriøse forhandlere som har servicepersonell. Viktig å ikkje kjøpe klipper med god rekkevidde, ettersom den har lengre batteri kapasitet. Kasnkje bedre å kjøpe ein som har rekkevidde på 600 kvm selv om plenen er bare 400 kvm. Anonymkode: 6a222...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg har en Husqvarna 430x som har surret og gått i 7 år. Over 1000 ladesykluser og tett innpå 5000km. Et hjulgir ble byttet første år på garanti, og etter seks år måtte jeg bytte en av kollisjonssensorene. Kjøp en som har betydelig mer dekning enn plenen din så tar du høyde for at batteriet taper seg over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Whistler skrev (1 time siden): Jeg har en Husqvarna 430x som har surret og gått i 7 år. Over 1000 ladesykluser og tett innpå 5000km. Et hjulgir ble byttet første år på garanti, og etter seks år måtte jeg bytte en av kollisjonssensorene. Kjøp en som har betydelig mer dekning enn plenen din så tar du høyde for at batteriet taper seg over tid. Husqverna er nok eit godt merke, og har eit servicetilbud, men de er noe dyrere en Gardena. Det er ofte slik ein "får det ein betaler for" Anonymkode: 6a222...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå