Gå til innhold

Kjære menn, hva er aldersgrensen din for sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 7/27/2024 at 11:06 AM, AnonymBruker said:

Nei du! Jeg har 20 åringer i hus, og gleder meg til de vokser av seg "tenårings"-furtinga, som ikke gir seg helt før hormonelle svingninger av utvikling gir seg og hjernen er helt utviklet egentlig. Var vel rundt 24-25 år jeg og mine venninner ble mer stabile i humør og følelser tror jeg. Sluttet med drama. Det er håp!

Anonymkode: 01ee7...961

Mulig du selv tror at dere vokser det av dere, men det gjør dere ikke. Dere blir ikke stabile før dere kommer i overgangsalderen. 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette handler kun om sex. Min absolutt nederste grense er 18 år. Denne har ikke endret seg jo eldre jeg har blitt. Og ja, det mangler ikke på 18 åringer som ønsker å ligge med en 40 åring. 

Anonymkode: cfb91...435

Nettopp! 

Anonymkode: a2b34...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv hadde jeg aldri turt å høyresveipe på ei dame tidlig i 20-årene, da jeg egentlig forventer at hun synes det er ekkelt. Jeg har Tinder, og har satt nedre aldersgrense til 24 fordi jeg er nysgjerrig på hva som finnes der. Kvinner i den alderen er jo gjerne utrolig fine å se på, hadde garantert vært en opplevelse for en eldre mann i senga også, men det ville jo neppe fungert over tid i et kjærlighetsforhold.

Om en yngre dame er interessert i meg, så får hun ta kontakt først, ikke motsatt. Har fått endel likes fra relativt unge kvinner, men stort sett utenlandske (Asia, Brasil, Afrika), som dermed er uinteressant (har Tinder Gull, så jeg ser hvem som liker meg). Men, skulle muligheten by seg, så hadde jeg neppe klart å si nei til en tidlig i 20-årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 16.37):

Kvinneguiden. At de ikke har hatt tid til å brenne seg og bli bitre, men er blidere og triveligere. 

Anonymkode: 2c445...d4c

Er du på KG fordi du har brent deg og er bitter?

Anonymkode: ed31d...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 16.08):

Hvorfor er det så mange menn 30 og 40 årene som swiper ja på tinder til en 20 år gammel jente? 
Er litt sjokkert og forventet ikke dette selv. Jeg betaler for tinder gull som gjør at jeg kan se hvem som swiper ja, før jeg eventuellt svarer ja selv. Ble etterhvert nyskjerrig på hva disse mennene ville skrive om jeg swiper ja tilbake, fordi antallet bare øker og øker.
Dette er menn med alle slags type yrker og interesser beskrevet på profilen. Hvorfor vil en «høy status» mann som jobber som feks lege swipe på en 20 åring som ikke er ferdig å utdanne seg engang?

Er dette kun utseendemessige faktorer som jeg mistenker selv? Er det normalt for menn å ønske seg sex med noen betydelig yngre som de i noen tilfeller er gamle nok til å være faren til? Og i så fall, hvorfor? Hva er din grense når det kommer til aldersforskjell? 

Anonymkode: 14feb...0b2

For de fleste menn handler det mest om et ungt utseende, samt den universale greia om virilitet, følelsen av ungdommelighet, og selve jakten. For min del, en mann i midten av 50-årene, er jeg ikke interessert i det jeg kaller småjenter, men søte og sensuelle, trygge og intelligente voksne damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...