Gå til innhold

Sur mann


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Cornix skrev (7 timer siden):

Han sier hun er tykk! 

Ja, og hun sa at det ikke stemte. Han er altså bare kjip (det hadde vært kjipt sagt uansett, for så vidt).

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo-dame skrev (På 25.7.2024 den 23.22):

Jeg opplever egentlig ikke at han er grunnleggende slem og jeg føler meg trygg på at han ikke ville ha mishandlet meg eller stjålet noe, som en narsissist ville ha gjort. Det føles bare som å drikke ufortynnet eddik. 

Narsissister er like ulike som oss andre, og det finnes flere "typer". Noen har rullebland, andre ikke. Felles for alle er at de er meget skadelig for andre mennesker. Spesielt familie/ partner/ barn. Anbefaler deg å lese om "Covert narsissime". Noe av adferden du beskriver i innlegget kan minne litt om den coverte formen. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 22.31):

Hei, jeg møtte via venner en mann jeg har innledet et forhold til. Etter hvert som månedene har gått, har jeg oppdaget at vi er svært forskjellige når det gjelder verdier og syn på livet. Det i seg selv, er ikke det verste, Men han er så sur og gretten. Og jeg opplever ham som kald og lite interessert i gjøre noe av det jeg liker. Jeg føler meg ofte emosjonelt utbrent etter å ha tilbrakt helgen med ham, for eksempel. 
Han kan for eksempel si at jeg er tjukk (noe som ikke er sant), at jeg er en gammel kjerring, at jeg maser. Jeg er voksen og er ganske trygg på meg selv, så jeg mister ikke selvtilliten. Men det blir ikke balansert med å si noe hyggelig. Når vi for eksempel går en tur, går han 40 meter foran fordi han er høy og går mye fortere enn meg uten å vente. Så hater han barn. Er det barn i nærheten, som for eksempel leker, så stønner han høylytt. Er været dårlig, er det helt krise. Jeg har spurt om vi skal gå på kino for å se en film jeg liker, men nei. Han vil gjerne at jeg ser på film i sofaen, noe jeg synes er rimelig gørr. Alle politikere er ifølge ham talentløse.

Hvis jeg spør om en klem, så nei. Hvis jeg skal sitte på fanget, så nei, jeg er for tung (jeg er 55 kilo). Det skal liksom være morsomt, men jeg synes egentlig ikke det. Det skal være mulig å komme med en spøk, eller si klønete ting, men det bør også være noen gode og varme ord også som "så pen du er i dag".  Jeg opplever en emosjonell kulde. Og han smiler aldri. Han har et sånn sinna Clint Eastwood-ansikt. I dag ba jeg ham smile litt, men han sa han ikke var vant til å smile. Synes også han tar for seg seksuelt uten å gi meg det store klimakset, og det gjør meg frustrert. Og etterpå er det litt sånn "skikkelig jævlig vær i dag". Jeg er ofte sjokkert over ufølsomheten og mangelen på varme.  

Men han er hjelpsom og pålitelig og liker å ordne opp ting for meg uansett hva jeg spør om. Stiller opp 100 prosent. Han er opptatt av at jeg skal ha det bra på jobb og involverer seg i dette. Så det er også verdier jeg setter pris på. 

Jeg har egentlig lyst til å gå fra ham, men føler meg forpliktet. Og jeg ser jo de gode sidene også. Så hva gjør jeg? Jeg har vært singel noen år og er ikke redd for å være alene, da jeg har mange venner og mye familie som jeg er glad i. Føler liksom at jeg blir sur og nedbrutt av det det mentale uværet som skyller inn over stua mi. 

Hva synes dere dere andre her?
 

Anonymkode: 188da...2ff

Kom deg bort asap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Real skrev (2 minutter siden):

Kom deg bort asap! 

Kom deg bort skriver jeg fordi, ja du har egentlig kommet med alle grunnene til å forlate han selv. Dette er ikke noe som blir bedre med tiden. Og ikke vær med noen av forpliktelse. Hvorfor føler du deg forpliktet? 
 

Vær med noen fordi dere er godt team, du er lykkelig, du liker deg selv i lag med mannen. 
 

hvis du er utbredt etter en helg, hvordan tror du at du er etter et år? Tre år? Fem? Ville virkelig kommet meg bort så fort som mulig om jeg var deg. Og det er nok ikke så lett å gå fra en slik type. Men han kaller deg tung og tjukk, selv om du hadde vært deg ville ikke det vært ok. Ikke noe kos å være med en såpass ufølsom person. Du fortjener bedre enn det. Han lar deg ikke komme engang når dere er intime.

Run run run!! Red flag!🚩

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...