AnonymBruker Skrevet 25. juli #1 Del Skrevet 25. juli Naboen min er sur, bedreviter, verdensmester og selvopptatt. Det er meg meg og meg selv. Ikke hilser hun på butikken eller i gata, og blir fryktelig sjalu om barna mine får til noe. For det er bare hennes barn som skal skinne. Jeg kan stoppe å si hei, og prøve slå av en overfladisk prat. Kjøpte meg nye sko for noen uker siden, og da kom det surt.. uff, disse skoene såg ikke no god ut å gå i. Det var joggesko - hooka. Aldri noe positivt å si til andre. Parallelt med at hun legger ut mye quote på sosiale medier som: det er i motgang man ser hvem som er vennene mine. Husk at alle trenger et hei og et smil.. og mye i den kategorien. Får så lyst å kommentere noe, men kan jo ikke det. hun smisker mye med folk i kommentarfeltet. Åååh fine vakre deg, du er hel ved. folk hun ikke kjenner men ser veldig opp til hva sørn feiler folk? Anonymkode: ce67b...0a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 25. juli #2 Del Skrevet 25. juli Mange er hyklere, rett og slett. Noen bevisst, mange ubevisst. Kanskje hun rett og slett har et surt og kjipt liv i den virkelige verden, og prøver å kompensere sterkt på sosiale medier med hvordan hun ønsker å være og fremstå - men ikke klarer å leve opp til. Men ja, det blir som når en tidligere bekjent erklærte at på nyåret skulle vedkommende kutte ut alle negative folk og å tenke positivt. Paradoksalt er mennesket blant de mest negative og giftige jeg har truffet i mitt liv. Og etter hva jeg har hørt i ettertid har ikke noe endret seg der. Fortsatt en mørk sky. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #3 Del Skrevet 25. juli Grevling skrev (4 minutter siden): Mange er hyklere, rett og slett. Noen bevisst, mange ubevisst. Kanskje hun rett og slett har et surt og kjipt liv i den virkelige verden, og prøver å kompensere sterkt på sosiale medier med hvordan hun ønsker å være og fremstå - men ikke klarer å leve opp til. Men ja, det blir som når en tidligere bekjent erklærte at på nyåret skulle vedkommende kutte ut alle negative folk og å tenke positivt. Paradoksalt er mennesket blant de mest negative og giftige jeg har truffet i mitt liv. Og etter hva jeg har hørt i ettertid har ikke noe endret seg der. Fortsatt en mørk sky. Dette tror jeg på. Det stemmer nok. Vil fremstå som en empatisk hjertevarm person utad. når hun vet selv hun er det motsatte. Man vil være det en tror folk ønsker å se. Har også en tidligere venninne som skulle kutte ut alle giftige mennesker fra livet sitt, så er hun den mest giftige av alle. håpet er vel at hun skal omgås de som hun anser som skikkelige folk slik at andre ser henne i lys av de. Anonymkode: ce67b...0a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. juli #4 Del Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Naboen min er sur, bedreviter, verdensmester og selvopptatt. Det er meg meg og meg selv. Ikke hilser hun på butikken eller i gata, og blir fryktelig sjalu om barna mine får til noe. For det er bare hennes barn som skal skinne. Jeg kan stoppe å si hei, og prøve slå av en overfladisk prat. Kjøpte meg nye sko for noen uker siden, og da kom det surt.. uff, disse skoene såg ikke no god ut å gå i. Det var joggesko - hooka. Aldri noe positivt å si til andre. Parallelt med at hun legger ut mye quote på sosiale medier som: det er i motgang man ser hvem som er vennene mine. Husk at alle trenger et hei og et smil.. og mye i den kategorien. Får så lyst å kommentere noe, men kan jo ikke det. hun smisker mye med folk i kommentarfeltet. Åååh fine vakre deg, du er hel ved. folk hun ikke kjenner men ser veldig opp til hva sørn feiler folk? Anonymkode: ce67b...0a8 Mange hyklarar rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli #5 Del Skrevet 25. juli Bruk minst mulig tid på henne. Du skriver at hun er overlegen og nedlatende, og ikke hilser, da ville jeg vært fornøyd med det, og bare oversett henne fullstendig. Trenger ikke bruke tid på falske mennesker. Anonymkode: 241ff...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Del Skrevet 26. juli Gjelder ikke dette ganske mange, da? Altså at de fremstiller seg selv som empatiske og omtenksomme på some, men fremstår som drittsekker i virkeligheten? Anonymkode: 50aed...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Del Skrevet 26. juli Kanskje naboen din er sur fordi hun ikke liker deg, kanskje det er du som er plagsom. Hvorfor skal du stoppe og slå av en overfladisk prat egentlig? Hvordan vet du at hun er så sjalu om dine barn får til noe? Høres ut som en tolkning du gjør av en dame du nesten ikke prater med. Jeg tviler på at hun har betrodd seg til deg om at hun sliter med sjalusi? Kanskje du er den plagsomme naboen som alltid skal bable i vei, og skryte av ungene dine? Slik at hun blir drittlei? Ikke sikkert det interesserer henne at Emma har kommet med på håndballaget eller at Sigurd holdt tale på skoleavslutningen. Og hvorfor forteller du henne at du har kjøpt deg nye sko? Herregud. Si hei med et smil og gå videre. Anonymkode: 9b48e...0f1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Naboen min er sur, bedreviter, verdensmester og selvopptatt. Det er meg meg og meg selv. Ikke hilser hun på butikken eller i gata, og blir fryktelig sjalu om barna mine får til noe. For det er bare hennes barn som skal skinne. Jeg kan stoppe å si hei, og prøve slå av en overfladisk prat. Kjøpte meg nye sko for noen uker siden, og da kom det surt.. uff, disse skoene såg ikke no god ut å gå i. Det var joggesko - hooka. Aldri noe positivt å si til andre. Parallelt med at hun legger ut mye quote på sosiale medier som: det er i motgang man ser hvem som er vennene mine. Husk at alle trenger et hei og et smil.. og mye i den kategorien. Får så lyst å kommentere noe, men kan jo ikke det. hun smisker mye med folk i kommentarfeltet. Åååh fine vakre deg, du er hel ved. folk hun ikke kjenner men ser veldig opp til hva sørn feiler folk? Anonymkode: ce67b...0a8 Alle vet at slike quotes ikke handler om å føle med andre, men kun om eget drama og "så slemme alle er mot henne." Så at hun legger ut slikt betyr at hun kun tenker på seg selv, akkurat som hun ellers viser. Hun vil bli likt, hun vil bli sett. Det er ingenting ved det her som vitner om noe annet. Skjønner ikke hvorfor du tror hun blir sett på som empatisk på sosiale medier. Anonymkode: ec9dd...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Del Skrevet 26. juli Det er du som virker vanskelig her. og som forventer at når hun ikke er så hyggelig og sjenerøs mot deg, så skal hun heller ikke være det mot andre. Det er ikke pålagt oss å like og sette pris på ethvert menneske vi vet om eller møter, men vi kan da like og sette pris på andre for det. Hun må jo også få lov til å se opp til folk, hvis du mener hun gjør det. Det er vel like greit å tenke at dere to muligens ikke går så godt sammen og la det bli med det? Anonymkode: 7f745...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Del Skrevet 26. juli Når man bare virkelig ikke har kjemi med noen så kan det få ut en verre versjon av en selv, og at den andre parten oppfatter vedkommende hakket verre enn hen faktisk er også. Selvsagt gjelder normal folkeskikk og hun her er nok rett og slett litt uhøflig, men jeg vet selv at om jeg først har fått en person i vranghalsen så overanalysere jeg også slik at negative trekk blir forsterket av meg. Anonymkode: 0fec0...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Del Skrevet 26. juli Hvorfor vil du snakke med noen du ikke liker? Og hvorfor er du venner med henne på Facebook? Anonymkode: 3d27b...59c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Del Skrevet 26. juli Fremstiller ikke nesten alle seg som noe annet hva de er på SoMe? Anonymkode: da77e...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor vil du snakke med noen du ikke liker? Og hvorfor er du venner med henne på Facebook? Anonymkode: 3d27b...59c Våre barn er venner, vi er naboer og vi bor på et lite sted. Å slette folk på sosiale medier er ikke noe man gjør hvis man ikke vil skape dårlig stemning Anonymkode: ce67b...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 26. juli #14 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor vil du snakke med noen du ikke liker? Og hvorfor er du venner med henne på Facebook? Anonymkode: 3d27b...59c Sett henne på begrenset-liste/limited, så slipper du å ergre deg over å ha henne i feeden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Del Skrevet 26. juli Mener det var noe forskning på de som la ut slike quotes, at de var mindre smarte. Har ikke link, finner det vel om man googler, men høres jo ut som om det stemmer med din nabo. Man sier ikke sånn om man har det godt med seg selv. Anonymkode: 779c6...39d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #16 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Naboen min er sur, bedreviter, verdensmester og selvopptatt. Det er meg meg og meg selv. Ikke hilser hun på butikken eller i gata, og blir fryktelig sjalu om barna mine får til noe. For det er bare hennes barn som skal skinne. Jeg kan stoppe å si hei, og prøve slå av en overfladisk prat. Kjøpte meg nye sko for noen uker siden, og da kom det surt.. uff, disse skoene såg ikke no god ut å gå i. Det var joggesko - hooka. Aldri noe positivt å si til andre. Parallelt med at hun legger ut mye quote på sosiale medier som: det er i motgang man ser hvem som er vennene mine. Husk at alle trenger et hei og et smil.. og mye i den kategorien. Får så lyst å kommentere noe, men kan jo ikke det. hun smisker mye med folk i kommentarfeltet. Åååh fine vakre deg, du er hel ved. folk hun ikke kjenner men ser veldig opp til hva sørn feiler folk? Anonymkode: ce67b...0a8 Hvis det er den verste naboen, Kan vi godt bytte. Kommunen her har kjøpt opp bolig til trygdebolig i sameiet, og vi har fått en ny nabo som trakasserer og herjer og lager drama i nabolaget. Han har ingen respekt for stilletid 23, snoker rundt andres biler, gjør hærverk, sperrer inn bilene til kvinner for å være slem, bråker og ødelegger dagene til folk. Anonymkode: 417db...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #17 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Alle vet at slike quotes ikke handler om å føle med andre, men kun om eget drama og "så slemme alle er mot henne." Så at hun legger ut slikt betyr at hun kun tenker på seg selv, akkurat som hun ellers viser. Hun vil bli likt, hun vil bli sett. Det er ingenting ved det her som vitner om noe annet. Skjønner ikke hvorfor du tror hun blir sett på som empatisk på sosiale medier. Anonymkode: ec9dd...d20 Enig med deg her. Har en søster som også legger ut mye slikt på fb. Det er stikk til de hun mener har gjort henne galt og hun nekter å innrømme eget ansvar for hva hun selv har gjort. B Anonymkode: 29882...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #18 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med deg her. Har en søster som også legger ut mye slikt på fb. Det er stikk til de hun mener har gjort henne galt og hun nekter å innrømme eget ansvar for hva hun selv har gjort. B Anonymkode: 29882...37c Den er klassisk. Anonymkode: ce67b...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå