AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Jeg har skadet meg i ferien og det er ikke så lett å komme oss ut før mannen er hjemme. Har terrasse og en liten hage vi kan være i da. Utenom det vil jeg gjerne ha forslag til kjekke aktiviteter med 2åringen inne. Til å har vi sett litt bittelitt tv, typisk dyreprogrammer. Øvd oss på dyrelyder etterpå. Vi har bygget med klosser og lego. Tegnet. Han har sittet på kjøkkenbenken og "hjulpet" til med måltid, lest bøker (han har ikke helt tålmodighet til det). Kom gjerne med tips til ting vi kamskje ikke trenger å måtte handle så mye til. Anonymkode: 4b75a...332
Gjest jegerrinne Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Bake, lære å klippe snøkrystaller i papir, male, lage hule inne med tepper og puter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 Min 2-åring har en del figurer hun liker å leke med. Og sånn plastbil man sitter på som hun kjører rundt. Leker og med klosser, utkledningstøy, dukkevogn, lekedyr, lekebiler (med garasje), lekepiano ++ Liker å stå ved vasken på badet med litt kopper og kar og badeleker og helle og styre og leke med badeendene (står på krakken sin). Dette kan hun gjøre lenge. Er det fint vær kan dere jo gjøre det på terrassen. Såpebobler (på balkongen her) Bade. Plastelina, maling, sopp-perler (begrenset tålmodighet her men gøy en stund) Anonymkode: a1c5f...5bd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 Hun synes og det er gøy å tape ting så jeg bruker papirtape som jeg hjelper å rive i mindre biter så får hun teipe på ark eller på en ting (papirtape er lett å ta av). Hun får ikke bruke saks ennå men hun har en stekeklype som hun later som er saks som hun "klipper" med 😄 Leke frisør, leke doktor (om du har en sånn tom plastsprøyte feks er det gøy å leke med, sånn uten spiss) Anonymkode: a1c5f...5bd
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 «Vaske opp» har underholdt mine lenge. Egentlig alt som involverer vann. Anonymkode: a54d6...5aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå