AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Jeg holder på med 3 stk. A: en ex som vil tilbake...vet ikke hva jeg vil enda....var sammen noen år...... B: en player som jeg kun har hatt sex med 2 ganger..men..jeg likte han myyye. Og hat opplevd et par ganger før at fwb kan bli forhold.... 😄 dette er broren til B!! Tror ikke de 2 vet om hverandre...Han her vil ha med meg ut, ta meg på middag ute, vil være seriøs....være gentleman sier han...liker han og godt, men kun chatting i et par uker....ikke sex...... Hvem ville dere valgt? Anonymkode: 20db1...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 45 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg holder på med 3 stk. A: en ex som vil tilbake...vet ikke hva jeg vil enda....var sammen noen år...... B: en player som jeg kun har hatt sex med 2 ganger..men..jeg likte han myyye. Og hat opplevd et par ganger før at fwb kan bli forhold.... 😄 dette er broren til B!! Tror ikke de 2 vet om hverandre...Han her vil ha med meg ut, ta meg på middag ute, vil være seriøs....være gentleman sier han...liker han og godt, men kun chatting i et par uker....ikke sex...... Hvem ville dere valgt? Anonymkode: 20db1...275 Og broren vet du puler på han? Anonymkode: 15ed6...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprut Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Artig variant. Kjør plan B! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 Sprut skrev (2 timer siden): Artig variant. Kjør plan B! Få ekte svar..... Anonymkode: 20db1...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og broren vet du puler på han? Anonymkode: 15ed6...ef1 Nei....har ikke sett B på en liten uke Anonymkode: 20db1...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprut Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Få ekte svar..... Anonymkode: 20db1...275 Hvem er nr. 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg holder på med 3 stk. A: en ex som vil tilbake...vet ikke hva jeg vil enda....var sammen noen år...... B: en player som jeg kun har hatt sex med 2 ganger..men..jeg likte han myyye. Og hat opplevd et par ganger før at fwb kan bli forhold.... 😄 dette er broren til B!! Tror ikke de 2 vet om hverandre...Han her vil ha med meg ut, ta meg på middag ute, vil være seriøs....være gentleman sier han...liker han og godt, men kun chatting i et par uker....ikke sex...... Hvem ville dere valgt? Anonymkode: 20db1...275 Så teit. Du har jo allerede ødelagt med b og c, de vet det bare ikke å enda. Så du har kun ett alternativ som er reelt, nemlig eksen. Hva tror du b og c gjør når de finner ut av hverandre? Tror du c vil ligge med noen som har hatt sex med broren sin? Tror du b vil fortsette å ha sex med noen som flørter med broren sin? Nei, selvfølgelig ikke. 🤣🤣 Anonymkode: e4081...6d8 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 Hvor gammel er du? Anonymkode: 177b9...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 C - bare vær ærlig. Anonymkode: 6d2ef...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. juli 2024 #10 Del Skrevet 26. juli 2024 Whatever floats your boat 😄 Jeg liker å forholde meg til 1 om gangen. Eksen min hadde jeg ikke tatt tilbake, om han så hadde bedt på sine knær... 🙄 Utro menn er ikke min deal 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #11 Del Skrevet 26. juli 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg holder på med 3 stk. A: en ex som vil tilbake...vet ikke hva jeg vil enda....var sammen noen år...... B: en player som jeg kun har hatt sex med 2 ganger..men..jeg likte han myyye. Og hat opplevd et par ganger før at fwb kan bli forhold.... 😄 dette er broren til B!! Tror ikke de 2 vet om hverandre...Han her vil ha med meg ut, ta meg på middag ute, vil være seriøs....være gentleman sier han...liker han og godt, men kun chatting i et par uker....ikke sex...... Hvem ville dere valgt? Anonymkode: 20db1...275 Det er kjørt, uansett åssen du gjør det. Man ligger ikke med flere samtidig. Anonymkode: 554e0...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå